Friday, November 30, 2012

ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ, ΣΥΝ ΘΕΩ, ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ, 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012.




ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ, ΣΥΝ ΘΕΩ, ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ, 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012.

ΕΙΧΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΥΡΙΣΩ ΔΕΟΝΤΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΥΠΙΤΕΣ".

ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! 

ΜΗ ΝΟΜΙΣΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ή ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ!

Π.Μ.Τ.

ΤΑ ΠΟΝΕΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ” Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΓΟΝΑΤΙΣΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ




ΤΑ ΠΟΝΕΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ” Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΓΟΝΑΤΙΣΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
====================

Τα πόνεσε πολύ βαθιά τα παιδιά του “Ορθοδόξου Τύπου” η κριτική που δέχονται επειδή γονάτισαν μπροστά στο Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο (Σαββάτο).

Ως να μην έφτανε η παραπλανητική κίνηση αντιπερισπασμού του σεβαστού και λίαν μοι αγαπητού π. Βασιλείου Βολουδάκη, που προσπάθησε - ανεπιτυχώς φυσικά - να αλλάξει την ατζέντα της συζήτησης, προσετέθη και ο καρπός της γραφίδας του κ. Γ. Ζερβού, ο οποίος (άκουσον! άκουσον!) απειλεί θεούς και δαίμονες επειδή ζητούμε από τους υπευθύνους του “Ορθοδόξου Τύπου” να αναιρέσουν την απολογία που έδωσαν προφρόνως γονυπετώς τε και γονυκλινώς προς τον Σεβ. Μητροπολίτη της “διηρημένης Εκκλησίας” κ. Χρυσόστομο (Σαββάτο).

Λέγει πολλά και διάφορα παραπλανητικά ο κ. Ζερβός, αλλά ένα αρνείται επίμονα να κάνει, όπως και οι υπόλοιποι υπεύθυνοι του “Ορθοδόξου Τύπου”. 

Το "εν ου έστιν χρεία!" 

Να σηκωθούν από τα γόνατα και να αποσύρουν την απολογία προς τον κ. Σαββάτο.

Κύριε Ζερβέ! Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια! 

Γιατί δεν μας λέτε εσείς επιτέλους ποιοι είναι οι υπεύθυνοι της έκδοσης για να ξέρουμε εφεξής να ζητούμε από αυτούς εξηγήσεις;

Οσο για τους πληροφοριοδότες μου για τους υπευθύνους της έκδοσης δεν χρειάζεται να απευθυνθείτε σε καμιά αρχή και εξουσία για να σας πληροφορήσει. 

Προβαίνετε σε λεονταρισμούς που κάνουν και το παρδαλό κατσίκι να γελά σε βάρος σας και με απειλείτε ότι αν σας ξαναζητήσω ευθύνη επειδή γονατίσατε μπροστά στον κ. Σαββάτο θα απευθυνθείτε στους αρμοδίους για να με καταγγείλετε.

Σας απαλλάσσω από τον κόπο λοιπόν! 

Αυτοβούλως θέτω ΑΠO ΤΩΡΑ υπόψη σας τα ακόλουθα για να αντιληφθείτε 1.) ότι δεν σας φοβάμαι και 2.) για να αντιληφθείτε ότι με την αποκάλυψη των πληροφοριοδοτών μου εσείς θα μείνετε εκτεθειμένοι και όχι κανείς άλλος.

Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός μου είπε ότι ο ίδιος, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Μελέτιος Βαδραχάνης και εσείς, είστε - μεταξύ άλλων - μέλη της συντακτικής επιτροπής. 

Αραγε ψεύδεται;

Προσωπικά δεν το πιστεύω. 

Για Κερκυραίο - με ότι αυτό συνεπάγεται - ξέρω τον π. Γεώργιο. Για ψεύτη δεν το ξέρω. 

Αν εσείς έχετε στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο παρουσιάστε τα.

Ο σεβαστός και λίαν αγαπητός μοι π. Βασίλειος Βολουδάκης επίσης με διαβεβαίωσε ότι ο ίδιος, εσείς και ο π. Μελέτιος Βαδραχάνης - μεταξύ άλλων - είστε μέλη της συντακτικής επιτροπής του “Ορθοδόξου Τύπου”. 

Αραγε ψεύδεται;

Οτι έχει καταποθεί από την παποκαισαρική πλάνη ο σεβαστός μας Γέρων το γνωρίζω. Οτι είναι ψεύτης το αγνοώ. 

Εσείς ισχυρίζεστε ότι ψεύδεται;

Αποδείχτε το!

Ο κ. Σακαρέλλος μου είπε ο ίδιος ότι είναι μέλος της συντακτικής επιτροπής του “Ορθοδόξου Τύπου” και μάλιστα έμμισθο. 

Αραγε ψεύδεται; 

Το εύχομαι - εκ μέσης καρδίας - αν και δεν το πιστεύω.

Ο κ. Αναγνωστόπουλος του “Τάματος του Εθνους" μου είπε ότι - μεταξύ άλλων - οι δύο αδελφές του μακαριστού π. Μάρκου είναι μέλη της Επιτροπής.

Αραγε ψεύδεται;

Δεν νομίζω! 

Δεν είναι ψεύτης ο άνθρωπος. 

Θύμα της κακοήθειας του π. Βαδραχάνη έχει πέσει πολλές φορές - όπως διαπίστωσα -, αλλά ψεύτης δεν είναι. Αγνός άνθρωπος είναι. 

Αλλά - όπως σας ανέφερα πιο πάνω - γιατί μας αφήνετε να παιδευόμαστε; 

Γιατί δεν μας λέτε εσείς τέλος πάντων ποια είναι η συντακτική επιτροπή του “Ορθοδόξου Τύπου” για να τελειώνουμε;

Πέστε μας τους υπευθύνους για να ζητήσουμε από αυτούς την ευθύνη, επειδή εξακολουθούν να είναι γονατισμένοι μπροστά τον Σεβ. Μεσσηνίας.

Εσείς πάντως, κ. Ζερβέ, είστε μέλος της συντακτικής επιτροπής της έκδοσης! 

Δεν είναι έτσι;

Δεν πιστεύω να το αρνηθείτε; 

Γιατί δεν μας λέτε εσείς για ποιο λόγο δεν αποσύρετε την απολογία σας προς τον Σεβ. Μεσσηνίας;

Αυτό πέστε μας και αφήστε στην άκρη τους λεονταρισμούς, που προκαλούν τρανταχτά χάχανα. 

Οποιος θέλει να μου ρίξει το γάντι για μονομαχία να γνωρίζει προκαταβολικά ότι θα το σηκώσω οπωσδήποτε. 

Και αν αμφιβάλλει δεν έχει παρά να δοκιμάσει.

Σαν δεν ντρέπεστε! 

Είστε γονατισμένοι μπροστά στον Σεβ. Μεσσηνίας και δεν εννοείτε με τίποτε να σταθείτε στα πόδια σας και τολμάτε να απειλείτε.

Ετσι θα έκανε ο π. Επιφάνιος αν ζούσε; 

Τον ρώτησα - σε κάποια φάση που βρισκόταν σε οξεία σύγκρουση με τον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ - αν φοβόταν ότι θα τον καθαιρέσει. 

Μου απάντησε: Να με καθαιρέσει; Γιατί; Τι έκανα; Το πολύ θα μου απαγορεύσει να ιεροπρακτώ στην Αρχιεπισκοπική περιφέρεια και θα μεταφερθώ αυθημερόν στην Ιερά Μητρόπολη Νέας Σμύρνης όπου ο Μητροπολίτης της - αείμνηστος τώρα - Χρυσόστομος (Βούλτσος) με παρακαλεί να λειτουργώ στη Μητρόπολή του.

Ο Καντιώτης, άραγε, κ. Ζερβέ, αν ζούσε σήμερα θα γονάτιζε μπροστά τον Σεβ. Μεσσηνίας ή αυτό το "προνόμιο" το κρατάτε αποκλειστικά για τον εαυτό σας εσείς οι υπεύθυνοι της έκδοσης του "Ορθοδόξου Τύπου";

Αλλες εποχές! Ευλογημένες εποχές.

Τότε η παράταξη των αντιοικουμενιστών διέθετε αρχηγούς λιοντάρια που προσκαλούσαν σε διάλογο κάθε εχθρό και πολέμιο.! 

Τώρα του αντι-οικουμενιστικού αγώνα ηγούνται λαγωοί που φοβούνται να συζητήσουν ακόμη και με τον Μεσσηνίας.!!!

Τέλος λόγου! 

Δώστε μας τα ονοματάκια των υπευθύνων της συντακτικής επιτροπής του "Ορθοδόξου Τύπου" για να ξέρουμε ποιον να συγυρίζουμε και τους λεονταρισμούς αφήστε τους στην άκρη!

ΠΑΠΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ




ΠΑΠΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Διαβάζουμε στο ιστολόγιο “Θρησκευτικά”: 

“Παπικοί στο Φανάρι για την Θρονική Εορτή. Κατά το «έθος» των υπηρετών του Οικουμενισμού, έφτασε σήμερα Πέμπτη 29 Νοεμβρίου στο Φανάρι επίσημη αντιπροσωπεία Παπικών που θα συμμετάσχει στην θρονική εορτή του Αγίου Ανδρέου. Η αντιπροσωπεία που μετέφερε και προσωπικό δώρο του Πάπα στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο αποτελείται από τον καρδινάλιο Κούρτ Κοχ, Πρόεδρο του Ποντιφηκού Συμβουλίου και άλλα μέλη του ίδιου Συμβουλίου καθώς και τον Νούντσιο του Βατικανού στην Άγκυρα.
Δυστυχώς για μια ακόμη χρονιά ο εορτασμός του Αγίου Ανδρέου σκιάζεται από τις συμπροσευχές και τα «οικουμενιστικές αγάπες» μεταξύ Φαναριωτών και Παπικών.”

Τι να προσθέσουμε στα όσα εύστοχα και ευσύνοπτα αναφέρει το ιστολόγιο;

Κρίμα και πάλιν κρίμα επειδή ο Παναγιότατος αποδέχεται την πρακτική της ανταλλαγής αντιπροσωπειών κατά την Ημέρα της Θρονικής Εορτής του Οικουμενικού Πατριαρχείου και αποστέλλει παράλληλα ορθόδοξη αντιπροσωπεία - στην οποία άπαξ συμμετείχε και ο ίδιος - στη Θρονική εορτή του Βατικανού. 

Λες και ο Παπισμός είναι Εκκλησία, λές και το Βατικανό έχει Θρονική εορτή, λες και δεν είναι αίρεση. 

Μας πληγώνει βαθύτατα ο Παναγιότατος με αυτές τους τις ενέργειες, οι οποίες απολύτως τίποτα δεν προσφέρουν στον Οικουμενικό Θρόνο. 

Το πιο ανώδυνο που θα μπορούσε να κάνει η Τουρκία - δηλαδή το άνοιγμα της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης - ακόμη και αυτό δεν το έκανε με όλες τις συμπροσευχές και αβαρίες σε θέματα πίστεως που κάνει το Πατριαρχείο. 

Επομένως; 

Γιατί συνεχίζονται οι οικουμενιστικοί ακροβατισμοί; 

Απλά για να σκανδαλίζονται ψυχές υπέρ ων Χριστός απέθανεν; 

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο π. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟ ΤΟΥ




Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο π. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟ ΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Ο καθένας με τον πόνο του και ο π. Βασίλειος Βολουδάκης με τον Παποκαισαρισμό του.

Δυστυχώς. Η παποκαισαρική πλάνη έχει σφηνωθεί κυριολεκτικά στο μυαλό του λίαν σεβαστού και άκρως αγαπητού μας Γέροντα και έχει παραλύσει τη θεολογική του σκέψη.

Ο Παποκαισαρισμός ή μάλλον ο Βολουδακικός Αγιατολλαχισμός απορροφά κάθε ικμάδα της σκέψης του.

Πριν αρκετό χρόνο ο π. Βασίλειος ενεπλάκη σε δημόσια συζήτηση με τον π. Λάμπρο Φωτόπουλο για το λιλλιπούτειο Μακρακιστικό κόμμα - “κομματίδιο” κατά τον Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ - “Κοινωνία”, του οποίου ο π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι ο πραγματικός ιδρυτής και πνευματικός - με την ευρύτερη έννοια του όρου - πατέρας. 

Παρενέβηκα στη συζήτηση και έγραψα ότι η συζήτηση είναι αχρείαστη, επειδή κάθε Ελληνας πολίτης έχει δικαίωμα να συμμετέχει στην εκλογική διαδικασία και να υποβάλλει υποψηφιότητα και αν ο λαός εγκρίνει το πρόγραμμά του, τότε έχει το συνταγματικό δικαίωμα ή μάλλον την υποχρέωση να το εφαρμόζει.

Η παρέμβασή μου ένα στόχο είχε: Να αποτρέψει δημόσια συζήτηση για ένα θέμα που - ως εκ της φύσεως του - δεν προσφερόταν για συζήτηση. 

Το κόμμα “Κοινωνία” δεν είχε, ούτε και έχει φυσικά οποιαδήποτε ελπίδα να επιβιώσει κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες στην πολιτική ζωή του τόπου, παρά ως ένα περιθωριακό εξωκοινοβουλευτικό κόμμα. 

Ως εκ τούτου θεώρησα ότι η συζήτηση γι’ αυτό το θέμα μεταξύ των π. Λάμπρου Φωτόπουλου και του π. Βασιλείου Βολουδάκη ήταν τουλάχιστον αχρείαστη. 

Ηλπιζα ότι αφού ο σεβαστός και λίαν αγαπητός μας π. Βασίλειος έσπαζε και ξανάσπαζε και ξανάσπαζε και ξανάσπαζε και ξανάσπαζε και ξανάσπαζε τα μούτρα του στις εκλογικές αναμετρήσεις θα καθόταν στα βραστά του και την ανάγκη φιλοτιμίαν ποιούμενος θα υποχρεωνόταν να απεμπλακεί από τον κομματικό στίβο και να σιγήσει.

Οι προβλέψεις μου μεν για την λαική ετυμογορία αναφορικά με το Μακρακιστικό κόμμα “Κοινωνία” επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικά στις εκλογικές αναμετρήσεις που ακολούθησαν.

Διαψεύστηκαν όμως πάμπαν οι ελπίδες μου ότι ο π. Βασίλειος θα συνετιζόταν και θα απέσυρε τα Παποκαισαρικά - Αγιατολλαχικά που διδάσκει έργω τε και λόγω. 

Δυστυχώς ο σεβαστός και εξαιρέτως αγαπητός μοι πρωτοπρεσβύτερος ως ο παράνομος Ιούδας ου βούλεται συνιέναι. 

Οχι μόνον παραγνώρισε τη φωνή των Ιερών Κανόνων, οι οποίοι ρητά, αυστηρά και επί ποινή καθαιρέσεως απαγορεύουν την εμπλοκή των κληρικών ταις του βίου πραγματείαις ίνα τω στρατολογήσαντι αρέσουσι, αλλά ούτε την αδυσώπητη λαική ετυμηγορία έλαβε υπόψη η οποία κατ’ επανάληψη απεδοκίμασε το Μακρακιστικό του κόμμα.

Ας είναι! Οι ελπίδες και οι προσευχές μας είναι ότι ο σεβαστός μας Γέρων θα συνετιστεί με τα απανωτά εκλογικά χαστούκια που θα δεχτεί από το εκλογικό σώμα στο προσεχές μέλλον.

Κρίμα.!

Δεν κάνει ένας κληρικός να συμπεριφέρεται έτσι για θέματα πίστεως.

Για τα λοιπά τον έχω ήδη παραδώσει στην Κρίση του Αγίου Θεού και δεν έχω να προσθέσω ούτε μία λέξη.

Αλλωστε δεν μου διαφεύγει ότι η επιλεκτική και αποσπσμαιτκή μερικές φορές δημοσίευση της μεταξύ μας ιδιωτικής αλληλογραφίας, γίνεται σ’ αυτή τη χρονική στιγμή με ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ στόχο: Να αλλάξω ατζέντα και να σταματήσω να ζητώ επιτακτικά την απόσυρση της απολογίας των υπευθύνων του “Ορθοδόξου Τύπου” προς τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο (Σαββάτο).

Τέτοιο χατίρι δεν θα τους κάνω.! 

Ενόσω βρίσκονται γονατισμένοι μπροστά στο Σεβ. Μεσσηνίας θα τους υπενθυμίζω την ανάγκη να αποσύρουν την απολογία την οποία - ως μη όφειλαν - τους έδωσαν.

Thursday, November 29, 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΕΜΑΤΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΚΩΣΤΑ ΝΟΥΣΗ




ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΕΜΑΤΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΚΩΣΤΑ ΝΟΥΣΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
========================

Η επιστολή του Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ προς τον κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλο, ιδιοκτήτη του ιστολογίου “Ιδιωτική οδός”, αναφορικά με άρθρο του κ. Κώστα Νούση, είναι - όπως όλα τα κείμενα του Σεβασμιότατου - καταπελτώδες ως προς τα επιχειρήματα.

Να επισημάνουμε όμως προπαντός την ανθρωπιά του Σεβασμιότατου που δεν περιφρόνησε τον σκαιό υβριστή κατά του προσώπου του συντάκτη του άρθρου, ούτε τα ανάξια απαντήσεως επιχειρήματά του, αλλά είχε την πατρική αγάπη να απαντήσει εις ένα έκαστον εξ αυτών και να δώσει απολύτως πειστικές απαντήσεις.

Δυστυχώς! Από καιρό βλέπω - μετά βαθυτάτης θλίψεως - τον κατήφορο του κ. Νούση, ο οποίος ίσως πρέπει να αντιληφθεί ότι, αντί να βρίζει ιεράρχες και να μιλά με τόση αλαζονεία, έχει πρωτίστως υποχρέωση να αποσύρει τις κακοδοξίες του περί αποφυγής της τεκνογονίας, τις οποίες πρεσβεύουν μεταξύ άλλων ο αείμνηστος Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός και τα πνευματικά του τέκνα - Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος και οι Βατοπαιδινοί-, που διδάσκουν αλλότρια από τη διδασκαλία της Εκκλησίας.

Δυστυχώς ο αγαπητός κ. Νούσης, αντί να ανακαλέσει τις κακοδοξίες που εξέμεσε, προσπαθεί να σπιλώσει τον Σεβ. Πειραιώς ως άνθρωπο και ως ιεράρχη.

Κρίμα! Και γλαφυρή πένα έχει και πίστη προς τον Κύριο. Κρίμα να χαραμίζει τα τάλαντά του για να  υπηρετήσει κακοδοξίες.

Ακολουθεί η επιστολή του Σεβ. Πειραιώς:

*****

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 29ῃ Νοεμβρίου 2012 
Πρός Τόν 
κ. Παναγιώτη Ἀνδριόπουλο 
Διαχειριστή τοῦ Ἰστολογίου 
«Ἰδιωτική Ὁδός» 

Ἀγαπητέ κ. Ἀνδριόπουλε,

Στό Ἰστολόγιό σας τήν Κυριακή 25/11/2012 ἀναρτήσατε κείμενο τοῦ θεολόγου-φιλολόγου ΑΠΘ ὅπως προσδιορίζεται κ. Κώστα Νούση μέ τίτλο «Ἐκκλησιαστική σχιζοείδεια ἤ σοφιστικές αὐτοδικαιώσεις (ἀλλιῶς: φαινομενολογικές προσεγγίσεις τῆς συγκεχυμένης σύγχρονης ἐκκλησιολογίας)» πού ἀναφέρεται ἐπικριτικά καί στήν ἐλαχιστότητά μου καί μάλιστα μέ «ψυχιατρικούς ὅρους» πού καταδεικνύει ὅτι πέραν τῶν γνωστικῶν ἀντικειμένων πού ἐπικαλεῖται ὁ κ. Νούσης πρέπει νά προσθέση καί τήν «ψυχιατρική» του ἰδιότητα καί μάλιστα μέ τήν παγκόσμια πρωτοτυπία νά προβαίνει σέ ψυχιατρική ἀνάλυση συνανθρώπων του, οἱ ὁποῖοι δέν τόν γνωρίζουν οὔτε κατ’ ὄψιν καί μέ τούς ὁποίους δέν ἔχει ἐπιτελέσει οὔτε μία «συνεδρία ψυχιατρικῆς ἀναλύσεως». 

Τώρα βέβαια τό πόσης ἀκεραιότητος χριστιανικοῦ ἤθους ἐκδηλώσεις εἶναι οἱ θέσεις τοῦ κ. Νούση παρέλκει κανείς νά τονίση καί τοῦτο διότι ὅπως τουλάχιστον ἡ σύγχρονη ψυχιατρική ἀποφαίνεται ἡ σχιζοφρένεια εἶναι βαρυτάτη ψυχιατρική νόσος διά τήν ὁποίαν δέν εὐθύνεται ἀσφαλῶς ὁ ἀσθενής καί ἑπομένως στό πρόσωπό του δέν ἁρμόζει χριστιανικῶς ἡ κατάκρισις ἀλλά ἡ ἀπόλυτος συμπάθεια καί ἡ ἀπόλυτος συμπαράστασις. 

Εὐλόγως τίθεται τό ἐρώτημα τά πραγματικά περιστατικά πού ἑρμηνεύει μέ τόν τρόπο αὐτό ὁ κ. Νούσης συνάδουν πρός τήν πραγματικότητα καί τή λογική; Γράφει ὁ κ. Νούσης: «Η ευχέρεια με την οποία απαξιούνται ιεράρχες - και δη ο σεπτός θεσμός της Πρωτόθρονης Εκκλησίας – και η ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ αποδόμηση του κύρους των διοικητικών οργάνων της τόσο σε τοπικό όσο και σε οικουμενικό επίπεδο, φτάνει πολύ συχνά στα όρια της χυδαιότητας, της δαιμονικής καθύβρισης και του πεζοδρομιακού ευτελισμού. Η ποικιλότροπη ικανοποίηση των διαφόρων ψυχισμών μέσα από βωμολοχικές εκτονώσεις και ομολογιακές (ψυχαναγκαστικές, αυτοεπιβεβαιούσες και αλλοειδείς) διακηρύξεις πραγματικά δεν έχουν τελειωμό και, το πιο δυσάρεστο, δε φαίνεται να υπάρχει τρόπος ελέγχου και ανάσχεσης αυτής της κατρακύλας, με την οποία σίγουρα κάνει τη δουλειά του και διασκεδάζει ο αρχαίος όφις. Το πράγμα, όμως, λαμβάνει πιο θλιβερές και ανησυχητικές διαστάσεις, όταν επίσκοποι και ιερείς, αντί να θεραπεύουν και να συνθλίβουν αυτά τα καινοφανή αντιεκκλησιαστικά αρρωστήματα και παίγνια, τουναντίον εισέρχονται σε αυτά με τις ίδιες σχεδόν διάτρητες προϋποθέσεις που το διαπράττουν και οι υπόλοιποι, τους οποίους ex officio θα όφειλαν να επαναφέρουν στην ορθοδοξία και ορθοπραξία». 

Ἀλλά αὐτά πού γράφει εἶναι μεγαλόστομοι πομφόλυγες στήν συγκεκριμένη περίπτωση, διότι δέν ἐπικαλεῖται οὔτε μία φράση τῶν ἐπιδίκων κειμένων τοῦ Ἀρχιμ. Παύλου Δημητρακοπούλου καί τοῦ Πρωτοπρ. Ἀγγέλου Ἀγγελακοπούλου πού νά στοιχειοθετεῖ τίς ἕωλες καί ἀνεπέρειστες κρίσεις του, στηριζόμενος στήν περιρρέουσα ἀτμόσφαιρα τοῦ ἱστολογίου σας καί αὐτό κατά τόν «δικαιοκρίτη» κ. Νούση ἀποτελεῖ ἐκκλησιαστικό ὀρθόδοξο ἦθος. 

Ἔχει τήν δυνατότητα ὁ κ. Νούσης νά ἀποδομήση θεολογικῶς καί πραγματικῶς τά κείμενα τῶν συγκεκριμένων; Καί ἄν ἔχει γιατί δέν τό πράττει ὥστε νά τεκμηριώσει τό λόγο του; 

Ἀκολούθως ὁ ἐλλογιμώτατος κ. Νούσης παρ’ ὅλη τήν ἐμβρίθειά του συλλαμβάνεται ἀγνοῶν στοιχειώδεις ἔννοιες τοῦ κανονικοῦ δικαίου. Γράφει: «Το θέμα της έμμεσης κανονικής εισπήδησης σε αλλότριες δικαιοδοσίες μέσω της μοδάτης ιντερνετικής αδολεσχίας των ημερών, εμφανώς εγκαλούμενης εκκλησιαστικά σε νομοκανονικό, πνευματικό και αισθητικό επίπεδο, δε φαίνεται να απασχολεί τον Ιεράρχη, ο οποίος επικαλείται πολλαπλώς τον μετανεωτερικό φιλελευθερισμό, ξεχνώντας προφανώς απανωτές προσωπικές του «τρομοκρατικές» δηλώσεις». 

Τό κανονικό μας δίκαιο πού διά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ὅρισαν οἱ Οἰκουμενικές Σύνοδοι καί οἱ Τοπικές πού ἐκεῖνες ἐκύρωσαν προβλέπουν τό κανονικό ἀδίκημα τῆς εἰσπηδήσεως πού διαπράττεται μόνο ὑπό Ἐπισκόπων, ὅπως σαφῶς καί ρητῶς τιμωρεῖται στούς ΛΕ΄ Ἀποστολικό Κανόνα, ΙΓ΄ καί ΚΒ΄ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, Β΄ τῆς Β΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί Η΄ τῆς Γ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί ἡ ἀντικειμενική του ὑπόσταση ἀφορᾶ στήν τέλεση ἱεροπραξιῶν καί χειροτονιῶν σέ ἑτέρα κανονική δικαιοδοσία χωρίς τήν κανονική ἄδεια καί συγκατάθεση τοῦ οἰκείου Ἐπισκόπου. 

Ἑπομένως οἱ Πρεσβύτεροι δέν δύνανται νά διαπράξουν τό ἀδίκημα τῆς εἰσπηδήσεως ἀλλά μόνο τῆς παρ’ Ἐνορίαν πράξεως, ἐκτός καί ἄν ὁ Ἐλλογιμώτατος κ. Νούσης «ἀναγορευθῆ» σέ Οἰκουμενική Σύνοδο καί νομοθετήση σχετικῶς, ἐγνωσμένης τῆς δικαιϊκῆς ἀρχῆς πού ἐπικαλεῖται καί ὁ θεῖος Παῦλος nulum crimen, nula poena sine lege. 

Τώρα βέβαια τό νά συγχέεται ἡ συγγραφή ἑνός κριτικοῦ κειμένου μέ τό κανονικό ἔγκλημα τῆς εἰσπηδήσεως πού προϋποθέτει σωματική παρουσία Ἐπισκόπου στήν ἑτέρα δικαιοδοσία καί τέλεση ἱεροπραξιῶν καί χειροτονιῶν ἀποδεικνύει περίτρανα ποιός πράγματι τελεῖ ἐν συγχύσει καί ἀδολεσχία. 

Στό σημεῖο αὐτό μέ ὅλο τόν σεβασμό στόν ἀγαπητό κ. Νούση τόν παρακαλοῦμε νά μᾶς ἀναφέρει μία ἀπό τίς «ἀπανωτές» προσωπικές μας «τρομοκρατικές δηλώσεις» διότι ἄλλως δυστυχῶς δι΄ αὐτόν μέ τούς λόγους του «προσπορίζεται» τόν εὐγενῆ τίτλο τοῦ συκοφάντου καί τοῦ ὑβριστοῦ. 

Ἀμφισβητεῖ ὁ «ἐτάζων καρδίας καί νεφρούς» κ. Νούσης τήν ἐν Χριστῷ θεόσδοτη ἐλευθερία τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Μητροπόλεως, πού ὀφείλομε ὡς μέλη τοῦ σωματός Του νά τηροῦμε ὡς κόρη ὀφθαλμοῦ καί τήν μέση καί βασιλική ὁδό τῆς διακρίσεως πού πειρώμεθα ἀναξίως νά τηρήσωμε βαλλόμενοι ἐν ταὐτῷ ἀπό τούς ἐκπροσωποῦντας τά δύο ἄκρα τῆς πλάνης, τόν συγκρητιστικό οἰκουμενισμό καί τόν ἀνεπίγνωστο ζηλωτισμό (ἰδ. τεῦχος 13-14 Μάρτιος-Σεπτέμβριος 2012 φιλορθοδόξου ἑνώσεως ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ) καί τέλος γράφοντας ὁ κ. Νούσης: «Πώς γίνεται στον ίδιο χώρο να ευλογείς συνάμα και να καταράσαι το ίδιο πρόσωπο (αυτοπροσώπως ή δι’ εκπροσώπων άσχετο και αδιάφορο) και εν ταυτώ να αυτοδικαιώνεσαι μέσα σε έναν κυκεώνα κατασκευής συνηγορούντων λογισμών (προφανέστατα) πως ενεργείς με αγιοπνευματική διάκριση, τούτο σαφώς δεν εμπίπτει στις εξηγητικές αρμοδιότητες και ικανότητες του παρόντος», φαίνεται διακατεχόμενος ἀπό τήν ἐξωχριστιανική ἀντίληψη τοῦ Βεδισμοῦ, Βραχμανισμοῦ, Βουδισμοῦ περί μετενσαρκώσεως ἐφ’ ὅσον ἐνεργοῦμαι τήν ἴδια στιγμή διά τῶν ἀναφερομένων προσώπων «εὐλογῶν»-«καταρόμενος» τό ἴδιο πρόσωπο.

Ὅσον δέ ἀφορᾶ στήν ὀρθή ἐπισήμανση τῶν λόγων τοῦ ἱεροῦ Χρυσοστόμου: «τίποτα δεν παροξύνει τον Θεό περισσότερο όσο η διαίρεση της Εκκλησίας. Ούτε υπάρχει χειρότερο από τις φιλονικίες και τις μάχες εντός της Εκκλησίας που την διασπούν, όπως διασπούν και τον άρραφο χιτώνα του Χριστού, τον οποίο ούτε οι ληστές δεν τόλμησαν να κομματιάσουν. Την αμαρτία της διαίρεσης ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν μπορεί να εξαλείψει» (PG 62,85)», τόν παρακαλοῦμε νά μᾶς διευκρινήσει ἐάν νομίζει ὅτι ὁ Ἱ. Ἀθανάσιος ἤ ὁ Ἁγ. Γρηγόριος ὁ Θεολόγος θά προσέφεραν ποτέ τήν Θάλεια τοῦ Ἀρείου ὡς δῶρο ἤ ἐάν μπορεῖ σήμερα ἕνας Ἐπίσκοπος νά προσφέρει ὡς δῶρο τήν «Σκοπιά» τῆς ἑταιρείας τῶν Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβᾶ γιατί καί ἡ Θἀλεια καί τό Κοράνιο τῆς ψευδοθρησκείας τοῦ Ἰσλάμ καί ἡ Σκοπιά τῶν ψευδομαρτύρων τόν Τριαδικό Θεό ἀρνοῦνται καί τή θεότητα τοῦ Υἱοῦ καί Λόγου ἐπειδή κοινός ὑποβολεύς εἶναι ὁ ἀρχαῖος καί ἀχρεῖος πτερνιστής πού μισεῖ θανάσιμα τήν σωτηριώδη ἐνανθρώπιση τοῦ Θεοῦ-Λόγου. 

Ὡσαύτως θά τόν παρακαλοῦσαμε νά μᾶς πεῖ ἐάν ὁ Ὅσιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός θά ἐσκέπτετο ποτέ νά συμμετάσχει σέ ἑορταστική ἐκδήλωση γιά τήν ληστρική σύνοδο τῆς Ἱερείας. Ἑπομένως ἡ ἐπίκρισις τέτοιων θεμάτων δέν ἐμπίπτουν στίς προβλέψεις τοῦ ΝΕ΄ κανόνος τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων, ὥστε νά ἐνοχοποιοῦμαι γιά τήν μή ἐφαρμογή τῶν κανονικῶς προβλεπομένων ἐκτός καί ἄν ὁ ἐλλογιμώτατος κ. Νούσης νομοθετήσει, ὡς Οἰκουμενική σύνοδος, διαφορετικῶς. 

Μετ’ εὐχῶν 
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ 
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΝΤΩΣ "ΑΓΙΑ ΡΩΣΙΑ" ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ!



ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΝΤΩΣ "ΑΓΙΑ ΡΩΣΙΑ" ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============

Ευχαριστώ θερμά τον κ. Αιμίλιο Πολυγένη, ιδιοκτήτη του Εκκλησιαστικού πρακτορείου Ειδήσεων "Ρομφαία" για την ανάρτηση της φωτογραφίας και του βίντεο για τη Μονή Βαλαάμ στη Ρωσία.

Στην "Αγία Ρωσία"!. 

Γιατί αυτή η Ρωσία είναι θρονιασμένη στις καρδιές όλων των ορθόδοξων πιστών.

Η όντως "Αγία Ρωσία" των στάρετς και του μαρτυρίου που εμπνέει και θα εμπνέει πάντοτε όλους τους ορθόδοξους χριστιανούς.

Οπως γνωρίζουν οι καλοί αναγνώστες δεν αναρτώ εκτενή κείμενα, ούτε εκτενή βίντεο. Σπανίζει η περίπτωση να αναρτήσω κάτι εκτένεστερο των 10 λεπτών.

Σ' αυτή την περίπτωση όμως πρέπει να κάνω εξαίρεση για να δούμε όλοι πόσο αληθινά ορθόδοξη και πόσο αληθινά Αγία είναι η Εκκλησία της Ρωσίας όπως μπορεί να διπιστώσει κάποιος από το βίντεο που παρατίθεται στη συνέχεια.

Πάντοτε γι' αυτή την όντως "Αγία Ρωσία" να ακούμε ειδήσεις για να χαίρεται αληθινά η ψυχή μας.

Οχι ειδήσεις που μας θλίβουν βαθύτατα που μαρτυρούν εκκοσμίκευση και απομάκρυνση από το ορθόδοξο ασκητικό ήθος!

Παρακαλώ θερμά τους αναγνώστες να αφιερώσουν το χρόνο για να δουν το βίντεο.

Αξίζει πραγματικά να το δουν όλοι!

Wednesday, November 28, 2012

ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΕΝΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ;



ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΕΝΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============

Στο άρθρο του για τον Σεβ. Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο (Σαββάτο,) ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος αναφέρει ότι επίκειται η ένωση Ορθοδοξίας και Παπισμού επειδή στους εορτασμούς για τη Β΄ Βατικάνεια Σύνοδο, ο Παναγιότατος είπε ότι πολύ λίγες διαφορές υπάρχουν μεταξύ Ορθοδοξων και Παπικών

Αληθεύει αυτός ο ισχυρισμός;

Υπενθυμίζω ότι η κοινή επιτροπή Παπικών και Ορθοδόξων αδυνατεί τις πλείστες φορές να εκδώσει κοινό Ανακοινωθέν - έστω και νερόβραστο - για να καλύψει την ουσιαστική διαφωνία που οδήγησε το διάλογο σε πλήρες αδιέξοδο, από το οποίο είναι αδύνατο να εξέλθει στο προβλεπτό απώτερον μέλλον.

Δεν θυμάστε τι κάζο πάθαμε όταν χάψαμε τις ανεδαφικές φοβίες ΟΛΩΝ ανεξαίρετα των ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα και νομίσαμε ότι δήθεν η συνάντηση Ορθοδόξων και Παπικών στην Πάφο θα οδηγούσε στην ένωση;

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης πρωτοστάτησε στην υπογραφή της "Ομολογίας πίστεως για τον Οικουμενισμό", επειδή επέκειτο προδοσία της πίστεως.

Ο π. Σαράντης Σαράντης δημοσίευσε ανοιχτή επιστολή προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη.

Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός έγραψε το γνωστό άρθρο “Οδεύοντας προς την Πάφο...”.

Και τελικά όχι μόνον δεν έγινε η ένωση, αλλά οι σύνεδροι δεν κατόρθωσαν να εκδώσουν κοινό Ανακοινωθέν!!!.

Τι σημαίνει αυτό; 

Οτι ΟΛΟΙ ανεξαίρετα οι ηγέτες του αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού απεδείχθησαν εκ των πραγμάτων ανίκανοι να κάνουν ορθή διάγνωση των κινδύνων.

Τρομοκρατήθηκαν και τρομοκράτησαν πολλούς - μεταξύ των οποίων τον γράφοντα δεν το κρύβω - ενώ δεν είχαν καν λάβει υπόψη στη διάγνωσή τους τη στάση της Εκκλησίας της Ρωσίας.!!! 

Λες και είναι δυνατόν να ευοδωθεί οιαδήποτε προσπάθεια ένωσης Ορθοδοξίας και Παπισμού χωρίς την απόλυτη έγκριση της Εκκλησίας της Ρωσίας.!

Και ερωτώ: Ποια εμπιστοσύνη - όχι στην αναμφίλεκτη αρετή και αδιαμφισβήτητη αγάπη προς την Ορθοδοξία, αλλά στην κρίση - μπορούμε να έχουμε οιουδήποτε από τους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα, αφού ουδείς εξ αυτών έλαβε υπόψη στους υπολογισμούς του τον παράγοντα Εκκλησία της Ρωσίας;

Αλλά ο Καρδινάλιος Κοχ μας απεκάλυψε ότι το πρόβλημα είναι βαθύτερο από τις ανυπέρβλητες διαφωνίες για το “Πρωτείο” των Εκκλησιών Κωνσταντινουπόλεως και Μόσχας. “Κάνουμε”, είπε, “διάλογο με 14 αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες και η κάθε μια από αυτές έχει διαφορετικές θέσεις για τα θέματα του διαλόγου!!!”. 

Με άλλα λόγια ο εκπρόσωπος του Βατικανού μας είπε ότι έχασε κυριολεκτικά τον μπούσουλα στο διάλογο.!!! 

Και εμείς; 

Βλέπουμε επικείμενη την ένωση επειδή ο Παναγιότατος - ως μη όφειλε - παρέστη σε εορτασμούς για την επέτειο συνόδου αιρετικών και είπε λόγια άκριτα για την δήθεν επικείμενη ένωση τα οποία είναι βέβαιο ότι προκάλεσαν ειρωνικά μειδιάματα όχι μόνον στη Μόσχα αλλά και στο Βατικανό.!

Με αυτές τις προυποθέσεις πιστεύουμε ειλικρινά ότι επίκειται η ένωση Ορθοδοξίας και Παπισμού;

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι κίνδυνος υφίσταται μόνον από τον “λαικό Οικουμενισμό”. 

Θα συνεχίσουν δηλαδή οι Οικουμενιστές να συγχρωτίζονται μέρα - νύχτα με τους Παπικούς και τους άλλους αιρετικούς για να καθιερωθεί σταδιακά στη συνείδηση του κόσμου η πλάνη ότι οι δογματικές διαφορές μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεων είναι μικρές ή και ανύπαρκτες.

Επομένως δικό μας χρέος είναι να στηλιτεύουμε κάθε παράβαση των Ιερών Κανόνων και κάθε προδοσία των Ορων της πίστεως και να αναλάβουμε επιτέλους συστηματικά την αναίρεση των κακοδοξιών που κηρύττουν οι κορυφαίοι Οικουμενιστές με τη συμφωνία του Μπαλαμάντ, με τη “Βαπτισματική Θεολογία”, με το κοινό προδοτικό για την Ορθοδοξία κείμενο της Ραβέννας και το ακόμη πιο απαράδεκτο κοινό κείμενο του ΠΣΕ στο Πόρτο Αλέγκρε.

Ποιος κινείται επομένως προς την ορθή κατεύθυνση στο θέμα του Οικουμενισμού; 

Κατά την άποψή μου ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο οποίος συνειδητοποίησε ότι πρέπει να αναγνωριστούν Οικουμενικές οι Σύνοδοι που δικαίωσαν τον Μέγα Φώτιο και τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά επειδή έτσι θα αναδειχθεί εναργέστερα ο αιρετικός χαρακτήρας του Παπισμού και θα ναυαγήσει κάθε προσπάθεια αναγνώρισης του Βατικανού ως “αδελφής Εκκλησίας”.

Στον Αγιο Ναυπάκτου οφείλουμε ακόμη το γεγονός ότι άρχισε σοβαρός διάλογος για τα επίμαχα σημεία της θεολογίας του Σεβ. Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα), οι θέσεις του οποίου, ως γνωστόν, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο του Οικουμενισμού.