Monday, November 21, 2011

ΟΥΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΟΥΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ


ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ:


ΟΥΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΟΥΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==============


Κατά καιρούς λαμβάνω ηλεκτρονικές επιστολές εκ μέρους διάφορων αποστολέων τις οποίες όμως δεν μπορώ να αναρτήσω λόγω του ότι μου τις στέλλουν ανώνυμες ή ψευδώνυμες.


Φυσικά λαμβάνω και επώνυμα άρθρα που δεν δημοσιεύω είτε επειδή διαφωνώ με τις θέσεις που καταγράφουν, είτε επειδή κρίνω ότι δεν είναι αξιόλογα, είτε ανεπίκαιρα, είτε εκτενή, είτε ηθοπλαστικού περιεχομένου, είτε για άλλους λόγους.


ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

______


Να διευκρινίσω το αυτονόητο. Το ιστολόγιό μου ΔΕΝ είναι θρησκευτικό, αλλά προσωπικό ιστολόγιο. Ασφαλώς ούτε και ελεύθερο βήμα. Αυτό άλλωστε δηλώνει και ο τίτλος του. Δεν ονομάζεται λ.χ. “Θρησκευτικά”, “Ορθόδοξο Παρατηρητήριο”, “Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον” ή κάτι άλλο παρεμφερές, αλλά έχει ως τίτλο το πλήρες ονοματεπώνυμό μου για να είναι σαφές ότι είναι αυστηρά προσωπικό ιστολόγιο.


Γι’ αυτό ακριβώς περιέχει πολλά άρθρα τα οποία εκφράζουν πολιτικές θέσεις, κριτική πολιτικών ηγετών και άλλα μη θρησκευτικής χροιάς κείμενα χωρίς φυσικά να αναιρείται ο κατεξοχήν χαρακτήρας του που αφορά τον σχολιασμό της εκκλησιαστικής επικαιρότητας.


ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ

_________


Να αποκαλύψω και κάτι που οι πλείστοι αναγνώστες δεν γνωρίζουν. Δεν είχα πρόθεση να αναρτώ στο ιστολόγιο παρά μόνον δικά μου άρθρα. Στόχος μου ήταν να έχω συγκεντρωμένα τα διασπαρμένα εκατοντάδες - τότε - άρθρα που δημοσίευσα σε διάφορα ιστολόγια, εφημερίδες και περιοδικά.


Ο λόγος που άρχισα να δημοσιεύω κείμενα άλλων είναι επειδή μου εστάλη άρθρο του φίλου από δεκαετίες κ. Ι. Ρεντζίδη, ο οποίος ήθελε να δημοσιεύσει άρθρο υπέρ του Σεβασμιότατου Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημου. Είχα λοιπόν δύο σοβαρούς λόγους για να αρχίσω να αναρτώ κείμενα που δεν ήμουν ο συντάκτης τους. Καταρχήν επειδή μου εστάλη άρθρο από ένα καλό φίλο, αλλά και επειδή αφορούσε ένα αδικημένο επίσκοπο της Εκκλησίας.


ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ

______________


Μετά από αυτές τις απαραίτητες εξηγήσεις έρχομαι στην επιστολή που έλαβα σήμερα την οποία υπογράφει κάποιος κ. Γιώργος Κ.. Θα ήμουν ιδιαίτερα ευτυχής αν μου έδινε την ευκαιρία να τη δημοσιεύσω και να απαντήσω τις θέσεις που καταγράφει. Πιστεύω ότι θα έδινα ικανοποιητικές απαντήσεις που θα τον ανέπαυαν. Αν λοιπόν ο ίδιος θέλει να υπογράψει την ηλεκτρονική επιστολή που μου έστειλε, ευχαρίστως θα τη δημοσιεύσω και θα συζητήσω μαζί του όσα είχε την ευγένεια να θέσει υπόψη μου.


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΓΙΩΡΓΟΥ Κ.

____________


Για την ώρα αναφέρω μόνον ότι η ηλεκτρονική επιστολή του κ. Γιώργου Κ. αφορά το άρθρο μου “Οι ίντριγκες για την εκλογή του νέου Μητροπολίτη Κυρηνείας”. Είναι ενδεχόμενο ότι ο κ. Γιώργος Κ. δεν ζει στην Κύπρο, επειδή αυτά που αναφέρει στην ηλεκτρονική επιστολή του δείχνουν ότι αγνοεί βασικά δεδομένα της εκκλησιαστικής ζωής της Κύπρου και παρανοεί πλήρως αυτά που έγραψα. Σε κάθε περίπτωση αν αποφασίσει να υπογράψει την επιστολή του θα χαρώ να τη δημοσιεύσω και να την σχολιάσω με τρόπο που ελπίζω ότι θα αναπαύσω τις πνευματικές ανησυχίες του.



No comments:

Post a Comment