Tuesday, December 19, 2017

ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ ΚΑΙ κ. ΗΡΑΚΛΗ ΦΙΛΙΟΥ E΄


ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ ΚΑΙ κ. ΗΡΑΚΛΗ ΦΙΛΙΟΥ



Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, θεολόγου
=====

Είναι εξίσου μέγας ο τραγέλαφος όταν θεμελιώνουν τα προλεχθέντα, περί της εκκλησιαστικής ενότητος, μέσω της θεσμικής συνοδικότητος. Για τι είδους συνοδικότητα μας ομιλείτε κύριοι; Ποιούς εμπαίζετε; Όταν ο δεινός δογματολόγος του Οικουμενισμού Χρυσόστομος Σταμούλης και ο κ. Φίλιος αναφέρονται στην ιδεολογικοποίηση της Ορθοδοξίας, γιατί απαλείφουν την ιδεολογικοποίηση (υπό των Οικουμενιστών) της Αποστολικής και Πατερικής παράδοσης του Συνοδικού θεσμού;

Ο Συνοδικός θεσμός είναι εν ενεργεία διαχρονική πρακτική και ζωή της Εκκλησίας ή μήπως κατήντησε μια σκέτη ιδεολογία των εκκλησιαστικών ταγών; Εν τέλει δεν είναι ομοειδές άτοπο οι αλώπεκες να συγγράφουν συγγράμματα, περί άλλων αλώπεκων που συχνάζουν συστηματικά στο παζάρι, υποκρινόμενες οι πρώτες ότι δεν σχετίζονται με γυρολόγες αλεπούδες και τα παζάρια τους; Μάλλον ακόμη να αντιληφθούν αμφότερες ότι στο ίδιο παζάρι (σιγο)βράζουν.

Όταν ο Σταμούλης μας περιγράφει και εγκωμιάζει το Κολυμπάριο, ως μια σημαίνουσα και καρδιακή «Εκκλησιολογική αυτοσυνειδησία», μέσα στο περιρρέον συνοδικό φιάσκο της Κρήτης, και δεν μας αποσαφηνίζει αν η εν λόγω «καρδία της Εκκλησιολογίας» είναι κεκαθαρμένη ή καταμπαζωμένη σημαίνει ότι η «εκκλησιολογική αυτοσυνειδησία» (καθώς και η ακαδημαϊκή) του αντιφάσκει στα ιδικά του διαγιγνωσκομένα, περί των συνοδικών λαθών, συνοδικών ατελειών και συνοδικών παραλείψεων.

Διότι εξάπαντος, μία καθόλα απλανή ορθόδοξη και αγία Εκκλησιολογική αυτοσυνειδησία, και δή μιας αγίας Συνόδου ώφειλεν αν ήτο εν Πνεύματι Αγίω, να αποφύγει τα λάθη, τις ατέλειες και τις παραλείψεις.

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ


«ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»http://apologitikaa.blogspot.com.cy/

No comments:

Post a Comment