Sunday, July 30, 2017

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΣΤΗΝ Ι. Μ. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ



ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΣΤΗΝ Ι. Μ. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ
=====

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ - PANAGIOTIS GIANNOPOULOSJuly 26, 2017 at 8:36 AM
Εγώ θέλω να σας πω δύο λόγια...σύμφωνα μετά όσα βλέπω και η κρίση μου επιτρέπει...αρχικά θέλω να σας ενημερώσω πως δεν γνωρίζω κανονες, νουθεσίες, ρητά, βιβλία, κα Αγίων Πατέρων, Αγίων...ώστε να βασιστώ (γνωρίζω κάποια άλλα θα πέσω στο σύνηθες φαινόμενο της ημιμαθους ξερολογιας, το οποίο ως γνωστόν τυγχάνει χείριστον της αμάθειας)...έτσι θα κινηθώ στα πλαίσια μιας επιχειρηματολογικης αμάθειας και θα βασιστώ κυρίως στην κρίση μου. Αρχικά θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα λεγόμενο της κας Ελένης [Λωρίτου] το ότι πολλοί κανόνες (Συνόδων, Πατέρων κα) δεν τηρούνται...θα συμφωνήσω μαζί σας... γνωρίζετε όμως τι θα γινόταν εάν τηρούνταν όλοι κατά γράμμα;; (Ειδικά για τους επιτελουντες σχίσμα) ξέρετε κάτι κυρία μου;;; Για εμένα αυτή η ξέφρενη "αποτειχιση" και ομολογιακή διάθεση κατηντησε της μόδας ξέρετε η "επανάσταση" και οι "θεματοφύλακες πίστεως και παραδόσεως" πουλάνε στον λαό...και ξαφνικά περιμέναμε μια σύνοδο και έναν πατριάρχη ώστε να διαρρηξουμε τα ιμάτια μας και να το γυρίσουμε στο αντάρτικο;;τόσα χρόνια πριν που εκκοσμίκευση και ο χρυσος άλωσε την εκκλησία...ο ψευδοευσεβισμος και ο φαρισαϊσμός την ρήμαξαν...ο τύπος και ο δηθενπρεπισμος την αλλοίωσαν ποιος την υπερασπίστηκε;;ουδείς καλή μου κυρία..αλήθεια για τα παραπάνω πόσοι Ιεροί Κανόνες έχουν αναφερθεί και Πατέρες και ο ίδια η κεφαλή της Εκκλησίας μας ο Χριστός;;και όμως εν έτη 2016 και 17 κινδύνεψε η εκκλησία και αφυπνίστηκαν οι φρουροι της και να κάστρα της ορθοδοξίας εδώ και να εκεί και να παραπέρα...ενώ ο θεσμός της εκκλησίας (δεν θέλω να αναφερθώ σαν ουσία) είχε σαπίσει από την γάγγραινα που τον είχε καταφαει...μόλις ακούσαμε να κάνει ένα ξεροβηχο τότε πέσαμε όλοι επάνω για να την προστατέψουμε και να ψάχνουμε "ιατρούς" να την αναστήσουν...ο γιατρός πολεμά την ασθένεια και προστατεύει τον άρρωστο μέσα στο περιβάλλον του (νοσοκομείο), ο αγρότης την σοδειά του μέσα στο χωράφι του και όχι από μακριά αποκομμένοι ή από το σπίτι τους (εάν σωστά γνωρίζω πολλοί μεγάλοι πατέρες της εκκλησίας μας πολέμησαν εντός της εκκλησίας τους εντός αυτής κινδύνους)...οσο για τις κατηγοριες προς το πρόσωπο του Μητροπολίτη Φλωρίνης καλό θα ήταν να γίνεται πιο εύστοχοι (οι κατηγορούντες) μέσω χειροπιαστων στοιχείων...επίσης όπου παύση μνημοσύνου και αποτειχιση και ομολογία δεν σημαίνει και πάντα πόθο υπεράσπισης της Ορθοδοξίας (εάν μελετήσετε το παλαιημερολογικο ζήτημα θα δείτε πως πολλά γίνονται στο βωμό των προσωπικών συμφερόντων).


Αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε,

Λέτε πολλές αλήθειες ιδιαίτερα αναφορικά με την εκκοσμίκευση που επικράτησε στην Εκκλησία, αλλά τις αναμιγνύετε με μεγάλα ψεύδη.

Αναφέρω ορισμένα:

1.) Δεν είναι η αποτείχιση σχίσμα και εκτός Εκκλησίας κατάσταση -όπως διατείνεστε- αλλά αναφαίρετο δυνητικό κανονικό δικαίωμα των πιστών αρκεί να κηρύττει ο οικείος επίσκοπος κατεγνωσμένη αίρεση γυμνή τη κεφαλή.

2.) Μην υποτιμάτε τον κίνδυνο του Οικουμενισμού και τη σοβαρότητα των αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης και σας παρακαλώ μην παραθεωρείτε ότι ο Παναγιώτατος και πολλοί άλλοι ιεράρχες της Ορθοδοξίας έχουν αποδείξει εαυτούς οπαδούς του πιο απαίσιου συγκρητισμού.

3.) Έχετε δίκαιο να λέτε ότι υπάρχει ένας υπερβάλλον ζήλος σε ορισμένους (τι να κάνουμε; Είναι καντιωτικοί βλέπετε!,) αλλά πρέπει να σκεφτούμε και ποιος υποδαύλισε αυτόν το ζήλο που δεν είναι άλλος από τους Οικουμενιστές και τη Σύνοδο της Κρήτης.

4.) Και εγώ πιστεύω ότι ο Σεβ. Φλωρίνης είναι παραδοσιακός επίσκοπος αλλά, κύριε Γιαννόπουλε, θεάρεστο θα ήταν να μιλούσε πιο ανοιχτά ο Σεβασμιώτατος εναντίον των αποφάσεων της Συνόδου τη Κρήτης, αφού βλέπει τι ξεσηκωμός υπάρχει εναντίον του τοσούτον μάλλον εφόσον φαίνεται ότι τελικά έδωσε εντολή να διαβαστεί το Μήνυμα της Ιεράς Συνόδου "Προς το Λαό".

Αν έχετε δυνατότητα παρέμβασης στον Σεβασμιώτατο σας παρακαλώ να του διαβιβάσετε την υική μας παράκληση να μιλήσει καθαρά εναντίον των κακόδοξων αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης, επειδή με αυτές οι Οικουμενιστές κατόρθωσαν να θεσμοθετήσουν τον Οικουμενισμό σαν πίστη της Εκκλησίας.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣJuly 26, 2017 at 10:54 AM
Εν Χριστώ αδελφέ κ. Παναγιώτη Γιαννόπουλε, θαυμάζω την υπομονή του κ. Παν. Τελεβάντου όπου σας απάντησε μάλιστα με χειρουργική ακρίβεια.

Ο κ. Παν. Τελεβάντος εξέχασε ένα βασικό και πέμπτον σημείον να σας το καταγράψει:

Ο μη έχων γνώση του ζητήματος (π.χ. Ιερά Αποτείχιση ή άλλο Θεολογικό Ζήτημα) γιατί εκφράζει γνώμη και προσωπική κρίση;

Για να διατυπώνουμε δημόσια τη γνώμη μας πρέπει να έχουμε και μία λίαν καλώς γνώση του αντικειμένου κ. Παναγιώτη Γιαννόπουλε. Αυτό ήταν και είναι το μείζον ηθικό δίδαγμα των Μεγάλων Ελλήνων Φιλοσόφων αγαπητέ κύριε.

Και εννοώ: όση ώρα έφαγες για να γράψεις την τεθεμελιωμένη άποψη, άκουσον-άκουσον, επάνω στην δική σου κρίση, έψαχνες και ερευνούσες, διαδικτυακώς, το ζήτημα της ιεράς Αποτείχισεως, άνοιγες ίσως το Ιερό Πηδάλιον και εμελετούσες με ακρίβεια την ερμηνεία του Αγίου Νικοδήμου, όπου κυρίως είναι προτιμωτέρα η κρίση του αγίου, αντί της εσκοτισμένης και δικής μας κρίσης.

Αλλά είπαμε: Είμεθα 10.000.000 Έλληνες σχεδόν στην Ελλαδίτσα μας και μερικά άλλα τόσα εκατομμύρια Έλληνες της Ομογένειας, όπου είμεθα ξερόλες για κάθε ζήτημα, ωσάν μικροί πανεπιστήμονες, έχουμε άποψη επί παντώς επιστητού, π.χ. για τα Ιατρικά, τα Πολιτικά, τα Αθλητικά, τα Κοινωνικά, τα Οικονομικά, τα Μετερεωλογικά, τα Αστρονομικά, τα Αστρολογικά, τα Ψυχολογικά, τα Ψυχιατρικά, τα Μηχανολογικά, τα της Μαγειρικής, τα Τηλεοπτικά, κ.ο.κ. αλλά και μόλις πρόσφατα γεγόναμε ξερόλες και για τα Εκκλησιαστικά και τα Θεολογικά....

Ζηλεύω, ειλικρινά, την περίφημη επιτηδευμένη αγνωσία και άγνοια του Σωκράτη...!

9 comments:



  1. Eγώ δεν θέλω να αναφερθώ επί της ουσίας στο σχόλιο του κ. Γιαννόπουλου Απλά καταθέτω την χαρά μου, να διαβάζουμε τις θέσεις αδελφών ορμώμενων από μία άλλη αφετηρία , από ό,τι οι προσωπικές μας Είναι ποικίλες οι αφετηρίες , οι εμπειρίες , οι διαδρομές , οι οπτικές , η πίστη δεν είναι μονοσήμαντη Ο Κ. Τελεβάντος δίνει μία ιδιαίτερη έμφαση στα διαδικτυακά σχόλια και δικαίως , μερικές φορές είναι σπουδαιότερα και από τις αναρτήσεις τις οποίες σχολιάζουν , έχουν και το προτέρημα του αυθορμητισμού Δεν ξέρω αν ο κ. Γιαννόπουλος προέρχεται από το παλαιό ημερολόγιο , πολλών αδελφών εκ του παλαιού η εμπειρία είναι πολύ ενδιαφέρουσα
    Χωρίς να θέλω να θεωρηθεί καρφι αυτό που λέω , επειδή η αφορμή να γραφούν τά παραπάνω σχόλια , ήταν ο Θεόκλητος Φλωρίνης , φαίνεται να μας διέλαθε της προσοχής ακόμα ένας ΄΄καλός ΄΄ και ΄΄παραδοσιακός ΄΄ επίσκοπος και όσα συγκλονιστικά μας κατέθεσε Δεν ανήκει στους αχρείους και σκανδαλοποιούς , ούτε στους οικουμενιστές , μάλιστα αναπαύθηκε στα χέρια του να περάσει τον πόνο της εκδημίας από ετούτον τον μάταιο κόσμο ο λόγιος μοναχός Μωϋσής ο αγιορείτης Ο λόγος ασφαλώς για τον Καστορίας και η αναφορά του στον άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο Παρακαλούμε τον κ. Τελεβάντο να σχολιάσει την προσέγγισή του επισκόπου στον άγιο Ιγνάτιο τον θεοφόρο Προσωπικώς δεν γνωρίζω καλά ---δεν γνωρίζω καθόλου --- τον επίσκοπο εκτός της σχέσεώς του με τον π. Μωϋσή Μήπως άραγε έχει την συμμαρτυρία της συνειδήσεώς του για αυτή την αναφορά , δηλαδή στον άγιο Ιγνάτιο τον θεοφόρο ; Δέν ζητώ από τον κ. Τελεβάντο να γίνει καρδιογνωστης , απλά να μας τα σχολιάσει

    ReplyDelete
  2. Δική μου παράκληση, κυρία Λωρίτου, είναι εσείς να σχολιάσετε την αναφορά του Σεβασμιώτατου Καστορίας.

    Η δική μου εκτίμηση είναι ότι ο Σεβ. Καστορίας είναι πεπεισμένος ότι η Σύνοδος της Κρήτης δεν θεσμοθέτησε κακοδοξίες επειδή -λόγω ηλικίας- ανήκει στην παλαιά σχολή των θεολόγων οι οποίοι άκουαν τους καθηγητές τους και δη τον μακαριστό Τρεμπέλα να αποκαλούν τους Παπικούς "σεβασμία Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία".

    Με αυτή την έννοια και ο ίδιος θεωρεί ότι το να μιλούμε για ετερόδοξες Εκκλησίες δεν είναι προβληματικό, επειδή -κατά την εσφαλμένη του άποψη- δεν διαμφισβητούμε την μοναδικότητα της Ορθοδοξίας αλλά χρησιμοποιούμε συμβατικά ένα όρο.

    Αφού, λοιπόν, θεωρεί ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με όσα συνεβησαν στη Σύνοδο της Κρήτης είναι φυσικό να θεωρεί τον εαυτό του τον επίσκοπο που ο Άγιος Ιγνάτιος περιγράφει. Γι' αυτό και ζητεί από τους κληρικούς του και το ποίμνιό του να του αποδίδουν αυτή την τιμή.

    Συμφωνώ απολύτως μαζί σας, κυρία Λωρίτου, ότι ο Σεβ. Καστορίας είναι από τους καλύτερους και πιο παραδοσιακούς επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος έστω και αν είμαστε πλήρως απογοητευμένοι επειδή υπέγραψε τις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.

    Πολλοί δυστυχώς επίσκοποι που έλαβαν μέρος στη Σύνοδο της Κρήτης υπέγραψαν τις κακόδοξες αποφάσεις της χωρίς να κατανοούν το μέγεθος του ολισθήματος που έπεσαν.

    Γι' αυτό οι εγκρατείς της Θεολογίας αντιοικουμενιστές οφείλουν να προσπαθήσουν να εξηγήσουν στους παραδοσιακούς Σεβ. Αρχιερείς που υπέγραψαν τις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης το σφάλμα τους επειδή είναι καλοπροαίρετοι ιεράρχες με ορθόδοξο φρόνημα έστω και αν υπέπεσαν σε ανεπίγνωστο σοβαρό σφάλμα.

    ReplyDelete
  3. Ιδού το επίμαχο απόσπασμα από τον Άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο στο οποίο αναφέρεται ο σχολιασμός της ανάρτησης:

    «Όλοι να ακολουθείτε τον επίσκοπο, όπως ο Ιησούς Χριστός τον Πατέρα, και τους πρεσβύτερους όπως τους αποστόλους, ενώ τους διακόνους να τους σέβεστε σαν εντολοδόχους του θεού. Κανένας να μην κάνει τίποτε χωρίς τον επίσκοπο από αυτά που ανήκουν στην Εκκλησία. Έγκυρη να θεωρείται η Ευχαριστία εκείνη που τελείται από τον επίσκοπο, ή από εκείνον στον οποίον έχει δώσει την άδεια αυτός. Όπου εμφανίζεται ο επίσκοπος, εκεί να βρίσκεται το πλήθος, όπως ακριβώς όπου βρίσκεται ο Ιησούς Χριστός, εκεί βρίσκεται η Καθολική Εκκλησία. Δεν επιτρέπεται χωρίς την άδεια του επισκόπου ούτε να βαπτίζετε, ούτε να τελείτε τη Θεία Ευχαριστία, αλλά αυτό που εκείνος θα θεωρήσει γνήσιο, αυτό είναι αρεστό και στον Θεό, για να είναι ακίνδυνο και αναμφίβολο κάθε τι που κάνετε. Είναι λοιπόν εύλογο να ανανήψουμε και, όσο ακόμη έχουμε καιρό, να μετανοήσουμε στον Θεό. Είναι καλό να αναγνωρίζουμε τον Θεό και τον επίσκοπο. Αυτός που τιμά τον επίσκοπο, τιμάται από τον Θεό, κι αυτός που κάνει κάτι κρυφά από τον επίσκοπο, λατρεύει τον διάβολο.» (Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος)

    ReplyDelete

  4. Δεν νομίζω ο άγιος Ιγνάτιος ο θεοφόρος να ήταν και αυτός οπαδός της θεωρίας που λέει , ότι κανείς είναι ό,τι δηλώσει, δηλαδή ΄΄εις θέσιν και εις τύπον Χριστού ΄΄ Αυτό είναι ένα ζητούμενο και όχι ένα δεδομένο , στο τέλος υπάρχει ένα νοητό ερωτηματικό Αντί για Ιγνάτιος θεοφόρος , μπορεί απλώς να είσαι Ιγνάτιος μιλφεϊφόρος Είμαστε λέει συνεχιστές του έργου του Καποδίστρια ! Τότε και εγώ είμαι συνεχιστής του Κων/νου του Παλαιολόγου και ο Τελεβάντος του Μεγάλου Αλεξάνδρου , σαν τον Λεωνίδα του Μακρυγιάννη μας Έβαλαν , λέει ο Μακρυγιάννης μας , τον Λεωνίδα με μόνο προσόν το όνομα να υπερασπισθεί ένα φρούριο , σωστός Λεωνίδας , μόλις είδε τους Τουρκους τόβαλε στα πόδια

    ReplyDelete
  5. Nά συνεχίσω κ. Τελεβάντο τις κακιούλες ; Το πιο παλαιό ζαχαροπλαστείο Κωνσταντινίδη βρίσκεται στην Λάρισα Απορείτε βέβαια για την εκτός θέματος παρατήρησή μου Τι σχέση έχουν τά ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδη με όσα κουβεντιάζουμε ; Έχουν κάποια σχέση γιατί ένα κουτί από το πιο παλαιό ζαχαροπλαστείο Κωνσταντινίδη βρέθηκε στα χέρια του οικείου μητροπολίτη , δηλαδή ενός εκ των πιο ΄΄καλών ΄΄ και ΄΄παραδοσιακών ΄΄ επισκόπων , του Ιγνατίου Λάρισας την ώρα , που διέπραττε μία πράξη κατ’επίνευσιν του αγίου Πνεύματος , εφ’όσον οι μητροπολίτες ως γνωστόν εκλέγονται κατ’επίνευσιν του Αγίου Πνεύματος ! Τώρα ποιος την έπαθε αυτή την γκάφα να αποκαλύψει όλα αυτά περί του ΄΄καλού ΄΄ και ΄΄παραδοσιακού ΄΄ μητροπολίτη Ιγνατίου , τι να σας πώ , δεν ξέρω , πάντως ζεί πολύ μακριά , δεν λέμε πού , όταν ο ήλιος εδώ βασιλεύει εκεί χαράζει Δεν χρειάζεται στενοχώρια και οι πιο ευφυείς άνθρωποι παθαίνουν γκάφες , για να προσφέρουν λίγο γέλιο στους συνανθρώπους τους , μέχρι να έρθει και εκεινών οι σειρά Όλοι άνθρωποι είμαστε με κοινή μοίρα Συγχωρείστε με είχε πολύ πλάκα ! Αντί για Ιγνάτιος θεοφόρος , Ιγνάτιος μιλφεϊφόρος ! Κάπου διάβασα ότι ο ΄΄καλός ΄΄ και ΄΄παραδοσιακός ΄΄ επίσκοπος Ιγνάτιος εξομολογείτο στον π. Γεώργιο Καψάνη και μάλιστα τέλεσε και την επικήδειο ακολουθία ΟΎΦ ! Με τόσους ΄΄καλούς ΄΄ και ΄΄παραδοσιακούς ΄΄ ποιμένες , γιατί εμείς τά πρόβατα μας έρχεται να ψοφήσουμε ; Προτιμούμε τους κακούς , καθηρημένους , σχισματικούς , κομπλεξικούς και δεν συμμαζεύεται Με αυτούς τους απόκληρους μπορεί να νοιώσεις κάτι σαν τον άγιο Ιγνάτιο τον θεοφόρο

    ReplyDelete
  6. Τι να σας πω κυρία Λωρίτου μου. Από ζαχαροπλαστική δεν σκαμπάζω πολλά, είμαι και διαβητικός και έστι αποφεύγω τα γλυκά.

    Ούτε και κατάλαβα πώς σχετίζεται ο Λαρίσσης Ιγνάτιος με τον Καστορίας Σεραφείμ που συζητούσαμε, αλλά αν στον Σεβ. Λαρίσσης αρέσουν τα μιλφέιγ ας μη κρεμάσουμε τον άνθρωπο γι' αυτό. Δεν έκανε και κανένα έγκλημα δηλαδή.

    Μακάρι κυρία Λωρίτου τα παράπονά μας με τους επισκόπους μας να ήταν ότι είχαν αδυναμία στα γλυκά. Μακάρι να ήταν πνευματικοί άνθρωποι με φόβο Θεού, να ήταν ομολογητές της πίστης μας και αν τους άρεσαν τα μιλφέιγ ή τα παγωτά δεν είναι κάτι που μας απασχολεί.

    ReplyDelete
  7. Ούτε και αντελήφθηκα για ποιο λόγο σας ενοχλεί επειδή ο Σεβ. Λαρίσσης εξομολογείτο στον μ. Γεώργιο Καψάνη ή το ότι τέλεσε την επικήδειο Ακολουθία του.

    Έχετε την καλωσύνη να ρίξετε φως σ' αυτά που γράψατε;

    ReplyDelete
  8. Βάλατε ψύλλους στα αυτιά μου, κυρία Λωρίτου, και ανέτρεξα να δω τι έγραψα για το θέμα όταν κοιμήθηκε ο π. Γεώργιος Καψάνης. Και να τι βρήκα:

    "Μας εξέπληξε ευχάριστα η πληροφορία του ρεπορτάζ του κ. Πολυγένη, ότι ο Σεβ. Λαρίσης υπήρξε πνευματικό παιδί του Γέροντα Γεώργιου. Δεν είναι η μόνη ευχάριστη έκπληξη από τον Σεβασμιότατο. Βλέπουμε την παραδοσιακή του εμφάνιση, παρατηρούμε ότι οι ιερείς του είναι ιεροπρεπείς και παραδοσιακοί, μας ικανοποίησαν απόλυτα οι μαχητικές θέσεις του για όσους προσπαθούν να απο-ορθοδοξοποιήσουν το μάθημα των θρησκευτικών κτλ..

    Το καλύτερο μνημόσυνο για τον π. Γεώργιο, που θα χαροποιήσει την ψυχή του Γέροντα, θα είναι η συνέχιση της αντιοικουμενιστικής του πολιτείας από τους αγίους αρχιερείς, τους πρεσβυτέρους, τους μοναχούς και τις μονάζουσες, αλλά και από τους λαικούς που πήγαν να προσευχηθούν στο σκήνωμά του."

    Γιατί, λοιπόν, βρήκατε διασκεδαστική την αναφορά μου; Ειλικρινά δεν κατανοώ.

    ReplyDelete