Wednesday, August 2, 2017

Η «ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ» ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΣ


Η «ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ» ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, Θεολόγου
=====

Όσοι Αγιορείτες και μη, μιλούν για ακοινώνητους Εκκλησιαστικούς ταγούς και για άκυρα Μυστήρια βρίσκονται σε σατανική εκ δεξιών πλάνη και διενεργούν μία εσφαλμένη κακόδοξη και ανίερη Αποτείχιση.

Μεγίστη απόδειξη της διαβολικής πλάνης τους, που βασίζεται σε μια μη ιερή Αποτείχιση, είναι ότι καταδικάζουν μέχρι και την επαινετή Εκκλησιολογική και Συνοδική στάση των Αυτοκέφαλων Εκκλησιών της Βουλγαρίας και της Γεωργίας.

Μάλιστα Αγιορείτης της παράταξης των μη κατά Θεόν Αποτειχισθέντων Αγιορειτών πατέρων μου δήλωσε ευθαρσώς, σε προφορική μας επικοινωνία, ότι σε μία υποθετική επίσκεψή του στη Βουλγαρία θα αποφύγει να έρθει σε Εκκλησιαστική Κοινωνία με το Πατριαρχείο Βουλγαρίας, ενώ το Πατριαρχείο Βουλγαρίας διενήργησε -εν ευρεία εννοία- ρωμαλέα ιερά Αποτείχιση από την Ληστρική Σύνοδο των Συγκρητιστών (Κρήτη, 2016) και απέρριψε αυτήν και τις κακόδοξες οικουμενιστικές αποφάσεις της. 

Πώς είναι δυνατόν, οι αντι-οικουμενιστές και αποτειχισθέντες Αγιορείτες να εφαρμόζουν μία διευρυμένη διακοπή της Κοινωνίας (αντί ιεροκανονική Αποτείχιση) με την καθόλου Εκκλησία, ακόμη και με εκείνες τις Τοπικές Εκκλησίες που φέρουν εν Συνόδω ηχηρές αντιαιρετικές ενστάσεις στα κακόδοξα πραχθέντα, λεχθέντα και γραφθέντα από τους Οικουμενιστές;

Το αναντίρρητο γεγονός ότι ο πατριάρχης Βουλγαρίας με την Σύνοδό του ανέχεται άχρι καιρού τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον μνημονεύει δεν σημαίνει ποσώς ότι και συμφωνεί με τις κατεγνωσμένες κακοδοξίες του. Ούτε σημαίνει ότι κοινωνεί με κάποιο ακοινώνητο  Οικουμενικό Πατριάρχη αλλά ούτε σημαίνει ότι ο πρώτος μολύνεται δήθεν με τη μνημόνευσή του.

Οι εν πλάνη Αγιορείτες και μη Αποτειχισμένοι, υπερτονίζουν και απολυτοποιούν αισθητά την διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου αλλά αυτό δεν είναι αλάθητο κριτήριο του απλανώς και ορθοδόξως θεολογείν.

Εκκλησιολογικό κριτήριο είναι η ακριβής Ομολογία Πίστεως κατά του πολύ-αιρετικού Οικουμενισμού, η οποία Ομολογία Πίστεως δύναται και να μη ενεργοποιήσει τη διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου. Δηλαδή δυνάμεθα, σύμφωνα με την Πατερική Διδασκαλία, να εφαρμόσουμε εν ευρεία εκτάσει την ιερά Αποτείχιση, χωρίς την διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου.

Μία άλλη πρότυπη, ηρωική, Εκκλησιολογική και Κανονική στάση διακοπής του Λειτουργικού Μνημοσύνου είναι εκείνη των τριών Ομολογητών και ιερώς Αποτειχισθέντων Πρωτοπρεσβύτερων π. Θεοδώρου Ζήση, π. Νικολάου Μανώλη και π. Φωτίου Βεζύνια, όπως και άλλων Πρεσβυτέρων και Μοναχών εκτός του Αγίου Όρους. 

ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιον ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ


5 comments:

  1. Αγάπη μου , δυό Παναγιώτηδες καί δυό Κύπριοι τηγάνισαν έξι αυγά καί έφαγαν από τρία Μπορείς νά μού πείς πώς έγινε;

    ReplyDelete
  2. Το αίνιγμα, κυρία Λωρίτου, δεν με αφορά για δύο λόγους:
    1.) Τώρα ειναι νηστεία και δεν τρώμε αυγά.
    2.) Ακόμη και σε περίοδο που επιτρέπεται η κατάλυση αυγών δεν μπορώ επ' ουδενί λόγω να φάω τηγανητά φαγητά οποιασδήποτε φύσεως εξαιτίας κάποιων προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζω.

    Ως εκ τούτου δεν ανήκω ούτε στην κατηγορία των Παναγιώτηδων που αναφέρατε ούτε στων Κυπρίων που υπαινίσσεσθε.

    Είναι προφανές ότι σε άλλους Παναγιώτηδες και σε άλλους Κυπρίους αναφέρεστε.

    ReplyDelete
  3. Τά προτιμώ καί εγώ ομελέτα !

    ReplyDelete
  4. Αλλά και η ομελέτα τηγανητή είναι. Δεν γίνεται δυστυχώς να φάω ομελέτα.

    Πάντως τα τελευταία σας σχόλια πολύ ασχολούνται με τη ζαχαροπλαστική και τη μαγειρική. Και δεν ξέρω να πάρει η ευχή να μαγειρεύω.

    Μάλλον πρέπει να μας γράψετε τη λύση των αινιγμάτων αλλιώς δεν θα βγάλουμε άκρη

    ReplyDelete
  5. Λέω νά τά αφήσουμε σέ μία δημιουργική ασάφεια ! Είναι ό,τι πιό ωραίο στην τέχνη !

    ReplyDelete