Sunday, February 26, 2012

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!


ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================

Ομολογώ την αμαρτία μου. Δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις με την επιστήμη των αριθμών.

Αν ζούσα την εποχή του Πλάτωνα δεν θα μπορούσα - φευ - να καταστώ μαθητής τις περιπύστου Ακαδημίας του επειδή ως γνωστόν υπήρχε επιγραφή λέγουσα: “Ουδείς αγεωμέτρητος εισίτω” (αν κάποιος χρειάζεται τη μετάφραση: Οποιος δεν ξέρει Γεωμετρία (μαθηματικά) δεν μπορεί να εισέλθει στην Ακαδημία.

Και το να μείνει κανείς εκτός του Νυμφώνος της Ακαδημίας δεν είναι ίσως και τόσο σοβαρό πρόβλημα, μια και ζούμε 25 αιώνες αργότερα, αλλά να τα μπλέκει ο δυστυχής - όπως εγώ - με την απλή αριθμητική, τότε είναι που τα αρχίζω και τα βρίσκω σκούρα.

Γι’ αυτό απευθύνομαι στους καλούς αναγνώστες μπας και μπορούν οι των μαθηματικών εγκρατείς να με βοηθήσουν.

Είχα που λέτε, καλοί αδελφοί, 1400 δολλάρια.

Μπροστά στα μάτια μου προστέθηκαν άλλα πέντε.

Ξαναμετρώ τον κορβανά μου και βρίσκω μόνον 1390.

Λέω μπας και έκανα λάθος. Τα μετρώ και τα ξαναμετρώ τα πηγαίνω στην Τράπεζα για να τα μετρήσουν με το μηχάνημα που μετρούν τα χαρτονομίσματα και εκεί επαλαμβάνεται το ίδιο μυστήριο.

Αντί να προστίθενται αριθμοί στον κορβανά μειώνονται σταθερά αλλά καθημερικά. Και αυτή η Ιστορία να συνεχίζεται για μήνες τώρα.

Ποιος πονόψυχος άνθρωπος θέλει να με βοηθήσει τον δυστυχή να βρω άκρη;

ΑΜΟΙΒΗ : $200 ΗΠΑ σε όποιο μου λύσει το μυστήριο.

No comments:

Post a Comment