Monday, April 30, 2012
ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ: "ΟΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ"
ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ Ο ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ;
ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΥΡΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΠΙΚΟ "ΕΠΙΣΚΟΠΟ" ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ
ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΥ Β΄ ΣΤΟΝ ΠΑΠΙΚΟ “ΕΠΙΣΚΟΠΟ” ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ!!!
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========
Με βαθύτατη θλίψη οι πιστοί πληροφορήθηκαν τη νέα απρεπή οικουμενιστική ενέργεια του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεου Β΄.
Η ίδια η Μητρόπολη Σύρου - στο ιστολόγιό της - μας γνωστοποιεί ότι ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Τήνου κ. Δωρόθεος Β΄ πήγε σε παπικό ναό για να συγχαρεί τον “επίσκοπο” των Παπικών Φραγκίσκο Παπαμανώλη για τη συμπλήρωση 50 χρόνων της ιερατείας του.!!!
Σεβασμιότατε,
1.) Ο εκλαμπρότατος Φραγκίσκος Παπαμανώλης ΔΕΝ είναι επίσκοπος. Δεν είναι καν βαπτισμένος επειδή “το βάπτισμα των Λατίνων είναι μίασμα” (Οσιος Νικόδημος Αγιορείτης). Οχι ζωοποιό μυστήριο. Επομένως ο εκλαμπρότατος όχι μόνον δεν έχει την “ειδική ιερωσύνη” και αρχιερωσύνη που του αποδίδετε, αλλά δεν έχει καν ούτε τη “γενική ιερωσύνη” που έχουμε εμείς οι λαικοί που βαπτιστήκαμε στην Αγία κολυμβήθρα της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
2.) Ποιος λόγος υπάρχει ένας Ορθόδοξος επίσκοπος να συγχαίρει (δηλαδή να χαίρεται μαζί με ένα αιρετικό) επειδή συμπλήρωσε 50 χρόνια υπηρεσίας - και μάλιστα σε επιτελική θέση - μιας αίρεσης;
3.) Ποιος λόγος υπήρχε έστω και εθιμοτυπικώς να παραστείτε σε Παπικό ναό την ώρα που οι αιρετικοί “κληρικοί” ήταν ενδεδυμένοι άπασαν την “ιερατική” και “αρχιερατική” αυτών στολή;
4.) Για ποιο λόγο θεωρήσατε σκόπιμο να αναρτήσετε την είδηση στο ιστολόγιο της Μητροπόλεως σας;
Για να μας προκαλέσετε;
Για να μας σκανδαλίσετε;
Για να σας πούμε μπράβο για το “κατόρθωμα”;
Με συγχωρείτε Σεβασμιότατε αλλά δεν νομίζετε ότι υποσκάπτετε τον εαυτό σας απροκάλυπτα με αυτές τις ενέργειες;
Σας παρακαλούμε θερμά και υικά! Μη μας απογοητεύσετε ποτέ στο μέλλον.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΗΛΕΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΗΛΕΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============
Με ιδιαίτερη χαρά διαβάσαμε στο “Ιερόν Βήμα” επιστολή του παραδοσιακού Μητροπολίτη Ηλείας κ. Γερμανού, ο οποίος ως γνωστόν αντιμάχεται σθεναρά τον Νεοβαρλααμισμό, τον Οικουμενισμό και την ηλεκτρονική φυλακή.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός απέστειλε στον Μητροπολίτη Ισπανίας κ. Πολύκαρπο, επιστολή σχετικά με την προσευχή στον Άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο.
Το κείμενο της επιστολής μαρτυρεί σαφώς ότι καμία Παπική καινοτομία δογματική ή λατρευτική δεν επιτρέπεται να εισάγεται στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Συγχαίρουμε θερμά τον Σεβασμιότατο για την παραδοσιακή επιστολή του και τον παρακαλούμε θερμά να παραμείνει στις επάλεις του χρέους και να αντιμετωπίζει σθεναρά κάθε προσπάθεια παραχάραξης της δογματικής ακρίβειας της πίστης μας και της εισαγωγής νεωτερισμών στην Εκκλησία.
Ιδού απόσπαμα από το κείμενο της επιστολή του Αγίου Ηλείας.
*****
“Σεβασμιώτατε άγιε Ισπανίας κ. Πολύκαρπε,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,
Ελαβα την από 3-4-2012 απαντητικήν επιστολήν σου και ουδόλως ικανοποιήθην. Διότι αποδοχή τοιούτων ευχών παραχαράσσει το αληθινό νόημα της ορθοδόξου προσευχής και εθίζει τους χριστιανούς μας σε μαγικού τύπου προσευχές, όπερ θεωρώ απαράδεκτo.
Όσον αφορά στο γραφόμενόν σου, ότι ο π. Βαρθολομαίος Αρσενίου είναι «παραδοσιακός Κληρικός και καλός επιστήμονας» δεν αμφιβάλλω. Όμως οι καρποί των έργων του δείχνουν, ότι δεν είναι καλός θεολόγος ούτε καλός διδάσκαλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας και Ποιμένας, αφού το δικό μας κήρυγμα δεν είναι «εν σοφία λόγου», αλλά σταυρού, αποσκοπεί δε κυρίως και προ παντός στην λύτρωσι, στην σωτηρία και στον αγιασμόν των ανθρώπων και δευτερευόντως στην ικανοποίησι άλλων αιτημάτων μας.
Ειδικώτερα σου γνωρίζω τα εξής·
1.) Βασική διδασκαλία της Εκκλησίας μας είναι ότι ο Θεός πρωτίστως, «πάντας ανθρώπους θέλει σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν» και έπειτα ικανοποιεί και τις υλικές μας ανάγκες.
Θυμήσου τον Απόστολον Παύλον, ο οποίος «τρις τον Κύριον παρεκάλεσε» να τον θεραπεύση από την ασθένειάν του, όχι δια να μη πονάη αλλά δια την καλυτέραν διεξαγωγήν του σωτηρίου έργου της Ιεραποστολής, και όμως δεν τον εθεράπευσεν ο Κύριος. Του είπε· «αρκεί σοι η χάρις μου· η γαρ δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται».
Θυμήσου τον Παρακλητικόν Κανόνα, λέγοντα· «Κατά το συμφέρον ποίησον». Διά να μη σου θυμίσω την προσευχήν του Κυρίου· «Κύριε παρελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο. πλην ουχ ως εγώ θέλω αλλ’ ως Συ».
Έναντι αυτών των αληθειών το βιβλιαράκι ο Άγιος Ιούδας ο Θαδδαίος λέγει: «Οι προσευχές εισακούονται την εννάτη και πριν και ποτέ μέχρι τώρα δεν απέτυχον. Θα λάβετε τη Χάρη που ζητάτε, όσο απραγματοποίητη κι αν φαίνεται»(σ. 50).
Είναι δυνατόν να αποδεχόμεθα και πολύ περισσότερο να επαινούμε και να διδάσκωμε τέτοιες αντιλήψεις; Εγώ ακραδάντως πιστεύω ΟΧΙ.
2.) Η Ορθόδοξη προσευχή είναι αδιάλειπτος και γίνεται «εν παντί καιρώ και τόπω».
Είναι δυνατόν λοιπόν να αποδεχώμεθα ή να μη κατακρίνωμε προσευχές, που διά να εισακουσθούν «πρέπει να απαγγέλλονται επτά (7) φορές την ημέρα επί εννέα (9) συνεχείς ημέρας», ως γράφει το βιβλιαράκι;
Ασφαλώς ΟΧΙ. Αυτά είναι αναβίωσι μαγικών υπολειμμάτων που τα χρησιμοποιούν και στις ημέρες μας οι διάφοροι μάγοι, εξορκισταί κ.λ.π.
Είναι επομένως μέθοδος σατανική, που εμείς πρέπει να επισημαίνουμε και να αποφεύγουμε.
Μου γράφεις, Αδελφέ, ότι «η εν λόγω προσευχή καταγράφεται εις την δυτικήν χριστιανικήν παράδοσιν, ένθα ο άγιος ένδοξος Απόστολος Ιούδας ο Θαδδαίος τιμάται ιδιαιτέρως ως προστάτης των απηλπισμένων υποθέσεων και συγκεκριμένα εις την Νότιον Ιταλίαν, Βαυαρίαν, Νότιον Γαλλίαν, Ισπανίαν και εκ της τελευταίας ταύτης εις ολόκληρον την Λατινικήν Αμερικήν και όλως ιδιαιτέρως εις το Μεξικόν.
Κατά την εν λόγω παράδοσιν η προσευχή του αγίου Αποστόλου Ιούδα του Θαδδαίου, γνωστή ως noνena (εννάτη), θα πρέπη να απαγγέληται κατά εννέα τακτάς χρονικά περιόδους, δηλ. εννέα ημέρας ή εννέα εβδομάδας ή εννέα μήνας».
Χαίρω δια την διαπίστωσί σου αυτή. Όμως η Παπική Εκκλησία, Αδελφέ μου αγαπητέ, έχει και άλλας παραδόσεις, όπως το Πρωτείον του Πάπα, το FILIOQUE, την άσπιλον σύλληψιν της Παρθένου κ.λ.π. Εμείς οι Ορθόδοξοι όμως ΔΕΝ δεχόμεθα αυτές τις αντορθόδοξες παραδόσεις. ΟΧΙ, Αδελφέ, ΠΟΤΕ. Το ίδιο δεν επιτρέπεται να ανεχόμεθα και να χρησιμοποιούμε και αυτήν την προσευχήν της Λατινικής Εκκλησίας με την μαγικήν αντίληψιν.
Τέλος μου γράφεις, ότι το βιβλίον τούτο «πωλείται εις την Θεσσαλονίκην εκ των Βιβλιοπωλείων της Αποστολικής Διακονίας, της Αδελφότητος Θεολόγων «Ο Σωτήρ» και το «Περιβόλι της Παναγίας». Δυνατόν να είναι έτσι Αδελφέ.
Όμως ο Επίσκοπος δεν κρίνει την ορθοδοξότητα του περιεχομένου ενός βιβλίου από το ποίος το πωλεί, αλλά από το Ορθόδοξο περιεχόμενο αυτού. Και το είδος και το περιεχόμενο αυτής της προσευχής, όπως εσύ ο ίδιος διεπέστωσες, είναι της δυτικής (παπικής) χριστιανικής παραδόσεως. Άρα αποκρουστέον.
Με την ελπίδα ότι θα συμφωνήσης στα ανωτέρω και επομένως θα συστήσης εις τον π. Βαρθολομαίον να μη διαδίδη την προσευχήν αυτήν, αλλά άλλα, ορθόδοξα και ψωχωφελή,
Διατελώ,
† Ο Μητροπολίτης Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ»
ΠΗΓΗ:
http://www.ierovima.gr
ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ Η ΗΡΩΔΙΑΣ ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ Η ΗΡΩΔΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ
του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========
Διαβάζουμε σε σχόλιο του ιστολόγιου “Θρησκευτικά” για τα νέα κατορθώματα της υφυπουργού Παιδείας κ. Εύης Χριστοφιλοπούλου:
“Δημοσίευμα της «Ημερησίας» αναφέρει ότι «η κ. Χριστοφιλοπούλου έθεσε «βέτο» σε ό, τι αφορά το μέλλον του τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας.
«Η χώρα δεν χρειάζεται περισσότερους θεολόγους. Αυτοί που έχουμε αρκούν. Θα ήταν καλύτερα οι εισακτέοι που προορίζονται για το τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας να διοχετευθούν σε άλλα “παραγωγικά” τμήματα. Αυτό, άλλωστε, είναι καλό και για τους ίδιους τους υποψηφίους», λένε συνεργάτες της.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι το τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας δεν είχε δεχθεί εισακτέους, ενώ είχε τεθεί ζήτημα κατάργησής του από τον πρώην υφυπουργό Παιδείας Γιάννη Πανάρετο μετά τις διαπιστώσεις για «σωρεία παρανομιών» και «ακραία φαινόμενα οικογενειοκρατίας που δεν είχαν προηγούμενο στην ιστορία».
Στο επίκεντρο είχε βρεθεί η περίπτωση της οικογένειας Ελένης και Παναγιώτη Χριστινάκη, καθώς φέρονταν να έχουν «αποκαταστήσει» τα τρία τους παιδιά και άλλα συγγενικά τους πρόσωπα με διαδικασίες μη αξιοκρατικές.
Ο σχετικός φάκελος εστάλη στις εισαγγελικές αρχές, οι οποίες συνεχίζουν μέχρι σήμερα την έρευνα, ενώ ύστερα από αυτεπάγγελτο έλεγχο νομιμότητας ανακλήθηκαν οι διορισμοί συγγενών καθηγητών του τμήματος».
Ουδείς επιθυμεί να καταστεί συνήγορς του εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντος ζεύγους Χριστινάκη, που μετέτρεψε το Τμήμα της Κοινωνικής θεολογίας σε παράρτημα της Cosa Nostra Χριστινάκη.
Αλλά από την άλλη δεν πρέπει να καταργηθεί το Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Οι Πασόκοι κ. Πανάρετος (πρώην υφυπουργός Παιδείας) και τώρα η κ. Χριστοφιλοπούλου συνεχίζουν απτόητοι το έργο της Δραγώνα, της Διαμαντοπούλου και του υπόλοιπου συρφετού των Πασόκων του Υπουργείου Παιδείας.
Παρακαλούμε τον κ. Μπαμπινιώτη να μεριμνήσει ώστε την επαύριο των εκλογών όλοι οι Πασόκοι υπουργοί, αναπληρωτές υπουργοί, υφυπουργοί, Γραμματείς και φαρισαίοι του ΠΑΣΟΚ να πάρουν δρόμο από το Υπουργείο Παιδείας.
Φτάνει πια το ξεθεμέλιωμα της πίστης μας από τους συστηματικούς καταστροφείς της πατρίδας μας.
ΜΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΑΤΡΩΝ
ΜΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΥ ΠΑΤΡΩΝ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
========
Για μια ακόμη φορά μας δίνεται η ευκαιρία να εκφράσουμε την εκτίμησή μας για το έργο του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομου.
Ο Σεβασμιότατος είναι συναρπαστικός ρήτορας, φιλάνθρωπος κληρικός, με πολυσχιδές ποιμαντικό έργο, αφιλοχρήματος ιεράρχης, με παραδοσιακό φρόνημα όπως φαίνεται και από την αμφίεσή του αλλά και από τη μη συμμετοχή του σε οικουμενιστικά καρναβαλίστικα στα οποία δυστυχώς ζηλούν δάφνες δόξης πολλοί άλλοι ιεράρχες.
Στη συγκεκριμένη ωραιότατη εγκύκλιο που εξαπέλυσε με αφορμή την κρίση αλλά και τις επερχόμενες εκλογές, ο Σεβασμιότατος δίνει το στίγμα της κρίσης από εκκλησιστικής σκοπιάς ως έχει χρέος έναντι της επισκοπικής του συνείδησης και ευθύνης.
Ο Σεβασμιότατος δεν διστάζει να αναφερθεί όχι τόσο σε πρόσωπα, αλλά στις αναγκαίες πολιτικές οι οποίες πρέπει να εφαρμοστούν για να αλλάξει άρδην η κατάσταση, όπως ο περιορισμός της αστυφιλίας, η επανασύνδεση με τις πρωτογενείς πηγές οικονομίας κτλ..
Σε παρόμοια ζωτικά θέματα αναφέρθηκε πρόσφατα και άλλος λαμπρός ιεράρχης ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ακαρνανίας κ. Κοσμάς.
Παραθέτουμε στη συνέχεια την εγκύκλιο του Σεβασμιότατου Πατρών.
*****
ΕΚΛΟΓΕΣ 2012 Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ...”
Του Μητροπολίτου Πατρών κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
===============
Καθώς πλησιάζουν οἱ ἐκλογές καί παρακολουθοῦμε τίς πολλές συζητήσεις, πού γίνονται στά τηλεοπτικά παράθυρα καί τίς ὁμιλίες καί ἐξαγγελίες τῶν πολιτικῶν ἀρχηγῶν, προβληματιζόμεθα ἀκούοντας νά μιλᾶνε μόνο καί μόνο γιά τήν οἰκονομία, κάτι βεβαίως πού θεωρεῖται ἀπαραίτητο, καθ’ ὅσον πρέπει τό τοπίο νά ἐξυγιανθῇ καί νά προχωρήσῃ ἡ χώρα, ἀφοῦ τά καταφέρει νά βγῇ ἀπό τό φοβερό τέλμα, στό ὁποῖο ὁδηγήθηκε, ὡς μή ὤφελε, μέσα ἀπό τό «ξεπούλημα» πού τῆς ἐπιβλήθηκε.
Ἐμεῖς εὐχόμεθα, νά πᾶνε ὅλα καλά καί ἡ θηλειά, πού σφίγγει τόν λαιμό τῆς Πατρίδος μας, ἀπό τούς δανειστάς, πού ὅπως εὐστόχως ἔχει εἰπωθῇ κατήντησαν δυνάστες, νά λυθῇ καί νά ἐλευθερωθοῦμε.
Ὅμως, δέν ξέρω ἄν ἔχομε ἀντιληφθῆ, ὅτι ἡ χώρα ἔφτασε στά χάλια αὐτά καί στήν ἀθλιότητα, στό χεῖλος τῆς καταστροφῆς καί τήν οἰκονομική κρίση ἐξ αἰτίας τῆς φοβερᾶς πνευματικῆς καί ἠθικῆς σήψεως, ἡ ὁποία κατέφαγε τό μεδούλι αὐτοῦ τοῦ Λαοῦ κατά τά τελευταῖα χρόνια.
Πρέπει λοιπόν, σέ ὅλους ὅσοι ἐπιθυμοῦν νά πάρουν στά χέρια τους τίς τύχες τοῦ Λαοῦ μας, τίς τύχες τῆς Ἑλλάδος νά τούς ὑπενθυμίσομε, ὅτι ἡ Ἑλλάδα εἶναι μιά ὑπερήφανη χώρα καί αὐτός ὁ Λαός ἔχει μιά ξεχωριστή πορεία, ἰδιαιτερότητα καί ἰδιοπροσωπεία.
Δέν εἶμαι πεπεισμένος, ἐάν οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν ἐπιδόξων ἀρχόντων ἔχουν ἀσχοληθῇ ἤ θέλουν νά ἀσχοληθοῦν μέ τούς τομεῖς αὐτούς, τούς ὁποίους ἔχουν παραθεωρήσει καί ἐν πολλοῖς ἀπαξιώσει.
Εἴμεθα βέβαιοι, ὅτι ἄν δέν προσέξουν, ἄν δέν προσέξομε, τίς πνευματικές πτυχές τοῦ ζητήματος καί ἄν δέν πειστοῦμε, ὅτι πρέπει νά θέσομε τόν δάχτυλον ἐπί τόν τύπον τῶν ἥλων, τίποτε δέν θά ἐπιτύχομε καί θά κλαίομε πάλι πάνω σέ ἐρείπια καί θά ἀτενίσομε χειρότερο χάος ἐνώπιόν μας μέ ὀλέθριες καί καταστρεπτικές συνέπειες γιά τόν τόπο μας.
Ἔτσι λοιπόν, τούς καλοῦμε νά ἀγωνιστοῦν νά θεμελιώσουν, ὅτι ξεθεμελιώθηκε τόσα χρόνια σ’ αὐτό τόν τόπο καί νά ὑποσχεθοῦν στόν Λαό, ὁ ὁποῖος ἀναμένει ὄχι μόνο τήν ἔξοδο ἀπό τήν οἰκονομική κρίση, ἡ ὁποία πολύ τόν βασανίζει ἤ ἄν θέλετε τόν ἔχει γονατίσει, ἀλλά καί τήν ἀνόρθωση ἀπό τό φοβερό πτῶμα, στό ὁποῖο κάποιοι ἐσκεμμένα τόν ὁδήγησαν γιά νά τοῦ τσακίσουν τό ἠθικό.
Ξεκάθαρα καί μέ γλῶσσα πεπαρρησιασμένη τούς συνιστῶμε νά λάβουν ὑπ’ ὄψη τους, ἅπαντες καί νά ἀγωνιστοῦν γιά:
α) Τήν πίστη αὐτοῦ τοῦ Λαοῦ, ὁ ὁποῖος πάντοτε ἐστήριξε τήν πορεία του στόν ἀληθινό Θεό. Αὐτή ἡ πίστη δυστυχῶς περιφρονήθηκε καί ἀγνοήθηκε μέ ἀποτέλεσμα νά πληγωθῇ ἀφάνταστα ὁ θρησκευόμενος Ἕλληνας. Ἡ Ἐκκλησία περιθωριοποιήθηκε καί ἀδικήθηκε, συκοφαντήθηκε καί χλευάστηκε. Καί ὅμως, αὐτή ἡ Ἐκκλησία ἡ μεγάλη μας μάνα, στάθηκε μεγαλόψυχη στόν πόνο καί τό δάκρυ αὐτοῦ τοῦ Λαοῦ. Αὐτή στέκεται καί τώρα, δίπλα στόν ἄνθρωπο πού ὑποφέρει ἀπό τήν πνευματική καί ὑλική ἔνδεια. Σ’ αὐτή τή μάνα μόνο, πλέον, ὁ Λαός ἔχει ἐμπιστοσύνη καί καταφεύγει μέ τήν βεβαιότητα τῆς ἀπαντοχῆς, τῆς στοργῆς καί τῆς θυσιαστικῆς ἀγάπης. Ἄν οἱ κρατοῦντες συνεχίσουν νά συμπεριφέρονται ἀπαξιωτικά στήν Ἐκκλησία, τότε ὁ Λαός θά ἀπαξιώσῃ ἀκόμα πιό πολύ αὐτούς τούς ἰδίους.
β) Γιά τήν Παράδοση τοῦ τόπου μας, ἡ ὁποία εἶναι ξεχωριστή καί δίνει στούς ἀνθρώπους τήν δική της πνοή, ὥστε νά στέκονται στά πόδια τους σέ καιρούς δύσκολους. Τό ξεθεμέλιωμα τῆς Παράδοσής μας τά τελευταῖα χρόνια ὁδήγησε τόν Λαό στόν ἀποπροσανατολισμό, ἀφοῦ υἱοθετήθηκαν ξένα πρότυπα ζωῆς, ἐν πολλοῖς ἀνεφάρμοστα στόν τόπο μας.
Δυστυχῶς ἔθεσαν κάποιοι ἐσχάτως σάν στόχο τους, τήν ἀλλοίωση τῆς παράδοσης καί τῆς πολιτιστικῆς ταυτότητος τοῦ τόπου μας καί ἀπεμπόλησαν τήν πνευματική του αὐτοσυνειδησία. Μέ τό πρόσχημα δῆθεν τῆς προόδου ἀπομόνωσαν τά ζωτικά στοιχεῖα, πού ἐπί αἰῶνες ἔθρεψαν καί στήριξαν αὐτόν τόν Λαό καί σέρβιραν στούς Ἕλληνες μιά νέα τάξη πραγμάτων ξένη μέ τήν ψυχοσύνθεσή τους.
γ) Γιά τήν ἰδιοπροσωπεία μας, τήν ὁποία συστηματικά οἱ ἔχοντες τίς εὐθύνες τοῦ Λαοῦ ἀγνόησαν καί ἠθέλησαν νά τοῦ τήν ἀφαιρέσουν, μή ὑπολογίζοντας τά φρικτά ἀποτελέσματα, τά ὁποῖα ἔφεραν τήν θλιβερή κατάντια στήν Ἑλληνική κοινωνία. Διαλύθηκε ἡ οἰκογένεια, οἱ πνευματικοί δεσμοί καί τόσα ἄλλα γιά τά ὁποῖα ὅλοι θρηνοῦμε καί κανείς δέν ἀναλαμβάνει τήν εὐθύνη. Υἱοθετήθηκε μιά εἰκονοκλαστική πολιτική ἀποδυναμώσεως τῶν βασικῶν κυττάρων τῆς κοινωνίας μας.
δ) Τήν παιδεία καί τήν γλῶσσα, πού ἀλύπητα τήν χτύπησαν φερέφωνα ξένων δυνάμεων, οἱ ὁποῖες ἤθελαν καί θέλουν τήν Ἑλλάδα νά σέρνεται στά πόδια τους. Κατάφεραν πολλά μέσα ἀπό τίς δικές μας ἀνοχές καί τό δικό μας γκρέμισμα τῶν ἱερῶν καί ὁσίων.
ε) Τήν ἱστορία μας, ἡ ὁποία ἔχει γραφῆ μέ τό αἷμα ἡρώων καί μαρτύρων. Ποιός λαός, ἀλήθεια, ἀρνεῖται τήν ἱστορία του, τούς ἀγῶνες καί τίς θυσίες του καί μάλιστα σέ προσφορά αἵματος γιά τήν ἐλευθερία τήν δική του, ἀλλά καί ἄλλων λαῶν; Συνετελέσθη ἔγκλημα μέ τήν παραχάραξη τῆς ἱστορίας μας καί τήν διαστρέβλωσή της. Ποτέ δέν συνέβη στόν κόσμο, αὐτό πού συνέβη στήν Ἑλλάδα τελευταῖα. Κανείς λαός δέν διαγράφει τούς ἀγῶνες τῶν ἡρώων του, τῶν πατέρων του, ὅπως κάναμε ἐμεῖς. Τά γεγονότα τῶν τελευταίων ἐτῶν βοοῦν, τά βιβλία στά ὁποῖα ἐγράφησαν ψεύδη μαρτυροῦν καί τά κόκκαλα τῶν ἡρώων γιά ὅλα αὐτά, τρίζουν.
στ) Τήν ἠθική πού κατελύθη καί ἔτσι ὁδηγηθήκαμε σέ ναυάγια καί συντρίμμια.
ζ) Τήν ὕπαιθρο, πού διαλύθηκε καί ἀργοπεθαίνει. Πῶς θά διορθώσομε αὐτό τό τραγικό λάθος, πού ἔγινε μέ σύστημα, ὥστε νά διαλυθῇ ὁ βασικός κορμός τῆς Ἑλλάδος, νά ἐγκαταλειφθῇ ἡ γῆ μας, ἡ θάλασσά μας καί τά βουνά μας; Καταστράφηκε ὁ βασικός πυρήνας, ἡ σπονδυλική στήλη τῆς Ἑλλάδος.
Ἀκόμα θέλομε νά ἐπισημάνομε καί νά τονίσομε, ὅτι πρέπει:
η) Νά προσέξουν τίς μικρομεσαῖες ἐπιχειρήσεις, πού τίς κατάπιαν οἱ ἑταιρεῖες μαμούθ καί κατεδίκασαν τούς Ἕλληνες στήν φτώχεια καί τήν ταπείνωση. Ἔκλεισαν καί συνεχίζουν νά βάζουν λουκέτα πολλά καταστήματα, τά ὁποῖα συντηροῦσαν οἰκογένειες, πού τώρα πένονται.
θ) Ἀκόμη νά ὑψώσουν φωνή ἔναντι τῶν συγχρόνων ἐκμεταλλευτῶν τῆς Ἑλλάδος, οἱ ὁποῖοι μπῆκαν στά πόδια μας, γιατί δέν καταφέραμε ἐμεῖς νά τακτοποιήσομε τά τοῦ οἴκου μας. Πρῶτα ὁ Ἕλληνας καί μετά αὐτοί.
Τέλος θά ἤθελα νά ἀναφερθῶ καί στήν Πάτρα, στήν πόλη πού ὅλοι ἀγαπᾶμε, καί πού τόσα περιμένει χωρίς μέχρι τώρα νά τά ἔχει ἀπολαύσῃ.
Θά ἀναφερθῶ στήν Πάτρα, πού μᾶς πονάει τόσο, γιατί τήν βλέπομε ἀδικημένη, μέσα στήν ἐγκατάλειψη καί τήν ἀδιαφορία.
Στήν πόλη πού θρηνεῖ συνέχεια θύματα σέ ἕνα φονικό δρόμο, πού ἡ ἐγκληματική ἀδιαφορία ὅλων τῶν ὑπευθύνων τόν ἔχει ἐγκαταλείψει στήν τύχη του. Στέρεψαν τά μάτια μας ἀπό τά δάκρυα γιά τά θύματα τοῦ δρόμου – καρμανιόλα.
Στήν πόλη πού δέν μπορεῖ νά χαρῇ τήν θάλασσά της, στήν πόλη τῆς ἀνεργίας, τῆς φτώχειας, τοῦ μεταναστευτικοῦ προβλήματος.
Δέν ἐπαιτοῦμε, ἀλλά ἀπαιτοῦμε νά δοθῇ ἡ δέουσα προσοχή γιά τήν ἐπίλυση τῶν δεινῶν προβλημάτων, πού μαστίζουν τήν κοινωνία μας καί τήν Πατρίδα μας.
Θά μπορούσαμε νά ἀναφέρομε πολύ περισσότερα. Ὅμως περιοριζόμεθα σέ αὐτά, ἐνδεικτικά καί μόνο, θέλοντας νά θέσομε τούς πολιτικούς πρό τῶν εὐθυνῶν τους.
Πιστεύω, ὅτι ἔχουν κατανοήσει, ὅτι οἱ καιροί ἄλλαξαν. Ὁ Λαός ἀπεγοητεύθη, ἐπροδόθη, ἐταπεινώθη, ἀγανάκτησε. Λάθη δέν συγχωροῦνται πλέον. Ὁ Λαός τούς καλεῖ νά ὑπογράψουν τό δικό του συμβόλαιο μέ τούς δικούς του, εὐτυχῶς, ὅρους.
Μετά τίς ἐκλογές αὐτός ὁ Λαός θά ἀπαιτήσῃ τήν ἐφαρμογή τῶν ὅρων καί θά ζητήσῃ τόν λόγο γιά τήν πορεία τοῦ συμβολαίου.
Μακάρι νά μή αἰσθανθῇ πικραμένος καί πάλι προδομένος, γιατί τά ἀποτελέσματα θά εἶναι ὀλέθρια. Ὅλοι τό γνωρίζομε αὐτό πολύ καλά.
ΠΗΓΗ:
Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία”
ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ
ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ
Του Στέλιου Παπαντωνίου
=============
Πρέπει να αφεθούμε στην απελπισία μας, με την πίστη πως ύστερα από αυτήν θα χαράξει κάπου ένα φωτάκι.
Να εμβαπτιστούμε στα βάθη της ΑΟΣ μας και να μαυροφορέσουμε, να σκοτιστεί ο ήλιος και να μη φέξει το φεγγάρι, να σταθούν προσοχή με μάτια δακρυσμένα και στα πετρελαιοειδή βουτηγμένα και μαραγκιασμένα.
Η μικρή μου χώρα δέχεται προσβολές της ύπαρξής της, της ιστορικής της υπόστασης, της αξιοπρέπειάς της και η προσπάθεια των δικών μας είναι - δυστυχώς - να μην απελπιστούν οι πολίτες μας αλλά να στραφούν αλλού οι διαλογισμοί τους, με λόγια αερικά και εκμαυλιστικά, με εκατομμύρια επενδύσεις κι ανέμους στο γουδοχέρι.
Κι όμως η απελπισία πρέπει να βάψει το κατάμαυρο, να καταπλακωθεί στο ζόφο, για να ανατείλει το φως.
Οι οχτροί μας, γεννήματα εχιδνών, με τη δύναμη των όπλων, των κανονιοφόρων, των τορπιλοβόλων, όφεις και σκορπιοί και πάντα τα ερπετά, απομυζούν από τη γη μου τους χυμούς της, ρουφούν το αίμα της, το αίμα των παιδιών μας, το μέλλον τους, ξεραγκιάρηδες να γυρνούν στα ξένα για να βρουν το καρβέλι, αλήτες και πένητες, μιας χώρας ευλογημένης κι από δικούς και ξένους καταδικασμένης.
Κι όμως οι γηγενείς μπορούμε να ζωοποιηθούμε, φτάνει να αφεθούμε στην απελπισία μας.
Μπορούμε να αναγεννηθούμε, αν συλλάβουμε τη βαθιά σημασία της θλίψης και του απελπισμού στην κατάστασή μας.
Οι νεοσουλτάνοι, της παρανομίας ηγεμόνες, άρχοντες του ψεύδους, της καταπάτησης των εδαφών και θαλασσών μας, δοξολογημένοι από τους παθόντες, ανυψωμένοι στις εικόνες των ειρηνοφίλων, με τα κανόνια στραμμένα στα εδάφη και στις θάλασσές μας, με τις ψυχές της ρυπαρότητας και της αρπαγής, καταραμένοι γείτονες, αδικούντες ηδονίζονται, ψευδορκούντες αγάλλονται, καταβροχθίζοντες το ξένο βιος χορεύουσιν ακαταπαύστως, επαγγελλόμενοι την ειρήνη και τα μηδενικά προβλήματα ψεύδονται ασυστόλως διαψευδόμενοι, αεί πεινώντες και διψώντες την αδικία, άνυδρες πηγές της ανθρωπότητας και της ανθρωπιάς, βόθρος ανοιχτός ο λάρυγγάς τους, μπαγίς, νταβούτογλου, ερογλου κι ερντογάν, με μικρό το αρχικό του ονόματός τους γράμμα.
Κι εμείς;
Μπορούμε να μιλούμε για την πίστη στην πατρίδα μας χωρίς έργα, ή με τα έργα μας θα δείξουμε την πίστη μας;
Πού είναι οι ένοπλες δυνάμεις μας;
Πού είναι το αμυντικό μας δόγμα;
Πού βρίσκονται οι σύμμαχοί μας στην Ευρώπη, πού καθεύδει ο Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών, γραμματείς και φαρισαίοι του, πού υπνώττει και στρέφεται η οργή των νέων μας για την καταπάτηση των δικαιωμάτων μας, εκτός από τα ποδοσφαιρικά με τις εμφύλιες βόμβες μολότωφ;
Γιατί ανεχόμαστε να μας παραπλανούν με δικαιώματα που δεν καταπατούνται;
Για να ξεχάσουμε τα δικά μας δίκαια που κατακουρελιάστηκαν;
Γιατί μας ρωτούν αν καταπατείται το δικαίωμά μας να θρησκεύουμε και δε ρωτούν αν μας καταβρόχθισαν το σπίτι και την περιουσία, αν δεν μας αφήνουν να κυκλοφορήσουμε στον τόπο μας, αν κατασκόρπισαν στους ανέμους τα ιερά και τα όσιά μας, αν μετέτρεψαν τους ναούς μου και τα νεκροταφεία μας σε γήπεδα, και ουρητήρια και καφενεία της πορνείας;
Γιατί δε μας ρωτούν για τα καταπατημένα μας δικαιώματα και μας ρωτούν για ανύπαρκτα προβλήματα;
Μας θέλουν τυφλούς και κωφούς, να μας σέρνουν όπου θέλουν, για να πέσουμε στο βόθυνο, χωρίς οδηγό οι πρόσφυγες, χωρίς εκπρόσωπο το μεγάλο Όχι;
Έτσι μετέτρεψαν και τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας, να σκέφτονται πως είναι οι ίδιοι ξενόφοβοι και ρατσιστές, την ώρα που είναι οι παθόντες και ταφέντες στην ίδια τη χώρα τους, με τα δικαιώματά τους πατσαβούρες για σφουγγάρισμα.
Φορτωμένοι ενοχές άλλων, υποβιβάζονται στα ίδια τα μάτια τους.
Κι όμως, ας τους διδάξουμε την απελπισία.
Μην τους παραπλανούμε με ψευδοπροβλήματα, άσχετα από τη μοίρα τους σ’ αυτή τη γη.
Αφήστε τα παιδιά μας κι εμάς και τα εγγόνια μας να οργιστούμε και να απελπιστούμε, ίσως ανατείλει το φως.
ΠΗΓΗ:
steliospapantonioublogspot.com