Monday, July 10, 2017

ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΗΣ ΣΕΚΤΑΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΣΜΟΥ


ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΗΣ ΣΕΚΤΑΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΣΜΟΥ

Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, θεολόγου
=====

Μη ξεχνάτε, ότι οι απεσταλμένοι του π. Βασιλείου Βολουδάκη στην ιερά Μονή της Αγίας Τριάδος της Άνω Γατζέας στο Βόλο, εκπρόσωποι δήθεν του «Ο.Τ.», αλλά κατ’ ουσίαν  αντιπρόσωποι του κακοδόξου κληρικού των Πευκακίων, ο κ. Γεώργιος Τραμπούλης και οι συν αυτώ, απαίτησαν (μέσω τινός πρώην Προτεστάντου και νεοφώτιστου Κληρικού. Αλήθεια, μιας και το έφερε η κουβέντα, ο εν λόγω πρώην προτεστάντης και νύν κληρικός, πώς εισήλθε στην Ορθόδοξη Εκκλησία; Μόνο με άγιο Χρίσμα και λίβελλο κατά των Λουθηροκαλβινικών Δογμάτων, ή, με Κανονικό Βάπτισμα;) με θράσος χιλίων κερκοπιθήκων την άμεση καθαίρεση, υποβίβαση ή και απομάκρυνση, από το προεδρείο της Συνάξεως Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών, του αδιαμφισβήτητου κορυφαίου στρατηγικού Επιτελάρχη του αντιΟικουμενιστικού αγώνα, Πρωτοπρεσβυτέρου και Ομοτίμου Καθηγητού Πατρολόγου πατρός Θεοδώρου Ζήση.

Με το παγκάκιστο και φαιδρό, εξάπαντος εωσφορικό αιτιολογικό: ότι έχει διενεργήσει, ο εν λόγω Πρωτοπρεσβύτερος των Θεσσαλονικέων, τινά ιερά Αποτείχιση, δηλ. το ιεροκανονικό του δικαίωμα της διακοπής του Μνημοσύνου από τον αιρετίζοντα Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης τον κύριο Άνθιμο τον Τρισμοιχεπιβάτη.

Επιβεβαιώνεται και σ’ αυτό το σημείο το τραγικό και καταγγελτικό ρεποστάζ του καλού θεολόγου εξ Αμερικής ότι ο σεβασμιώτατος Κληρικός της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, ενεργεί όσα ενεργεί, από φοβερή εμπάθεια και ασίγαστο μίσος ή και ζηλοφθονία, κατά του ρωμαλέου αρχηγέτου και του πανσόφου στρατηγού του αντιΟικουμενιστικού αγώνα.

Οι εν λόγω απεσταλμένοι νυκτοκόρακες του Βουλουδακισμού άνθρωποι άκρως α-θεολόγητοι είναι φανερώτατο πλέον τοις πάσι ότι θεωρούν την ιερά Αποτείχιση ως κακοδοξία και Σχίσμα. Ναι, αυτό το εμπεδώσαμε, αλλά από πού μας επροέκυψε ετούτη η σοβαρώτατη απόκλιση και διαστροφή;

Να σας πληροφορήσουμε λοιπόν τα δυσάρεστα νέα: Δηλαδή, προσχώρησαν από ιδιοτελή και δή Παποκαισαρικά (Πολιτική Παράταξη ή, αν θέλετε Θρησκευτικο-πολιτική Σέκτα «ΚΟΙΝΩΝΙΑ») συμφέροντα στην προπαγάνδα των Αρχιοικουμενιστών, όπου εκείνοι ως ορκισμένοι παπόδουλοι, πρώτιστα, εταύτισαν πρό καιρού την ιεροκανονική Αποτείχιση με το Σχίσμα και τη κακοδοξία. Κοινή σύγκλιση και συνισταμένη, αμφοτέρων των φατριών, δηλ. ο μανικός μοιχεπιβατικός πόθος του Παποκαισαρισμού. Δηλαδή, η κακόδοξη ταύτιση, η σύγχυση, η σύγκραση, η σύγκρηση, εξάπαντος η άνομη μείξη της Ποιμαντικής και Ιερατικής εξουσίας με την Πολιτική εξουσία.

Αυτές οι αθεολόγητες μαριονέττες του π. Βασιλείου Βολουδάκη έχουν τα μούτρα να αποφασίζουν και να διατάζουν, χωρίς την παραμικρή αιδώ, ποιος θα προεδρεύει ή όχι την Σύναξη Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών.!!! Βέβαια τα σταθερά μέλη της Συνάξεως διαμαρτυρήθησαν σφόδρα και έντονα για την εν λόγω παράλογη απαίτηση των Βολουδακικών άνομων και κακόδοξων επιδιώξεων. Ενώ θα έπρεπε και να τους πετάξωσι κλωτσηδόν από τη Σύναξη.

ΠΗΓΗ: 

Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_7.html

4 comments:

  1. Θέλουμε λεπτομερέστερη ενημέρωση σχετικά μέ τό τί συνέβη στη Σύναξη αυτή καί τί ακριβώς ελέχθη ή από τον ίδιον τον π.Θεόδωρο , ο οποίος δέν πληροφορήθηκα κάπου νά έχει αναφερθεί σέ αυτά είτε προφορικώς πολλώ μάλλον γραπτώς , είτε από τον Παναγιώτη τον Νούνη , αν ήταν παρών , ή τά έχει πληροφορηθεί Μόνο έκπληξη καί αγανάκτηση μάς δημιουργούν αυτά που μας καταγγέλλει ο Παναγιώτης ο Νούνης

    ReplyDelete
  2. Αγαπητή κυρία Λωρίτου,

    Αποκαλυπτικά όντως όσα αναφέρει ο κ. Νούνης.

    Αφού συνδέεστε πνευματικά με τον π. Θεόδωρο Ζήση γιατί δεν του διαβιβάζετε την παράκλησή μας να διευκρινίσει με δημόσια παρέμβαση ποια έκτροπα πραγματοποιήθηκαν στη Γατζέα από τους μισσιονάριους του Βολουδακισμού;

    Ποιος πιο αρμόδιος από τον π. Θεόδωρο να μας διαφωτίσει για όσα απίστευτα συνέβησαν, τα οποία πραγματικά αφήνουν άναυδο όποιον τα πληροφορείται;

    ReplyDelete
  3. Κύριε Τελεβάντο , ο π.Θεόδωρος δεν θέλει να πυροδοτεί ένα διχαστικό κλίμα Τό θεωρεί κατώτερο του επιπέδου ενός αξιοπρεπούς ανθρώπου νά ασχολείται μέ τέτοιου είδους απίστευτες μικρότητες Απλά ο π. Θεόδωρος επιβεβαιώνει τα όσα λέει ο Παναγιώτης ο Νούνης καί κατόπιν ερωτήσεώς μου καί επιμονής είπε , οτι στή Σύναξη της Γατζέας παρέστησαν ο κ.Τραμπούλης και ο ιερέας καί συνεργάτης τού π.Βολουδάκη ,ο π.Γεώργιος Χάας, ο οποίος ποτέ άλλοτε δέν ερχόταν στήν Σύναξη Κατά την εισήγησή του ο π. Θεόδωρος κινήθηκε στό πνεύμα του 15ου Κανόνος , οτι δηλαδή μνημονεύοντες και μή μνημονεύοντες θά πρέπει νά συνυπάρχουν εν ενότητι καί συνεργασία, χωρίς νά δημιουργηθούν διασπάσεις Αντί αυτού τού ενωτικού πνεύματος του π. Θεόδωρου , ζήτησε καί πήρε τον λόγο ο π.Γεώργιος Χάας καί είπε δύο τινά Πρώτον , his master's voice όπως θά λέγατε εσείς , έθεσε τό ερώτημα , γιατί θα πρέπει νά ασχολούμαστε μέ μία Σύνοδο , η οποία δέν έχει καμμία αξία ," απέθανε και ετάφη" και δεύτερον , οτι πλέον ο π. Θεόδωρος πρέπει να απομακρυνθεί απο το προεδρείο της Συνάξεως , εφ'όσον έχει αποτειχιστεί Όλα τά μέλη της Συνάξεως αποδοκίμασαν τον τοιούτον! Από πού αντλεί κανείς τόση θρασύτητα ! Και γιατί πήγε στην Σύναξη ο εν λόγω κληρικός, εφ' όσον ποτέ άλλοτε δέν πήγαινε ; Για νά εκτελέσει κάποια εντεταλμένη αποστολή ; Όλα δείχνουν , οτι κάποιοι είναι βαλτοί , για να διαλύσουν τον αντιοικουμενιστικό χώρο

    ReplyDelete
  4. O π. Θ. Ζήσης δεν θέλει πράγματι να δημιουργούνται εντάσεις, διότι είναι άκρως ευγενική ψυχή, γι΄ αυτό ανέλαβα προσωπικά την πρωτοβολία να δημοσιεύσω και να κοινοποιήσω κάτι το οποίο είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ και που έγινε ΔΗΜΟΣΙΑ μπροστά σε πολλούς αυτόπτες και αυτήκοους μάρτυρες.

    Από την ημέρα που επληροφορήθηκα αυτή την παράλογη απαίτηση από τους ανθρώπους του αγαπητού μας π. Βασιλείου Βολουδάκη έχω απαυδήσει και αγανακτίσει τα μέγιστα.

    Δυστυχώς αποδεικνείεται μέσω διάφορων μαρτύρων ότι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι «ανθενωτικός», διασπαστής και διχάζει, τον αντιΟικουμενιστικό αγώνα και ας μη τρέφουμε ψευδαισθήσεις ότι θα μετεβληθεί εν μια νυκτί σε «ενωτικό»...

    Ας εγκαταλήψει λοιπόν το πραξικόπημα του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ», ας διαλύσει το Πολιτικοθρησκευτικό Κομματίδιο του, και ας ασχολείτε ΜΟΝΟ με την ενορία του. Κοντός ψαλμός: ΑΛΗΛΛΟΥΛΙΑ!

    ReplyDelete