Δεύτερη ανοιχτή επιστολή προς τον Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ
“Ιατρεύσαμεν την Βαβυλώνα και ουκ ιάθη. Εγκαταλίπωμεν αυτήν και απέλθωμεν έκαστος εις την γην αυτού ότι ήγγισεν εις ουρανόν το κρίμα αυτής εξήρεν έως των άστρων" (Ιερεμίου 28:9).
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Μετά την ανάρτηση της πρώτης ανοιχτής επιστολής μου, ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου άφησε για λίγες ώρες ανενεργό το ηφαίστειο της κακοήθειάς του. Μετά, από λίγο, όμως, επανήλθε "επί το ίδιον εξέραμα". “Η Βαβυλὼν ἡ μεγάλη, ἡ μήτηρ τῶν πορνῶν καὶ τῶν βδελυγμάτων τῆς γῆς” Αποκ. 17,5, ως “ο παράνομος Ιούδας ουκ ηβουλήθη συνιέναι”. Γι’ αυτό και επανήλθε δριμύτερος επειδή "ουκ ιάθη".
Ίσως από τον παφλάζοντα εγωισμό, που τον διακρίνει, ίσως επειδή νόμισε ότι μπλοφάρω όταν τον προειδοποίησα ότι θα αρχίσω τις αποκαλύψεις των ραδιουργιών του, αν συνεχίσει τις ασχημίες, ίσως επειδή είναι από τη φύση του ανακατώστρα σιδεροκουτάλα και το ρουφιανιό είναι δεύτερη φύση του, το οξυγόνο της ιδιοπροσωπίας του.
Ότι και να συμβαίνει, με τη δημοσίευση της παρούσας δεύτερης ανοιχτής επιστολής, ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου θα αποκτήσει απόλυτη βεβαιότητα ότι δεν μπλοφάρω.
Είπαμε ότι αρχή των αποκαλύψεων θα κάνουμε με την επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στην Αμερική.
Πριν μερικά χρόνια κύκλοι Νεορθόδοξων Οικουμενιστών προσκάλεσαν στην Βοστώνη τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για να τον τιμήσουν στη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού.
Δεδομένης της μεγάλης αντίθεσης που έχω προς την ποιμαντική διακονία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου άσκησα δριμεία κριτική για την ατυχή πρόσκληση προς τον Μακαριώτατο από τη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης.
Εκεί, λοιπόν, που έγραφα διάφορα άρθρα για να στηλιτεύσω την τιμητική πρόσκληση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, μου τηλεφώνησε -εξ ιδίας φυσικά πρωτοβουλίας- ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου για να εμπλουτίσει το οπλοστάσιό μου κατά του Αρχιεπισκόπου.
Και τι μου απεκάλυψε; Ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος βραβεύτηκε αντιδεοντολογικά από την Ακαδημία Αθηνών, για το αρχαιολογικό συγγραφικό του έργο, επειδή είναι λογοκλόπος σχετικής εργασίας Καθηγητή της Βυζαντινής αρχαιολογίας στο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Μου είπε, μάλιστα, ότι το θεολογικό περιοδικό “Κληρονομία” είχε πολύ υλικό που απεδείκνυε ότι ο Αρχιεπίσκοπος ήταν λογοκλόπος.
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ;
_________
Παράλληλα με πληροφόρησε ότι ο Αρχιεπίσκοπος ζει με ψυχοφάρμακα και ότι έχει ιδίαν πείραν της αποχαύνωσης που τον χαρακτηρίζει εξαιτίας της φαρμακευτικής αγωγής που ακολουθεί.
Προσέθεσε μάλιστα την πληροφορία ότι, επειδή η ψυχοπαθολογική κατάσταση του Αρχιεπισκόπου είναι πολύ επισφαλής, ο θεράπων ιατρός του, ψυχίατρος π. Αδαμάντιος Αυγουστίδης, συνοδεύει πάντοτε τον Μακαριώτατο στα ταξίδια του.
Προσέθεσε μάλιστα την πληροφορία ότι, επειδή η ψυχοπαθολογική κατάσταση του Αρχιεπισκόπου είναι πολύ επισφαλής, ο θεράπων ιατρός του, ψυχίατρος π. Αδαμάντιος Αυγουστίδης, συνοδεύει πάντοτε τον Μακαριώτατο στα ταξίδια του.
Των πληροφοριών αυτών έκανα χρήση στα άρθρα που έγραφα εναντίον της επίσκεψης του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.
Όχι, βέβαια, την πληροφορία ότι έχει ψυχοπαθολογικά προβλήματα ο Μακαριώτατος, αλλά ότι καταγγέλθηκε σε επιστημονικό θεολογικό περιοδικό ως λογοκλόπος.
Ο Μακαριώτατος κ. Ιερώνυμος τέλεσε δύο φορές τη Θεία Λειτουργία στη Νέα Υόρκη: Στον καθεδρικό ναό της Αγίας Τριάδας στο Μανχάταν και στο ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Μπρούκλιν. Παρεβρέθηκα και στις δύο περιπτώσεις. Αντελήφθηκα ότι, ναι μεν ο Αρχιεπίσκοπος ήταν πολύ κατεβεβλημένος, αλλά κάθε άλλο παρά σχημάτισα τη γνώμη ότι είναι αποχαυνωμένος και ψυχοπαθής.
ΑΝΕΝΤΙΜΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΝΗΣΟΥ
_________
Θα αντιτείνετε, ίσως, ότι ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου δεν έκανε τίποτα επιλήψιμο με το να μου δώσει πληροφορίες για την λογοκλοπή, αφού είναι ανέντιμη πράξη και γι' αυτό ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι άξιος κριτικής για το ατόπημα.
Σωστά! Με την εξής διαφορούλα! Ο Σεβασμιώτατος δεν έγραψε ενυπόγραφο άρθρο για να κάνει την καταγγελία, αλλά μου τηλεφώνησε -εξ ιδίας πρωτοβουλίας- για να εκθέσει τον Αρχιεπίσκοπο. Το κυριώτερο! Πληροφορούμαι εγκύρως ότι όταν ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου συναντά τον Μακαριώτατο είναι γεμάτος προσποιητή ευλάβεια και ευγένεια.
Οπότε...
Ταύτα τα λίγα για τον Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.
ΑΝΩΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ
___________
Συνειδητοποιώ, βεβαίως, ότι η αποκάλυψη του περιεχομένου του τηλεφωνήματος για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο δεν είναι οδυνηρή για τον Σεβασμιώτατο, επειδή ο ίδιος μεν θεωρεί ψυχοπαθή και αποχαυνωμένο τον Αρχιεπίσκοπο, αλλά όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι ο πονηροαρβανίτης δεν τρώει κουτόχορτο και έτσι ξέρει πολύ καλά με ποιον έχει να κάνει. Οπότε δεν κάνει μεγάλη διαφορά η αποκάλυψη που κάνω.
Αν, όμως, ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟνήσου δεν συνετιστεί και συνεχίσει τις ασχημίες, σαν δεύτερο βήμα, θα αναφέρω ορισμένα σαφή και συγκεκριμένα αναφορικά με όσα μου είπε για τον κ. Νικόλαο Μαγγίνα. Η αναφορά στο θέμα αυτό θα τον πονέσει, επειδή τυγχάνουν στενοί συνεργάτες και θα μείνει πολλαπλά εκτεθειμένος με όσα διαδίδει εις βάρος του.
I read those things which His Eminence Joseph writes you about clergy and laity, especially about the Ecumenical Patriarch Bartholomew and the Archbishop of Athens Ieronynos. We believe the things which you are writing because we recognise in Australia the unbridled tongue of Joseph who categorises all except for himself. He views himself as the only pure and sinless one. Every day he concerns himself with what is taking place in Australia.
ReplyDeleteWith respect,
Kostas
Melbourne
Ο Joseph δεν πιστεύει οτι είναι μοναδικός , αλλά είναι μοναδικός Αν ο κ. Τελεβάντος έγραφε αόριστα για κάποιον επίσκοπο Ιωσήφ , αυτές οι κατηγορίες θα προσωποποιούντο σέ ένα μόνο πρόσωπο και θα ποινικοποιούντο Γι αυτό αναφέρεται σέ κάποιον ΄΄ανεπρόκοπο΄΄ που δέν είναι μόνο ένας Πονηρός ο Αρβανίτης , αλλά και ο Κύπριος !
ReplyDelete