Thursday, December 14, 2017

Ο π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ, ΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙΣΤΟ ΡΙΖΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΠΛΑΝΗΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ (ΠΑΡΑ)ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ


Ο π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ, ΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙΣΤΟ ΡΙΖΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΠΛΑΝΗΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ (ΠΑΡΑ)ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ


Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, θεολόγου
=====

Απόδειξη τρανή: ο πολύ-αιρετικός «χριστιανικός» Παπισμός, η Θεοκρατία ή και η Θρησκεία του Παπισμού, όπερ στο πρόσωπο του εκάστοτε και ενός πάπα του κράτους του Βατικανού, ενυπάρχουν οι δύο και αυτές εξουσίες συγκρητικώ και παποκαισαρικώ τω τρόπω. Τόσο η θρησκευτική εξουσία όσο και η πολιτική. Καθιερώθηκε δηλαδή, λ.χ. μια άμικτος μείξις, σύγκρασις αμφότερων των εξουσιών (ιερατικής και πολιτικής) στο ίδιον και αυτό πρόσωπο. Ο παπικός συγκρητισμός περιλαμβάνει εντός του σωρηδόν θεολογικές αιρέσεις παντρεμένες μετά της πολιτικής εξουσίας του εκάστοτε ποντίφηκα. Βέβαια παποκαισαρισμός δεν υπάρχει απόλυτα και μόνο στο πρόσωπο του εκάστοτε πάπα της Ρώμης. Αυτή είναι μία ακόμη αλήθεια που μας την αποσιωπεί ο π. Βασίλειος. Η αδιάκριτη προσπάθεια της Εκκλησίας λ.χ. να επιβληθεί στην πολιτεία, δύναται να χαρακτηρισθεί ως παποκαισαρισμός. 

Ένα σύγχρονο παράδειγμα: Η υφαρπαγή της πολιτικής εξουσίας και η εκ γενετής πρώτη Προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας υπό του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Μακαρίου του Γ΄ δεν ήταν ιστορικά ένα είδος παποκαισαρισμού; Οι πολιτικές ενέργειες του Βολουδάκη που ακριβώς αποσκοπούν;

Και αν δεν υφίστατο τέτοια εσχατολογική ή ιδεολογική πεποίθηση στην πολιτική θεολογία του Βολουδάκη, υφίσταται όμως μία Εθνοφυλετική ά-θεολογία, τουτέστιν κακόδοξη πολιτική θεολόγια, σήμερα, ώστε πάση θυσία το κόμμα του να υφαρπάξει την Πολιτική εξουσία υπό πάντων και πασών των υπολοίπων πολιτικών δυνάμεων, για να σώσει δήθεν την περιφανή φυλή των Χριστιανών Ελλαδιτών, και για να διασώσει τάχα μου το γένος των Ρωμηών (για να μας αποσυνδέσει άπαξ και διαπαντός από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, διότι διά του απολύτου «ορθοδόξου» Παποκαισαρισμού του θέλει να επιβληθεί σε κάθε γωνιά της Ελλαδίτσας μας, απαξιώνοντας και εκμηδενίζοντας ακόμη και την πνευματική εξουσία ή αν θέλετε και εκκλησιαστική εποπτεία του εκάστοτε Οικουμενικού Πατριάρχου) και όλα αυτά τον ενδιαφέρουν (ως Κληρικό και Κομματάρχη) αναντίρρητα (εριστικά και στενοκέφαλα!) και μόνο μέσα στα στενά γεωγραφικά όρια της Ελλαδικής μας επικράτειας. Τα πιο πάνω ζητήματα θίγονται βάσει των πολλών διακηρύξεων και συνθημάτων του κόμματος.

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», apologitikaa.blogspot.com/2017/10/blog-post_24.html

No comments:

Post a Comment