Sunday, July 16, 2017

Ο π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ


Ο π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ

Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, θεολόγου
=====

Ο ομολογητής Κληρικός παπαΝικόλαος Μανώλης, τώρα, μας αποκαλύπτει στο ίδιο βίντεο ότι και ένας ακόμη αρθρογράφος του «Ορθοδόξου Τύπου» ο κ. Παύλος Τρακάδας, αλλοιώνει και διαστρεβλώνει τον ΙΕ΄ ιερό Κανόνα. Το τοξικό δηλητήριο της ετεροδοξίας του Βολουδακισμού έχει λάβει επικίνδυνες διαστάσεις. Παύσαμε να έχουμε εκείνη την απόλυτη εμπιστοσύνη σε κληρικούς και θεολόγους όπου αρθρογραφώσι συστηματικά στον «Ο.Τ.».

Ο ιερώς Αποτειχισθείς π. Νικόλαος Μανώλης, καιρό τώρα αρχίζει να μας υποψιάζει, δικαίως, για τον σκοτεινό ρόλο του «Ο.Τ.», ενώ έχει μάλιστα διακηρύξει εμπάρκο έναντι της κακοδοξούσας παρα)πλανημένης Βολουδα(κρα)κιστικής εφημερίδος.

Μάλιστα ο ίδιος ο π. Νικόλαος δεν διστάζει καθόλου να μας αποκαλύψει με ρωμαλεότητα ψυχής ποιος ακριβώς είναι ο απόλυτα κακόδοξος Μονάρχης του «Ο.Τ.», όπου αλλοιώνει, το τελευταίο χρονικό διάστημα, συστηματικά, την ορθόδοξη αντιΟικουμενιστική γραμμή της μαχητικής εκκλησιαστικής εφημερίδας των απανταχού Ορθοδόξων Χριστιανών.

Συνεπώς, το αντιΒολουδακιστικό μέτωπο ολοένα και γιγαντώνει με ρωμαλέες και αποδεικτικές αντιρρήσεις.

Πρόκειται εξ αρχής, για τον πρωτοπόρο θεολόγο εξ Αμερικής κ. Παναγιώτη Τελεβάντο, τον δημοσιογράφο εξ Αθήνας κ. Δημήτριο Σωτηρόπουλο, την θεολογούσα Σχολιογράφο εκ Βόλου κ. Ελένη Λωρίτου, τον ιερώς Αποτειχισθέντα εκ Θεσσαλονίκης π. Νικόλαον Μανώλη, την συνΟδική Σύναξη Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών εκ Γατζέας όπου ξετρύπωσαν τον Βολουδάκη, και μόλις τελευταία, και ο υποφαινόμενος Εκκλησιαστικός Ρεπόρτερ, Δοκιμιογράφος, και θεολόγος εκ της Εκκλησίας της Κύπρου.

Ο πατήρ Νικόλαος Μανώλης αποκαλύπτει, πράγματα και θάματα, χωρίς περιστροφές σε μόλις πρόσφατο οπτικοακουστικό μέσο με τίτλο: Πρωτοπρεσβύτερος π. Νικόλαος Μανώλης, Απάντηση στον ''Ορθόδοξο Τύπο'' [ΒΙΝΤΕΟ 2017],https://www.youtube.com/watch?v=fHNS3uS-l2E.

Οι άκρως αποκαλυπτικές δηλώσεις, του ιερώς Αποτειχισμένου Κληρικού, έχωσι ως εξής:
«Ο «Ο.Τ.» το τελευταίο διάστημα κάνει μια εργασία εναντίον της διακοπής του μνημοσύνου και της (ιεράς) Αποτείχισις. Έχει επιλέξει αυτό το δρόμο. Δεν ξέρω τι σχέση έχει αυτός ο πατήρ Βασίλειος ο… Βολουδάκης, με τον «Ορθόδοξο Τύπο». Δεν ξέρω. Άκουσα προχθές μια ομιλία του και έφριξαΈφριξα! (…) Εγώ απορώ με τον κόσμο, που φαίνεται πνευματικός κόσμος, που είναι αποκάτω και δεν του λένε «πάτερ τι είναι αυτά που λές;». Να λεει, ότι εμείς θα κάνουμε Σχίσμα, και ότι ο Θεός φυλάξοι, να μη ακολουθήσουν κι άλλοι το δρόμο που έχουν ακολουθήσει αυτοί οι λίγοι, ευτυχώς λίγοι πατέρες, κι αν δε προσέξουμε την περηφάνεια και την οίηση, από περηφάνεια και από οίηση το κάναμε εμείς αυτό, επιλέξαμε την δίωξη. Εγώ απορώΟργανώνω μία απάντηση, θα τον απαντήσω επιστημονικάΝομίζω, ότι αυτό το πνεύμα του πατρός Βασιλείου (Βολουδάκη)  έχει διαποτίσει τον «Ο.Τ.». (…)».

Από τι ακριβώς, έφριξε, ο παπαΝικόλας Μανώλης;
Ο παπαΝικόλαος Μανώλης πέραν του ότι έφριξε με τις πλανημένες θέσεις του π. Β. Βολουδάκη, περί της ιεράς Αποτειχίσεως, έφριξε και με τα εξής κατηχητικά λεχθέντα του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη:
«Δεν τον ονόμασε η Εκκλησίαη Οικουμενική Σύνοδος, αιρετικό τον Άρειο. Αίρεση, είναιαυτό που έλεγε πρίν ο Άρειος. Ούτε τον καθήρεσε  ούτε τον ονόμασε Αιρετικόν. … Όχι ποτέ! Όσο ζούσε. (…)Δεν μπορείς να απευθύνεις την ετικέττα του αιρετικού σε όποιονδήποτε Κληρικό έστω και αν αυτός ο Κληρικός λέει διάφορα απ’ αυτά που έχουνε καταδικασθεί από την Εκκλησία. Θα ΄ρθεί η Εκκλησία και θα πεί αυτός είναι αιρετικός και θα τον καθαιρέσει…».  (Δείτε τα εν λόγω απομαγνητοφωνημένα γραφθέντα και λεχθέντα του Βολουδάκη μετά τον 15ο λεπτόν, εδώhttps://www.youtube.com/watch?v=UbR9xw-UMmQ&t=863s).

Θα αναμένουμε όμως, εναγώνια, από τον π. Νικόλαο να σχολιάσει και τα περί του Αρειανισμού. Διότι, θα πρέπει τέλος πάντων να αποσαφηνίζουμε, αποδεικτικώς, άπαντα τα ανοικτά ζητήματα και με παρρησία.

Να μας πεί ο παπαΝικόλαος λ.χ. τι μέρους του λόγου είναι τα προειρημένα: Κακόδοξα ή καλόδοξα; Ορθόδοξα ή αιρετικά;

Ποιος ονόμασε τον Άρειο, ως αιρετικό; Οι Αρειανοί εκ του πλανήτου Άρεος, ή μήπως η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία;

Αυτά που έλεγε ο Άρειος μετά, είναι ή δεν είναι, αίρεση; Και αν η Οικουμενική Σύνοδος και η Εκκλησία, δεν τον καθήρεσε, καθώς ο εν Αθήναις Πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Βολουδάκης εδήλωσε με κάθε σοβαρότητα, τότε ποιος να πάρει η ευχή τον εκαθαίρεσε;

ΠΗΓΗ:

 Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_7.html

No comments:

Post a Comment