Wednesday, October 13, 2021

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ κ. Ε. ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

 


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ κ. Ε. ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ 

=====


Λωρίτου Ελένη


Και η Εκκλησία σώζεται, κ. Τελεβάντο, με την ομολογία και αντίθετα χάνεται, όταν δεν ομολογεί την ορθή πίστη! Τόσες Εκκλησίες χάθηκαν με πρώτη και καλύτερη την εσχηκυία τα πρωτεία τιμής μεταξύ όλων των Εκκλησιών, την περίφημη και μεγάλη Εκκλησία της Ρώμης !



Δεν αναφερόμουν στις τοπικές Εκκλησίες αλλά στην Εκκλησία ως Σώμα Χριστού. Η Εκκλησία ως Σώμα του Χριστού δεν έχει ανάγκη από σωτήρες. Της φτάνει ο Χριστός. Μακρυά από μένα η εωσφορική αλαζονεία ότι θέλω να σώσω την Εκκλησία. Την ψυχή μου προσπαθώ να σώσω, κ. Λωρίτου, με τον αγώνα μετανοίας που κάνω και την ομολογία της πίστεως εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού.


Η ισχυρή μου πεποίθηση για την ανάγκη ομολογίας της πίστης μας με κάνει να δυσφορώ και να αγανακτώ διότι προδόθηκε ο αντιοικουμενιστικός αγώνας και μάλιστα από τους μέχρι πριν 3 χρόνια 

ηγέτες του.

Αντί αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού έχουμε  την Ουκρανομαχία, την λοιμωξιολογία, την συνωμοσιολογία, την αντιχριστολογία, τον Μακρακισμό και τα υγειονομικά μέτρα.

Αντιλάμβανομαι ότι όλα τα πιο πάνω 
θέματα χρήζουν σχολιασμού, αλλά αυτό δεν πρέπει να γίνεται σε βάρος του αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού.

Πάρτε για παράδειγμα τον "Ορθόδοξο Τύπο", την πάλαι ποτέ ναυαρχίδα του 
αντιοικουμενιστικού 
αγώνα.

Από την μαύρη ώρα που έπεσε στα χέρια του Μακρακιστή και οπαδού του Παποκαισαρισμού π. Βασίλειου Βολουδάκη έχασε απολύτως τον προορισμό του. 


Δέστε πόσα από τα άρθρα του ασχολούνται με τον Οικουμενισμό και πόσα με τον κορωνοιό και τον Μακρακισμό και την ανάλυση πολιτικών καταστάσεων.


Ποια σχέση έχει η σημερινός Βολουδακικός “Ορθοδοξος Τύπος” με τον “Ορθόδοξο Τύπο” του π. Χαράλαμπου Βασιλόπουλου και του π. 
Μάρκου Μανώλη;

Ρίξετε μια ματιά στις αναρτήσεις του ιστολογίου “Τας θύρας τας θύρας”. Όταν το διαβαζεις νομίζεις ότι είναι δελτίο που αφορά τα υγειονομικά μέτρα και όχι ορθόδοξο αντιοικουμενιστικό ιστολόγιο. Η συντριπτική πλειοψηφία των αναρτήσεων του αφορά τα εμβόλια για τον κορωνοιό και την μασκοφορία στην Εκκλησία και όχι μόνον.

Αυτή, άραγε, είναι η προτεραιότητα της Εκκλησίας και των καιρών που ζούμε ή το ότι οι Οικουμενιστές μιλούν ανοιχτά και ξεδιάντροπα για τα νέα ουσιαστικά βήματα ολέθρου που ετοιμάζουν, ενώ εμείς εμείς καθεύδουμε και ασχολούμαστε με 
συνωμοσιολογίες;

Αναμένουμε από τους π. Θεόδωρο και π. Σεραφείμ Ζήση να αφήσουν κατά μέρος τις συνωμοσιολογίες, τις Ουκρανομαχίες και τις λοιμωξιολογίες και να διοργανώσουν Ημερίδα για τον Οικουμενισμό που να αφορά κυρίως τις επερχόμενες προκλήσεις του Οικουμενισμού που θα πραγματοποιηθούν πιθανώτατα το 2025 με αφορμή την επέτειο από τα 1700 χρόνια από την σύγκληση της Α΄Οικουμενικής Συνόδου.

1 comment:

  1. Το έχουμε ξαναματαπεί οτι ο π.Β. Βολουδάκης έχει κάποιες παράξενες και ακατανόητες θέσεις περί οικουμενισμού και Κολυμπαρίου . Σε εκείνο το περίφημο άρθρο του " η σύνοδος του Κολυμπαρίου απέθανε και ετάφη " είχε διευκρινήσει οτι ο οικουμενισμός είναι μία πολιτική αίρεση -- μα συνήθως έτσι γινόταν μέ τις αιρέσεις -- και δεν χρειάζεται θεολογική αντιμετώπιση παρά πολιτική .

    Γιατί νά ασχολούμαστε μέ τον π. Βολουδάκη ? Τώρα το καταλάβαμε οτι ο " Ορθόδοξος Τύπος " έπεσε σε ακατάλληλα χέρια ?

    Ποιούς εννοείτε ως ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα ? Ρωτώ γιατί όλοι τους ηγέτες ήθελαν νά κάνουν . Αν εννοείτε τους σεβαστούς π. Θεόδωρο και Σεραφείμ Ζήση δεν καταλαβαίνω σε ποιά προδοσία αναφέρεστε ! Για το ότι μέ την ευκαιρία του κορωνοιού η εκκλησία δέχτηκε μιά στοχευμένη και επίθεση ? Για το ότι οι ίδιοι οι παπάδες αμπάρωσαν τούς ναούς ? Για το ότι άγιασαν τά ύδατα παρέα μέ τις Νύμφες και Νηρηίδες ως παγανιστές και όχι ως Ορθόδοξοι μέ τον λαό του Θεού ? Μιλάνε οι επιστήμονες για την πανδημία και διαφωνούν όχι μόνο ως πρός την διαχείριση , αλλά στην ουσία . Οι παπάδες υπό ποία ιδιότητα μιλάνε και στέλλουν στο πύρ το εξώτερο τους αρνητές των αμφιλεγόμενων εμβολίων ? Ποιά αντίχριστη αντζέντα εξυπηρετούν ? Αυτοί ως πρόσωπα θα φύγουν , αλλά η εκκλησία ως θεοίδρυτος θεσμός μένει και κάποια στιγμή θα πρέπει νά απολογηθεί , γιατί συμμετέσχε σε εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητος !

    Αυτά τα πρωτόγνωρα γεγονότα συνετάραξαν την ζωή της εκκλησίας . Δεν θεωρείτε ασφαλώς οτι θα έπρεπε νά μείνουν ασχολίαστα , μέ δεδομένο οτι οι προπαγανδιστές της αντίχριστης αντζέντας ήταν οι πιό βαμμένοι οικουμενιστές.Μάλιστα ένας εξ αυτών που μας παραινούσε "νά κάνουμε το αυτονόητο, νά κάνουμε το εμβόλιο " στο στήθος του δεν φορούσε καν το εγκόλπιο , αλλά κάποια μορφή δαίμονος !

    Όπως λέμε ο άγιος Ιγνάτιος ο θεοφόρος τώρα λέμε : Ιγνάτιος ο δαιμονοφόρος ! Θά δαιμονιστείς παιδάκι μου !

    Η τελευταία ομιλία του π. Σεραφείμ Ζήση για την αποτείχιση είναι μνημειώδους αξίας και όποιος δεν την αξιολόγησε σωστά , χάνει επεισόδια απο τον ρούν της εκκλησιαστικής ζωής . Θα έλεγε κανείς οτι είναι η επιτομή της σύγχρονης εκκλησιαστικής ζωής και
    ομολογίας . Η αποτείχιση ασφαλώς δεν είναι μία παθητικότητα και απομόνωση μέ την συμβατική έννοια . Είναι μία ύψιστη πράξη ομολογίας και ένα έσχατο όπλο εναντίον της αιρέσεως ! Τί μεγαλύτερη ομολογία απο αυτή ! Μόνο και μόνο η αποτείχιση φτάνει ! Άν κάποιος την βλέπει ως παθητικότητα , είναι όμως μία ενεργητική παθητικότητα . Η εκκλησία είναι εξοικειωμένη μέ αυτή την κατάσταση της " ενεργητικής παθητικότητος " . Εμείς την αγνοούμε ? Το ότι η αποτείχιση δεν φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα είναι ένα λίαν ανησυχητικό σημάδι . Ο γιατρός τί κάνει για νά δεί άν ο άνθρωπος είναι μισοπεθαμένος ? Τον γαργαλάει στά πόδια . Άν δεν αντιδρά ...άς τον γράψουμε στο συγχωροχάρτι ....

    Η εκκλησία στο συγχωροχάρτι !

    ReplyDelete