Sunday, March 31, 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ




ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==================

Μια πολύ ευχάριστη είδηση μας ήρθε από την πόλη του Αποστόλου Ανδρέα. 

Σήμερα, Κυριακή, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος προχείρισε τον αιδεσιμολογιότατο πρεσβύτερο π. Ανάστασιο Γκοτσόπουλο σε πρωτοπρεσβύτερο.

Το οφφίκιο που απένειμε ο Σεβασμιότατος Πατρών στον π. Αναστάσιο μας ενέπλησε όλους χαρά καταρχήν επειδή είναι ένας λαμπρός κληρικός με ήθος και σπάνια κατάρτιση σε θεολογικά θέματα.

Ο π. Αναστάσιος τυγχάνει δεινός πολέμιος του Οικουμενισμού και έγραψε περισπούδαστα βιβλία και άρθρα για το θέμα.

Ετσι η απονομή του οφφικίου δείχνει την αναγνώριση που τυγχάνει η προσφορά του από τον κλήρο και το λαό της Πάτρας και από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομο, ο οποίος με τη νέα του κίνηση κέρδισε περισσότερους πόντους στην εκτίμηση και στο σεβασμό που αισθανόμαστε για το πρόσωπό του.

ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΒΑΣΕΩΣ




ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΒΑΣΕΩΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============

Διαβάσαμε στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία”:

“Πάλι όρους θέτει ο Ερντογάν για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης.

Ο τούρκος πρωθυπουργός στην συνέντευξη του στο τηλεοπτικό δίκτυο Kanal D τόνισε πως είναι έτοιμος «να ανοίξει η Θεολογική Σχολή ταυτόχρονα με την επίλυση του θέματος των μουφτήδων στη δυτική Θράκη».!

«Στην Ιερά Σύνοδο του Πατριαρχείου, όλα τα μέλη θα πρέπει να είναι Τούρκοι υπήκοοι. Όμως λόγω της μη λειτουργίας της Σχολής δεν υπάρχουν υπήκοοι. Εγω είχα πει στον Βαρθολομαίο «εσείς φέρτε αρχιερείς από το εξωτερικό κι εμείς να τους δώσουμε υπηκοότητα. Αυτό τους ικανοποίησε.» δήλωσε ο Ερντογάν.

Ο τούρκος πρωθυπουργός αναφέρθηκε στη συνάντηση του με τη Μέρκελ και τόνισε «η Μέρκελ όταν ήρθε εδώ περίμενε άλλα πράγματα για τη Θεολογική Σχολή. Τότε της αποκάλυψα πως ο μουφτής στη δυτική θράκη ακόμα διορίζεται. Η ίδια δήλωσε πως το αγνοούσε αυτό. Κι εγώ τότε της είπα «οι δικοί μας μουφτήδες ας έψχουν το δικαίωμα να εκλέξουν τον τον αρχιμουφτή, κανονίστε αυτό κι εγώ θα είμαι έτοιμος να λύσω ταυτόχρονα το ζήτημα της Θεολoγικής Σχολής της Χάλκης.”

Οι Τούρκοι μας λένε ξεκάθαρα ότι μόνον τότε θα ανοίξει η Θεολογική Σχολή της Χάλκης αν ως Ελληνες συμμορφωθούμε με όλες τις απαιτήσεις τους.

Αντί η Τουρκία - ως χώρα υπό ένταξη στην Ευρωπαική Ενωση - να συμμορφωθεί με το διεθνές δίκαιο, εκβιάζει την Ελλάδα να προχωρήσει σε αυτοχειρία στη Θράκη, στο Αιγαίο, στα Δωδεκάνησα, στην ΑΟΖ και όχι μόνον.

Λίγα λόγια - αλλά καθαρά και σταράτα - εκ μέρους της Ελλάδας και της Κύπρου και πολλή προετοιμασία για πόλεμο. 

Οι Τούρκοι μόνον τη γλώσσα της δύναμης κατανοούν. Γι’ αυτό πρωταρχικό μέλημα του Ελληνισμού πρέπει να είναι η ενίσχυση της πολεμικής μας μηχανής και η συνομολόγηση εκείνων των συμμαχιών που θα ενεργήσουν αποτρεπτικά προς την Τουρκική επιθετικότητα.

ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ



ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Στη στήλη “Μικρά και ενοχλητικά” της εφημερίδας “Το Παρόν” διαβάσαμε το πιο κάτω λίαν ανησυχητικό σχόλιο:

“Έφυγε την περασμένη εβδομάδα από τη ζωή ο μητροπολίτης Αργολίδος Ιάκωβος και οι ψίθυροι για τη διαδοχή του φούντωσαν ακόμη περισσότερο.

Είχαν ξεκινήσει πριν μήνες, όταν ο μακαριστός είχε υποβάλλει την παραίτησή του στη Σύνοδο, όμως τώρα και μέχρι τον Οκτώβριο προβλέπονται μάχες ομηρικές. Τα ονόματα που ακούγονται είναι πολλά και κυρίως από τον κύκλο των ανθρώπων του Αρχιεπισκόπου.

Οι πηγές μας ωστόσο λένε πως θα αναλάβει τελικά την ιστορική μητρόπολη πρόσωπο έκπληξη, που δεν έχει ακουστεί και δεν έχει γραφτεί σχεδόν ποτέ...

Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας, πάντως, φέρεται να υποσχέθηκε στον Επίσκοπο του Άργους Καλλίνικο πως, αν τελικά δεν εκλεγεί ο ίδιος (κάτι που ήθελε ο μακαριστός Ιάκωβος), είναι ευπρόσδεκτος να πάει στη Μητρόπολή του.”

Αγνοούμε ασφαλώς την ακρίβεια ή και την οποιανδήποτε σκοπιμότητα της είδησης.

Αν όμως η είδηση αληθεύει υπάρχουν τα εξής αρνητικά στοιχεία:

1.) Υπάρχουν πολλοί από το Αρχιεπισκοπικό περιβάλλον που ορέγονται τη Μητρόπολη Αργολίδος.

2.) Η έκβαση της εκλογής δεν είναι βεβαία. Γι' αυτό προβλέπονται ομηρικές μάχες.

3.) Η υπόσχεση του Σεβ. Μεσογαίας ότι ο Θεοφιλέστατος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος είναι ευπρόσδεκτος στη Μητρόπολη Μεσογαίας, αν δεν κατορθώσει να εκλεγεί Μητροπολίτης Αργολίδος, επιτείνει τις πληροφορίες για την αβεβαιότητα της έκβασης της μάχης.

4.) Ο Αρχιεπίσκοπος φαίνεται - κατά την είδηση της εφημερίδας πάντοτε - να έχει "άσσο" στο μανίκι του για τη Μητρόπολη Αργολίδος.

Τι σημαίνουν όλα τα πιο πάνω; 

Το Αρχιεπισκοπικό περιβάλλον δεν χώνεψε την ήττα του στη Μητρόπολη Μαρωνείας και θα αποδυθεί σε ομηρικές μάχες για να εμποδίσει την εκλογή του Θεοφιλέστατου Επισκόπου Επιδαύρου κ. Καλλίνικου.

Το χειρότερο είναι ότι δεν ξέρουμε καν - τουλάχιστον προς το παρόν - ποιον υποψήφιο προωθούν. 

Αγνοούμε αν μιλούν για "άσσο" στο μανίκι του Μακαριότατου επειδή όντως ο Μακαριότατος διαθέτει αυτόν τον “άσσο”, ή για να μας αποπροσανατολίσουν απο άλλο υποψήφιο που προωθούν.

Αν το Αρχιεπισκοπικό περιβάλλον ένιωθε βεβαιότητα για την εκλογή του δικού του υποψηφίου, δεν θα περίμενε την Σύνοδο της Ιεραρχίας του Οκτωβρίου για να προβεί στην εκλογή νέου Μητροπολίτη Αργολίδος. 

Προσευχόμαστε να παρακαμφθούν οι όποιες σκοπιμότητες και να εκλεγεί ως νέος Μητροπολίτης Αργολίδος ο Θεοφιλέστατος επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος. 

Ο Θεοφιλέστατος τυγχάνει πνευματικό τέκνο του κυρού Ιάκωβου.

Ο μακαριστός Ιάκωβος τον προωθούσε για να τον διαδεχθεί, ενώ παράλληλα τυγχάνει της αγάπης και του σεβασμού του κλήρου, του μοναχισμού και του λαού της Ιεράς Μητροπόλεως Αργολίδος.

Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ


ΠΟΛΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ "ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΑΣ.

Η ΚΥΡΙΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ, ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ, ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. 

ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΓΕΝΝΑΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ - ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ - ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.

ΟΙ ΠΛΕΙΣΤΟΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΝΟΝΤΑΙ ΕΥΚΑΙΡΩΣ - ΑΚΑΙΡΩΣ.

Η ΚΥΡΙΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΗΡΩΙΔΑ! 

ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ! 

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΟΝΤΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΡΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ, ΩΣ ΑΠΑΡΧΗ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ!

Saturday, March 30, 2013

Ο π. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΡΙΤΟ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ




Ο π. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΡΙΤΟ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ
===============

Αναφέρει ο Ομολογητής Αρχιμανδρίτης Ιωήλ Κωνστάνταρος για τον Οικουμενισμό, τον Ζηλωτισμό και τα σχίσματα:

“Αγωνιζόμαστε εναντίον του Οικουμενισμού και του θρησκευτικού συγκρητισμού, αλλά δεν θα πέσουμε από την άλλη στην ετέρα μεγάλη παγίδα και στον άλλο πειρασμό του πονηρού, που ονομάζεται άκριτος ζηλωτισμός. 

Ουδείς έχει το δικαίωμα να αποσπασθεί από το Σώμα της Εκκλησίας και να δημιουργήσει παρατάξεις και σχίσματα. Ουδέποτε αυτό. Άλλωστε, όπως γνωρίζουμε, ο τόπος μας, η Ελλαδική δηλαδή Εκκλησία, και όχι μόνο, έχει δεχθεί κατά καιρούς πολλές τις πληγές στο σώμα της από τους «εκ δεξιών πειρασμούς». 

Η σύγχρονη μάλιστα κατάσταση στον δραματικό χώρο των σχισμάτων και των ποικίλων «συνόδων», αποδεικνύει άμεσα σε ποιο κατάντημα μπορούν να φθάσουν διάφορες ομάδες, όταν τους λείπει η ακριβής γνώση της εκκλησιαστικής Ιστορίας και όταν υπάρχει ημιμάθεια του Κανονικού Δικαίου. 

Ο τρόπος δε που χειρίζονται κάποιοι «ηγέτες» των σχισματικών παρατάξεων τα θέματα γενικώτερα, αποδεικνύει, όχι απλώς ασχετοσύνη περί τα θεολογικά, αλλά στην κυριολεξία, αθεοφοβία. Και πώς να μη συμβαίνει αυτό αγαπητοί, όταν αρκετοί εξ' αυτών που παρουσιάζονται με βαρύγδουπους τίτλους και με «εκκλησιαστικά» αξιώματα, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα μπορούσαν «τιμής ένεκεν» να είναι απλώς «κανδηλανάπτες», για να μην ισχυριστούμε ότι θα έπρεπε ν' ανήκουν στους «προσκλαίοντες»; Πώς αλήθεια ηρεμούν με τη συνείδησή τους όταν φτάνουν να προβαίνουν σε ανοικονόμητες οικονομίες, για το καλό δήθεν της παρατάξεως που την έχουν βαπτίσει «εκκλησία»; Και όλα αυτά  στο όνομα της ταλαίπωρης «ορθοδοξίας» και «ένεκεν αληθείας»...

Όσοι δηλαδή βάλλουν έσωθεν την Εκκλησία μας, θα ήθελαν μετά πολλής της χαράς μάλιστα, να απομακρυνθούν  όσοι πονούν για τα ολισθήματα και τα εκκλησιαστικά εγκλήματα, και τούτο για να αποδυναμωθεί η αντίσταση, και έτσι να οδηγήσουν το σκάφος εκτός σωτηρίου πορείας, και στην ρότα που επιθυμούν.

Θα μείνουμε λοιπόν και θα αγωνιστούμε εντός της Εκκλησίας. Και Εκκλησία, δεν είναι τα λάθη και οι ανθρώπινες αδυναμίες, ή έστω και προδοσίες. Εκκλησία είναι το Σώμα του ίδιου του Κυρίου Ιησού Χριστού.

Άλλωστε, και στο θέμα αυτό, το οποίο δεν αντιμετωπίζεται τώρα για πρώτη φορά, έχουν ξεκαθαρίσει δια παντός τα πράγματα, μεγάλες άγιες και σύγχρονες μορφές της Εκκλησίας μας, όπως ο Σέρβος Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, αλλά και ο δικός μας, ο ανεπανάληπτος και όσιος πατήρ Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Φυσικά την μέση και βασιλική οδό, μας τη διδάσκει ο λόγος του Θεού  και οι άγιοι της Εκκλησίας μας, που ερμηνεύουν τον ζωντανό λόγο του Θεού.”

Δεν χρειάζεται να προσθέσει κανείς τίποτα σε όσα σαφή, ορθόδοξα και σοφά αναφέρει ο Ομολογητής κληρικός.

Διάλογος με όλους ως μέσο για να κηρυχθεί η ορθόδοξη πίστη. 

Αν υπάρχουν εκκλησιαστικοί ταγοί, οι οποίοι παρασπονδούν εις τα της πίστεως τους ελέγχουμε καθώς έχουμε χρέος, επειδή αν δεν το κάνουμε θα δώσουμε λόγο στο Θεό. 

Αλλά οι αγώνες αυτοί γινονται πάντοτε ΜΕΣΑ στην Εκκλησία. 

ΠΟΤΕ δεν αποσχιζόμαστε από την Εκκλησία, επειδή η Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού και όσοι δεν είναι εντεταγμένοι στο Σώμα του Κυρίου δεν έχουν ελπίδα σωτηρίας.

Ο π. Ιωήλ υπενθυμιζει σε όλους τη διδασκαλία του Οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς και του αγίας βιοτής και μεγάλης θεολογικής παιδείας Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωροπούλου ότι ο αγώνας των χριστιανών κινείται πάντοτε στη “μέση βασιλική οδόν” και ποτέ στα άκρα.

Ο Οσιος Ιουστίνος και ο π. Επιφάνιος δεν έκαναν δική τους διδασκαλία για το θέμα. Απέσταξαν τους χυμούς της πατερικής σοφίας και αυτή μας δίδαξαν λόγω τε και έργω.

Αντί να αυτοσχεδιάζουμε ας ακολουθήσουμε τη διδασκαλία τους για να μη γίνουμε πρόξενοι πνευματικής ζημίας στον εαυτό μας και στους αδελφούς μας και να ακυρώσουμε την ελπίδα της σωτηρίας μας.

Συγχαίρουμε θερμά και υικά τον π. Ιωήλ και τον ευχαριστούμε για το Ομολογιακό φρόνημα και την κατά Θεόν διδαχή του.

ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΑΦΗΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ




ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΑΦΗΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============

Διαβάζουμε στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία”:

“Την πρώτη Ιερατική σύναξη με τους Ιερείς της Μητροπόλεως Αργολίδος, έκανε σήμερα Σαββάτο 30 Μαρτίου 2013 ο Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρος, ο οποίος έχει ορισθεί από την Ιερά Σύνοδο Τόποτηρητής της Μητροπόλεως Αργολίδος.

Ο μητροπολίτης λίγο πριν ξεκινήσει η σύναξη τόνισε πως κάλεσε την σύναξη αυτή για να γνωρίσει τους Ιερείς αλλά και οι Ιερείς να γνωρίσουν τον ίδιο.

Σε κλίμα φανερά φορτισμένο ο μητροπολίτης Αλέξανδρος τέλεσε τρισάγιο εις μνήμη του μακαριστού μητροπολίτη Αργολίδος κυρού Ιακώβου κι αμέσως μετά ξεκίνησαν οι εργασίες.

Να σημειωθεί πως ο μητροπολίτης Αλέξανδρος θα ορίσει μία ημέρα την εβδομάδα για να δέχεται τον κόσμο στο Επισκοπείο στο Ναύπλιο. Παρών στην πρώτη αυτή σύναξη κι επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος.”

Για δέστε τη φωτογραφία της ανάρτησης! Ολοι ανεξαίρετα οι ιερείς της Μητροπόλεως Αργολίδος είναι κληρικοί με παραδοσιακή εμφάνιση.

Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι αυτό είναι συμπτωματικό;

Προφανώς όχι!

Οταν ο επίσκοπος είναι παραδοσιακός και άνθρωπος με φόβο Θεού θα προσέξει οι κληρικοί του να μην έχουν κώλυμα ιερωσύνης και να μην είναι μοντερνίζοντες και νεωτεριστές.

Οταν όμως το ψάρι βρωμά από το κεφάλι - και είναι κανόνας απαράβατος ότι τα ψάρια βρωμούν πάντοτε από το κεφάλι - τότε βλέπεις κάθε είδους αντιπαραδοσιακή και αντιευαγγελική συμπεριφορά μεταξύ των ποιμένων της Εκκλησίας.

Η χειροτονία επισκόπων με φόβο Θεού επομένως είναι το κλειδί για να καταπολεμηθεί η εκκοσμίκευση της Εκκλησίας.

Ας ευχηθούμε, λοιπόν, ότι νέος Μητροπολίτης Αργολίδος θα είναι ο Θεοφιλέστατος επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος, πνευματικό τέκνο του μακαριστού Αργολίδος Ιάκωβου, παραδοσιακός και με φόβο Θεού ιεράρχης.

Ο π. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ



  Ο π. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=========

Με ομολογιακό φρόνημα και εκκλησιαστικό ήθος ο ομολογητής Αρχιμανδρίτης π. Ιωήλ Κωνστάνταρος ελέγχει τη διάχυτη νεοποχήτικη νοοτροπία, που έχει επικρατήσει στις μέρες μας, να εξισώνεται η αλήθεια και το ψεύδος, όχι μόνον από τον μέσο εκκοσμικευμένο άνθρωπο, αλλά και από ορισμένους ποιμένες της Εκκλησίας.


Αυτούς που ως επίσκοποι, δηλαδή ως φρουροί της πίστεως έχουν την ευθύνη να φυλάττουν και όχι να προδίδουν τις Θερμοπύλες της Ορθοδοξίας. 

Ο π. Ιωήλ μας υπενθυμίζει ότι αυτή η νοοτροπία αντιφάσκει κατάφωρα την πίστη μας και μας επισημαίνει δύο σημαντικά πράγματα. 

1.) Οι πραγματικοί μας οδηγοί στα θέματα πίστεως δεν είναι οι Οικουμενιστές, αλλά οι Αγιοι της Εκκλησίας, και 
2.) ότι αντί να ζητούμε ευθύνη μόνον από τους συγκρητιστές επισκόπους και τους αλλους ποιμένες μας που εξέπεσαν από την αλήθεια, καλύτερα αναζητούμε ευθύνη από τον εαυτό μας επειδή ανεχόμαστε τις παντοειδείς Οικουμενιστικές ασχημίες χωρίς να αντιδρούμε.

Και πάλιν τα θερμά μας συγχαρητήρια στον Ομολογητή κληρικό που απτόητος εκφράζει την αγωνία μας για τους συνεχείς οικουμενιστικούς ακροβατισμούς.

Παραθέτουμε στη συνέχεια απόσπασμα του κηρύγματος του π. Ιωήλ που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου:

Β΄ Κυριακή των Νηστειών. 

Ο ουράνιος άνθρωπος και επίγειος Άγγελος, ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, ο οποίος πραγματοποίησε διάλογο τόσο με παπικούς όσο και με μουσουλμάνους, ουδέποτε όμως δέχτηκε ότι ο παπισμός είναι εκκλησία, και ουδέποτε εκήρυξε ότι το ισλάμ κατέχει αλήθεια (πολύ περισσότερο δεν έκανε δώρα μουσουλμανικά κοράνια), ο «κήρυξ της χάριτος» λοιπόν, μάς προσκαλεί σε μετάνοια αλλά και σε αγωνιστικό φρόνημα. 

Η διαβολική νοοτροπία που εξισώνει την αλήθεια με την πλάνη, και που τείνει να κυριαρχήσει, είναι άνευ αντιλογίας ο μεγαλύτερος κίνδυνος της Ορθοδοξίας μας σήμερα. 

Το νεόκοπο και νεοεποχίτικο δόγμα ότι, παπικοί, προτεστάντες, μονοφυσίτες, ορθόδοξοι, όλοι είμαστε χριστιανοί και όλοι είμαστε ένα, αυτόν ακριβώς τον κίνδυνο που επισημαίνουμε αποκαλύπτει.

Οι κακόδοξοι λόγοι «ορθοδόξων ποιμένων» ότι τί σημασία έχουν οι μικροδιαφορές στις δογματικές διατυπώσεις και ότι ο Χριστός είπε να έχουμε αγάπη μεταξύ μας, αποδεικνύουν ότι το καρκίνωμα έχει προχωρήσει στον οργανισμό, περισσότερο απ΄όσο μπορούμε να φανταστούμε. 

Καλά, θα ρωτήσει κανείς. Οι ποιμένες μας τώρα τί κάνουν; Ποιο το ενδιαφέρον τους για διαφώτιση και διαφύλαξη του ποιμνίου τους; Πού έστω και οι απλές διαμαρτυρίες; 

Οι αυθεντικοί μας οδηγοί δεν είναι παρά οι Άγιοι. Και οι γνήσιοι ποιμένες μας, όσοι ακολουθούν κατά πόδας τους Αγίους. Τους επισήμους Αγίους και όχι τους κατ΄ευφημισμόν και σύμφωνα με το κοσμικό ή έστω «εκκλησιστικό πρωτόκολλο».

Προσέξτε. Θα μπορούσε κανείς να φανταστεί τον Άγιο Γρηγόριο να συμπροσεύχεται με τους κακοδόξους παπικούς; Θα διενοείτο ποτέ Ορθόδοξος πιστός ότι μέσα στον  Ναό του Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης, ο κήρυξ της Χάριτος, θα προσκαλούσε τον πάπα ή κάποιον καρδινάλιο για να του «ευλογήσει» το ποίμνιο; 

Θα μπορούσε να φανταστεί κανείς τον Βυζαντινό χορό να ψάλλει το «Εις πολλά έτη δέσποτα» στον κακόδοξο, πλανεμένο και αιρετικό εκπρόσωπο του κοσμικού κράτους του Βατικανού; 

Και μόνο να το διανοηθεί κανείς αμαρτάνει και ταράσσεται όταν μάλιστα βλέπουμε στα πράγματα ότι γενικώς οι κακόδοξοι και οι παπικοί  ειδικότερα παραμένουν πεισματικώς αμετανόητοι στις πλάνες και στις αιρέσεις τους; 

Ας μη ρωτούμε λοιπόν το τί θα κάνουν κάποιοι, αλλά να ρωτούμε τον εαυτό μας το τί πράττουμε εμείς. 

Διαμαρτυρόμαστε για το ότι ανατρέπονται οι αποφάσεις των Συνόδων και των Πατέρων; Θλιβόμαστε και αγανακτούμε όταν οι Άγιοι και οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας μας χαρακτηρίζονται ως φανατικοί; 'Η μάλλον αναπαυόμαστε στην «σύνεση» και ξεγελούμε τον εαυτό μας αλλά και το περιβάλλον μας με την φράση ότι «όλα βαίνουν καλώς»;

'Εχουμε μελετήσει πώς σε άλλες εποχές αντιδρούσε το ποίμνιο ή έχει περάσει και σ' εμάς η ιδέα ότι τα θέματα αυτά δεν πρέπει να μας αγγίζουν και τελικώς ρίχνουμε «τη στάχτη στα μάτια» με την φράση «μη θίγετε τα κακώς κείμενα»; 

Η “ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ” ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ




Η “ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ” ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================

Διαβάσαμε στον Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη του Παπικού “Αρχιεπίσκοπου” Νάξου, Τήνου, Άνδρου και Μυκόνου Νικόλαου, στην εφημερίδα «Κυκλαδική» της Νάξου στο δημοσιογράφο κ. Νικόδημο Λιανό.

Από τη συνέντευξη παραθέτουμε την ακόλουθη ερώτηση και απάντηση του Παπικού “Αρχιεπισκόπου”:

ΕΡΩΤΗΣΗ:

“Η επιλογή του συγκεκριμένου Ποντίφικα μπορεί να βοηθήσει στην ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση των σχέσεων ανάμεσα σε Καθολικούς και Ορθόδοξους;”

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

“Ναι, διότι πιστεύω πως για να βελτιωθούν οι σχέσεις των δύο Αδελφών Εκκλησιών Καθολικής και Ορθοδόξου χρειάζεται η αρετή της ταπεινοσύνης και από τις δυο μεριές.

Σήμερα αυτή η αρετή είναι το ιδιαίτερο χάρισμα του Πάπα Φραγκίσκου. Την ίδια αυτή αρετή διαθέτει και ο Παναγιότατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος. Έχω μάλιστα προσωπική εμπειρία από επίσκεψη μου στο Φανάρι.

Εξ άλλου τι άλλο μπορεί να σημαίνει το γεγονός ότι, την ημέρα της Θείας Λειτουργίας που τέλεσε ο Πάπας Φραγκίσκος για την ανάληψη των καθηκόντων του, ήταν παρών για πρώτη φορά μετά το 1054 και ο  Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος;

Είμαι λοιπόν βέβαιος ότι θα βελτιωθούν οι σχέσεις των δύο αδελφών Εκκλησιών Καθολικής και Ορθοδόξου." 

Δεν θα αποφύγω τον πειρασμό να σχολιάσω την τελευταία πρόταση της απάντησης του Εκλαμπρότατου “Αρχιεπισκόπου”. 

“Δεν νομίζω πως είναι μόνο τυχαίο το γεγονός ότι σήμερα η Εκκλησίας κατέχει τρία Α. Τον Πάπα Φραγκίσκο τον Α, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο τον Α και τον Αρχηγό της τον Ιησού Χριστό που είναι το Α και Ω.”

Με συγχωρείτε, Εκλαμπρότατε, αλλά μέχρι τώρα νόμιζα ότι -αν και αιρετικός- είστε τουλάχιστον σοβαρός. 

Λυπάμαι να παρατηρήσω ότι η ελπίδα σας ότι η βελτίωση των σχέσεων του Βατικανού με την Ορθοδοξία θα γίνει επειδή ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ο πρώτος Οικουμενικός Πατριάρχης που φέρει αυτό το όνομα και ο Πάπας Φραγκίσκος είναι ο πρώτος Πάπας που φέρει το όνομα Φραγκίσκος, στερείται και της πιο στοιχειώδους σοβαρότητας.

Ούτε ο σατανικός και σοβαρά παρανοικός Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης ή ο κ. ανδρέας Πιτσιλλίδης δεν θα αμολούσαν τέτοια ανοησία.!!!

Οσο για την ταπείνωση του Πάπα Φραγκίσκου δεν έχουμε “χρείαν ετέρων μαρτύρων”

Εδωσε ήδη ικανότατα δείγματα γραφής με τη συμπεριφορά του προς τις ορθόδοξες αντιπροσωπείες που πήγαν στο Βατικανό. 

Και προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη με σκαιότητα συμπεριφέρθηκε και την Εκκλησία της Ρωσίας με υπεροψία και περιφρόνηση αντιμετώπισε. 

Και αυτά πότε;

Οταν - όπως ομολογεί και ο Παπικός “Αρχιεπίσκοπος” Νάξου - για πρώτη φορά Οικουμενικός Πατριάρχης μετέβη στο Βατικανό για την ενθρόνιση του Πάπα.!!!

Περιττές οι λοιπές συστάσεις για την ταπείνωση του Πάπα Φραγκίσκου. Εκτός και αν με τον όρο ταπείνωση ο Εκλαμπρότατος εννοεί τις θεατρικές παραστάσεις Ιησουιτισμού.

Friday, March 29, 2013

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ...



Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ...
===============

Ένα πιστό ανδρόγυνο πήγε κάποτε στον Γέροντα ζητώντας τη συμβουλή του (δεν είχαν αυτόν Πνευματικό).

Το πρόβλημα τους ήταν ότι η γυναίκα έπαιρνε δυνατά φάρμακα για κάποια ασθένειά της και κατά τη διάρκεια της θεραπείας έμεινε έγκυος. Ο γιατρός την προέτρεπε να κάνει άμβλωση διότι το παιδί θα γεννιόταν ανάπηρο.

Ο Γέροντας τους είπε:
-Και τι ήλθατε σε μένα; Να σας δώσω άδεια να το
σκοτώσετε; Έχετε άλλα παιδιά;

-Ναι, απάντησαν. Έχουμε ένα αγοράκι.

-Είναι υγιές; ρώτησε ο Γέροντας.

-Μάλιστα, απαντούν αυτοί.

-Εάν, Θεός φυλάξει πάθει μια ημιπληγία το παιδί σας αυτό ή το κτυπήσει κάποιο αυτοκίνητο και το καταστήσει φυτό θα το πετάξετε ή θα το σκοτώσετε;

- Ασφαλώς όχι!

-Τότε γιατί θέλετε να σκοτώσετε το κυοφορούμενο; Επειδή δεν το είδατε ακόμη ή επειδή δεν το αγαπήσατε; Δεν έχει καμιά σημασία αυτό. Είναι κι αυτό παιδί σας!

Ακούστε: Η επιστήμη δεν είναι αλάθητη. Οι γιατροί πέφτουν πολλές φορές έξω. Και πάνω από τους γιατρούς υπάρχει ο Δημιουργός Θεός. Σ' αυτόν να έχετε εμπιστοσύνη. Εγώ πιστεύω ότι δεν θα γεννηθεί ανάπηρο, όπως λένε οι γιατροί.

Αλλά κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, να δοξάσετε τον Θεό και να θεωρήσετε ότι αυτό είναι ο σταυρός σας, τον οποίο πρέπει να φέρετε αγογγύστως και Εκείνος θα πιστώσει το λογαριασμό σας στον Ουρανό. Και όταν θα πάτε εκεί, θα Του πείτε: «Κύριε, διά τους λόγους των χειλέων Σου, ημείς εφυλάξαμεν οδούς σκληράς» (Ψαλμ. ις' 4).

Μην θελήσετε να αποφύγετε τον σταυρό αυτό, διότι θα σας περιμένει κάποιος άλλος πιο βαρύς. Έχετε θάρρος. Προσευχηθείτε στον Κύριό μας. Θα προσευχηθώ κι εγώ και πιστεύω ότι θα γεννηθεί υγιές το παιδάκι σας. Πηγαίνετε στην ευχή του Κυρίου.

Πράγματι, μετά από μερικούς μήνες γεννήθηκε ένα χαριτωμένο και υγιέστατο κοριτσάκι. Με δάκρυα, οι γονείς το ανακοίνωσαν στον Γέροντα λέγοντας:

- "Σας ευχαριστούμε για τη συμπαράσταση και τις προσευχές σας. Ζει Κύριος ο Θεός!»


ΠΗΓΗ:

Παπαροκάδες,

Αξιοπρόσεκτες Θέσεις και Μαρτυρίες για τις Αμβλώσεις, Εκδόσεις "Ορθόδοξος Κυψέλη"