Friday, December 15, 2017

ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ ΦΙΛΙΟΥ


ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ ΦΙΛΙΟΥ

Α΄

Του Παναγιώτη Π. Νούνη, θεολόγου
=====

O κ. Ηράκλης Φίλιος βιβλιοπαρουσιάζει (δείτε ΕΔΩ) ένα εγχειρίδιο περί αλεπούδων στο παζάρι του Δογματολόγου κ. Χρυσόστομου Σταμούλη. Προσπερνώ όλα τα ίσως ενδιαφέροντα και κρίσιμα ζητήματα που παρουσιάζονται και θίγονται στην εν λόγω βιβλιοπαρουσίαση και εστιάζω μόνον στο ζήτημα της ιδιόρρυθμης «Πανορθόδοξης Συνόδου» που απασχολεί τον κάθε μέλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Τόσον ο κ. Η. Φίλιος όσο και ο καθηγητής κ. Χ. Σταμούλης –ορκισμένοι Οικουμενιστές- θεωρούν την σύγκληση της Συνόδου της Κρήτης ως ένα μεγάλο(;!) εκκλησιαστικό γεγονός. Αυτοί οι μεγαλοϊδεατισμοί αν απουσίαζαν παντελώς από το οικουμενιστικό στρατόπεδο θα μας έπειθαν ίσως για τις αγνές προθέσεις τους. Ποιος έχασε, όμως, την αγνότητα των προθέσεων του και την εντόπισε σε οικουμενιστικούς νόες;

Όποιος διαφωνεί με την εν λόγω ηχηρά υποκειμενική άποψη-θέση των Οικουμενιστών και του επικολλάται το προσωνύμιο του φονταμενταλιστή, του φανατικού, του ψυχοπαθή, του στενοκέφαλου, κ.ο.κ. Δηλαδή οι προσωπικές απόψεις-πεποιθήσεις-γνώμες των Οικουμενιστών δεν πρέπει να τιίθενται εν αμφιβόλω (απαγορεύεται δια ανελέητου λεκτικού ραβδισμού η αμφισβήτηση των κακοδόξων ενεργειών του Οικουμενικού Πατριαρχείου) διότι τις αναγάγουν ότι είναι αντικειμενικά ορθόδοξες, απλανείς ή αλάθητες, και όχι άκρως υποκειμενικές προσωπικές οικουμενιστικές πεπλανημένες θέσεις μιας δράκας ορκισμένων αιρετιζόντων Προκαθημένων.

Ένα μεγάλο εκκλησιαστικό γεγονός ήτο είναι και παραμένει η Προδοσία του Ιούδα του Ισκαριώτη. Ένα μεγάλο εκκλησιαστικό γεγονός ήτο και παραμένει εσαεί οι αφορισμοί και οι αναθεματισμοί των αιρεσιαρχών από τις Αγίες Οικουμενικές Συνόδους. Ένα μεγάλο εκκλησιαστικό γεγονός είναι η ιστορική σύγκλησις Ληστρικών Συνόδων ώστε σ’ αυτές διεκήρυτταν κακόδοξα αποφασισθέντα και αναθεμάτιζαν αγίους Πατέρες της Εκκλησίας.

Ο κ. Ηράκλης Φίλιος, προς τιμήν του παραδέχεται εντός της βιβλιοπαρουσιάσεως ότι στην ιδιόμορφη Σύνοδο του Κολυμπαρίου έγιναν αρκετά «λάθη», πολλές «παραλείψεις» ενώ υφίσταντο και συνοδικές «ατέλειες». 

Σε παρόμοιο εν μέρει «διαλλακτικό» πνεύμα κινείται και ο Δογματολόγος καθηγητής μας κ. Χρυσόστομος Σταμούλης. 

Είναι όντως διαλλακτικοί οι εν λόγω κύριοι; Άραγε, γιατί προσπαθούν μεθοδικώς να συγκεράσουν δύο διαμετρικά αντίθετες πεποιθήσεις-απόψεις και γνώμες; Για να μας ρίξουν στάκτη στα μάτια; Ή μήπως, για να μας παρουσιαστούν ως τρίτος πόλος, μεταξύ Οικουμενιστών και αντιΟικουμενιστών, ως δήθεν μετριοπαθείς οικουμενιστές;

Αυτό που πηγάζει κυρίως από την προσωπική (δήθεν) και «αντικειμενική» πεποίθηση των κ. Χ. Σταμούλη και κ. Η. Φίλιου, ότι δηλαδή η εν λόγω σύνοδος της Κρήτης ήτο «ατελής», με «λάθη» και «παραλείψεις», έρχεται ως διαμετρικά αντίθετη και αντιφάσκει με μιαν άλλη πεποίθηση (η οποία υπονομεύτηκε και απαξιώθηκε κυρίως, επίσημα, από έγκυρες Συνοδικές Διαγνώμες των Εκκλησιών της Βουλγαρίας και της Γεωργίας) ότι η ληστρική σύνοδος είναι μια «Μεγάλη» «Αγία» και «(παν)Ορθόδοξη»

Αυτές τις λογικά αντιφατικές δηλώσεις (δια)σπείρουν οι εν λόγω κύριοι για να συγκεράσουν δήθεν και κάπως τα πράγματα. Παραδέχονται μεν ότι η Σύνοδος ελάθεψε και ήτο ατελής, ότι έσφαλλε δηλαδή, αλλά από την άλλη δε δεν παύει να είναι η μια «Μεγάλη» και «Αγία» «Πανορθόδοξη Σύνοδος».

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ

«ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/

No comments:

Post a Comment