Tuesday, March 26, 2019

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΜΕΤΟ;


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΜΕΤΟ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Έχετε στομαχικές διαταραχές και θέλετε να κάνετε εμετό για να ησυχάσει το στομάχι σας;

Υπάρχει απλός τρόπος για να το πετύχετε!

Διαβάστε, στην “Ρομφαία”, το κατάπτυστο και επαίσχυντο άρθρο του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Φιλαδελφείας κ. Μελίτωνα, που επιγράφεται “Ανήρ αληθώς Μέγας κεκοίμηται εν Κυρίω” και αναφέρεται -believe it or not- στον ανεκδιήγητο Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κυρό Στυλιανό.

Βεβαίως ουδείς εκπλήττεται επειδή ο μ. Στυλιανός αποκαλείται Μέγας από ένα Φαναριώτη Ιεράρχη. Εδώ ονόμασαν Μέγα και προφηταπόστολο τον υιό της Γεέννης του Οικουμενισμού Αθηναγόρα και θα δίσταζαν να αποκαλέσουν Μέγα τον Στυλιανό;

Όλη η φατρία του Μελίτωνα Χατζή προωθούσε και στήριζε παντοιοτρόπως τον μακαριστό Αυστραλίας Στυλιανό ενόσω ζούσε και τώρα που κοιμήθηκε τον εκθειάζει ως Μέγα.!!!

Δεν ντρέπεστε Σεβασμιώτατε Φιλαδελφείας;

Δεν φοβάστε τον Θεό;

Μέγας ο Στυλιανός;

Αν έλειπε το όνομα του κεκοιμημένου ιεράρχη από το άρθρο σας θα μπορούσε κάποιος να νομίσει ότι γράψατε νεκρολογία για το Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο. 

Τι είδους εμετικής αηδίας κολακείες είναι αυτές για τον διαβόητο -για πολλούς λόγους- Αυστραλίας κυρό Στυλιανό;

Ας μην μπούμε σε λεπτομέρειες για όσα άκρως αναληθή γράψατε για την διακονία του μ. Στυλιανού, αφού οι πάντες γνωρίζουν ποιες ρηγματώδεις καταστάσεις προκάλεσε με την διακονία του, ποιες αιρέσεις διατύπωσε, ποιών οικουμενιστικών έκτροπων υπήρξε πρωταγωνιστής και ποια προβλήματα προκάλεσε στο Πατριαρχείο, στην δύστυνη Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας και στην Ορθόδοξη Εκκλησία εν γένει.

Εκθειάζετε, Σεβασμιώτατε Φιλαδελφείας, τον μ. Στυλιανό ως ποιητή. Είστε βεβαιος ότι γνωρίζετε όλη την ποιητική παραγωγή του μ. Στυλιανού; Για ρωτήστε τον κ. Γιανναρά να σας ενημερώσει τι είδους ποιήματα έγραφε ο κυρός Στυλιανός που δεν μπορούν να δουν το φως της δημοσιότητας επειδή εμπίπτουν στον περί προσβολής της δημοσίας αιδούς νόμο.

Εκθειάζετε, επίσης το μεγαλείο της ψυχής και τις αρετές του μ. Στυλιανού λες και πρόκειται για Άγιο της Εκκλησίας.!!!

Γράφετε συγκεκριμένα: “Διά τῶν ἀρετῶν καί τῆς ἐν γένει κενωτικῆς καί θυσιαστικῆς προσφορᾶς εἰς πάντας τούς τομεῖς, κατέκτησε ἀμέριστον τήν ἐκτίμησιν, τήν ἀναγνώρισιν καί τόν σεβασμόν τῆς πανορθοδόξου, ἀλλά καί τῆς εὐρυτέρας διαχριστιανικῆς συνειδήσεως, καί κατέστη μία πεφωτισμένη ἱερά προσωπικότης, ἕνας ἄριστος ἰδεολόγος καί ὁραματιστής, δεξιοτέχνης τοῦ λόγου, καί μάλιστα καί τοῦ ποιητικοῦ.”

Ιερά και ενάρετη προσωπικότης που απολάμβανε πανορθόδοξο σεβασμό, εκτίμηση και αναγνώριση ο μ. Στυλιανός;

Σεβασμιώτατε Φιλαδελφείας! Δεν ερυθριάτε όταν γράφετε τόσο εξώφθαλμα ψεύδη που παρουσιάζουν το μαύρο άσπρο;

Το άρθρο σας δείχνει την συλλογική ευθύνη της φράξιας του Μελίτωνα Χατζή για την προώθηση και στήριξη του μ. Στυλιανού και πριν και μετά την τελευτή του.

Επομένως τεράστιες είναι οι ευθύνες σας για να μην εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας ιεράρχης του φυράματος του μ. Στυλιανού, αλλά κληρικός με φόβο Θεού, αδιάβλητο βίο και ορθόδοξο φρόνημα.

Υ.Γ.: Η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου κ. Ευγένιος εξέδωσαν Ανακοινώσεις πλήρεις επαίνων για τον μ. Στυλιανό. 

Γιατί Σεβασμιώτατοι Αρχιερείς της Κρήτης; Δεν γνωρίζετε ποιος ήταν ο μακαριστός ιεράρχης; Δεν ακούσατε για τις αιρέσεις που διατύπωσε, για τις οικουμενιστικές επιδόσεις του και την σκληρότητα που τον διέκρινε; Ούτε για το ήθος του γνωρίζετε κάτι; Επομένως γιατί τον επαινείτε μέχρι τρίτου ουρανού;

12 comments:

  1. Το διάβασα και κατά περίεργο λόγο δεν έχω ξεράσει ακόμη.

    Πρέπει να έχω πολύ γερό στομάχι....

    ReplyDelete
  2. Αφού ήταν τόσο καλός γιατί δεν λάμβανε μέρος στις συνεδριάσεις αλλά και κανείς δεν μπορούσε να τον κουνήσει

    ReplyDelete
  3. Ευρίσκεται πλέον εις χείρας τού δικαιοκρίτου Θεού, μόνον που απέναντί του θά ευρίσκεται η αγία ψυχή αυτού που μετά μανίας εδίωξε επειδή τόν ήλεγξε γιά τίς αιρετικές του θέσεις, καί τού οποίου τόν αντικανονικό αφορισμό επέτυχε: τού μακαριστού Νικολάου Σωτηροπούλου.

    ReplyDelete
  4. Τελικά όλα τα προβλήματα λύνονται με το... φτυάρι.

    Ενώπιον του Κυρίου θα φανεί ποιος είναι χωρισμένος από την αγάπη Του και ´οχι στα επίγεια χαρτιά.

    Καλή απολογία σε όλους

    ReplyDelete
  5. άλλο σωτηρία πριν τον θάνατο (αγιότης) και άλλο σωτηρία μετά τον θάνατο (Παράδεισος). όσοι πανε στον Παράδεισο δεν σημαίνει πως έφτασαν στην τελείωση από αυτήν εδω την ζωή. αυτό το συμπέρασμα μας βοηθα στο να μην είμαστε φανατικοί ή στο να μην “τρέμουμε” για την σωτηρία μας. οι περισσότεροι θα πανε στον Παράδεισο, μόνο οι αμετανόητοι θα πανε στην Κόλαση (γύρω στο 10% λέει ο Όσιος Παϊσιος ο Αγιορείτης). όταν έχουμε απέναντί μας οικουμενιστές ή αιρετικούς ή αλλόθρησκους δεν πρέπει να τους πολεμαμε με ανθρώπινα μέσα αλλά να προσευχόμαστε ώστε ο Θεός να τους φωτίσει και να γίνουν Ορθόδοξοι. άλλωστε ειναι επικίνδυνο να λες τα λόγια των Αγίων της Εκκλησίας μας, χωρίς να εισαι και ο ίδιος άγιος. το παράδειγμά μας αρκει...επίσης, στον Παράδεισο θα τρωνε από τα φύλλα του δέντρου της ζωης και οι μή Ορθόδοξοι (Αποκ. 22,2). αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να παρατήσουμε τον αγωνα μας για αγιότητα. μόνο μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία ο άνθρωπος μπορει να γίνει άγιος και αυτό ειναι το πλεονέκτημά μας αλλά και γι’αυτό θα δώσουμε λόγο στον Θεό με πιό αυστηρά κριτήρια. για να γίνουμε άγιοι πρέπει να προσευχόμαστε, να νηστεύουμε και να μετέχουμε της Μυστηριακης ζωης της Εκκλησίας μας.https://apologhtika.blogspot.com/2018/11/blog-post_23.html

    https://docs.google.com/document/d/1jjV2oR8ijZTGrDMzcxyvTPsc0lXsYmMbJYNuSDjDDgo/edit?usp=sharing

    ReplyDelete
  6. Στην Αποκάλυψη 22,2 εννοεί ότι θα σωθούν οι Π Ι Σ Τ Ο Ι όλων των εθνών και μόνο αυτοί. Έτσι ερμηνεύουν οι Άγιοι πατέρες.Να είστε πιο προσεκτικός πάτερ.

    ReplyDelete
  7. γεια σου, τσάκαλε, τεμέτερον...σε παρακαλω στειλε μας παραπομπές!!! με ενδιαφέρει αυτό που γράφεις...

    ReplyDelete
  8. http://www.oodegr.com/oode/swthria/allodoxoi1.htm

    ReplyDelete
  9. http://www.oodegr.com/english/swthria/allodoxoi1.htm

    ReplyDelete
  10. Ο κ. Άλκης Μορέλας μας έστειλε σχόλιο με σημαντικές πληροφορίες. Δυστυχώς όμως βρίθει χυδαίων χαρακτηρισμών και γι' αυτο δεν μπορούμε να το δημοσιεύσουμε. Αν επιθυμεί μπορεί να μας ξαναστείλει το σχόλιο αφού αφαιρέσει τους χυδαίους χαρακτηρισμούς.

    ReplyDelete
  11. Ερμηνεία της Αποκάλυψης κάνει ο π.Αθανάσιος Μυτιληναίος σε εκατόν τρείς εξαιρετικές ομιλίες βασισμένη κυρίως στον Άγιο Ανδρέα Κρήτης.Αν δεν κάνω λάθος στην ενενηκοστή τετάρτη μιλάει για κάποια σημεία του κεφ.22 .Συνοψίζοντας πάλι όμως μας λέει ότι η σωτηρία θα έρθει μόνο για τους πιστούς.

    ReplyDelete
  12. π.Γ.Θ.

    Μέ συγχωρείτε σεβαστέ πάτερ! Νομίζω οτι δεν πρέπει επι του θέματος νά λέγωνται καινόδοξα πράγματα ή άν λέγεται κάτι νά λέγεται μέ πολύ μεγάλη προσοχή , γιατί τότε δεν θα απέχουμε και πολύ απο την οικουμενιστική θέση οτι όλοι οι θεοί σώζουν . Είναι καλύτερο νά μένουμε σε αυτά που λέει το Ευαγγέλιο επι του θέματος , δηλαδή για τον φυσικό νόμο της συνειδήσεως σε περίπτωση μόνο και μόνο αγνοίας , και τίποτα περισσότερο . Δεν πρέπει γνωσιολογικά νά πολυπραγμονούμε . Είναι φυσικό οτι πουθενά η σωτηρία ακόμα και μέσα στην εκκλησία δεν είναι εξασφαλισμένη , όταν δεν την εργαζόμαστε . Όταν απλά ωφελιμιστικά ή εθιμοτυπικά ή τυπολατρικά πηγαίνουμε στην εκκκησία και ως άνθρωποι και προσωπικότητες είμαστε τομάρια ποιό το όφελος ; Θα μάς ξεπεράσει ένας άνθρωπος που φύσει τα τού νόμου ποιεί . Η απορία μου είναι εσείς για ποιό λόγο χρησιμοποιείτε τα λόγια του αγίου Πορφυρίου , εφ' όσον όπως λέτε πρέπει νά είμαστε και εμείς άγιοι για νά λέμε τά λόγια τους . Οι άγιοι κατα περίπτωση πολλά λέγουν , κάνουν πρισευχή και οι δαίμονες νά σωθούν . Ψυχοθεραπευτικά αντιμετωπίζουν πολλές περιπτώσεις νοσηρότητος και αγχωτικές , που πρεπει νά ξαλαφρώσουν το φορτίο του ανθρώπου . Ας αφήνουμε τα πράγματα όπως ενσυνείδητα τα αντιλαμβανόμεθα . Υπάρχουν άνθρωποι μέ λεβεντιά και φιλότιμο που θυσιαστηκαν και άς μήν ήταν οι τόσο προσκολλημένοι στην εκκλησία βλ.τά παιδιά της Κύπρου παλαιότερα καί πιό πρόσφατα , οι βορειοηπειρώτες όπως το πρόσφατο παράδειγμα του Κατσίφα , ενώ βλέπουμε τους πολύ προσκολλημένους στην εκκλησία νά αντιμετωπίζουν την σωτηρία τόσο μίζερα και αυτοσυντηρητικά . Κάποιοι έχουν τόσο μεγάλη προσκόλληση στην εκκλησία που ακόμα και στον επαγγελματικό τους χώρο κάνουν "υπακοή " στον πνευματικό πατέρα , ο οποίος κάνει υπακοή στον επίσκοπο , ο οποίος μέ αυτό τον μηχανισμό -- τον τόσο πολύ πνευματικό ! -- ελέγχει την δικαστική εξουσία ,καθότι η " αγιόπαις " πρόεδρος εισαγγελέων , καλύπτει νομικά τις βρωμιές του και κυνηγάει και στοχοποιεί δικαστικά όποιον επιθυμεί ! Μέ τόση " υπακοή " πώς κανείς νά μήν πάει μέ τα τσαρούχια στον παράδεισο ! Φυσικά δεν πρέπει νά έχουμε παρωπίδες , νά μήν βλέπουμε τά άπλυτα και το ενδημούν απόστημα της εκκλησιαστικής νοσηρότητος ! Οι ίδιοι οι παπάδες δεν τολμούν νά αρθρώσουν ένα λόγο για νά μήν διωχθούν . Και όταν λέμε διωγμό μήν πάει το μυαλό μας σε τίποτα κρεμάλες , αλλά σε μία δυσμενή μετάθεση , σε διακύβευση του χιλιαρικάκι πρός το ζήν , λές και δεν υπάρχει και το μεροκάματο ή οι ίδιοι δεν έχουν συνηθίσει στό μεροκάματο . Ας έχουμε εμπιστοσύνη στο Θεό οτι είναι απόλυτα δίκαιος και η κρίση είναι δουλειά του Θεού και όχι δική μας . Εμείς άν αγαπούμε τό Θεό , άν είμαστε φιλόθεοι , άν αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη για ό,τι μας χάρισε , δηλαδή τα αγιαστικά μέσα της σωτηρίας , πρέπει νά τον ομολογούμε .

    ReplyDelete