Friday, June 23, 2017

ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ κ. ΜΑΚΑΡΙΟΥ;



ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ κ. ΜΑΚΑΡΙΟΥ;
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
======
Δείτε το εδώεδώ και εδώ σε PDF και DOCS.
Μπαίνω κατ’ ευθείαν στο ψητό που λένε και στο χωριό μου και απαντώ χωρίς περιστροφές ή υπεκφυγές ότι η απάντηση του ρητορικού σχήματος και τίτλου μας έχει ως εξής:
Πίσω από την διακοπή του μνημοσύνου (ιερά Αποτείχιση) του Σεβ. Μητροπολίτου Σιδηροκάστρου κ. Μακαρίου, κρύβονται, όχι μόνον «κάποιοι κύκλοι εκ της Θεσσαλονίκης» αλλά και κάποιοι άλλοι «κύκλοι» ή, αν θέλετε, «κρύβονται» και «αυλικοί κύκλοι» της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού φανατικώτατοι οπαδοί και υποτακτικοί του Σεβ. Μητροπολίτου Λεμεσού Αθανασίου.
Αυτός ο λόγος δεν είναι καθόλου αυθαίρετος και θα προσκομίσω πολύ ευχαρίστως μία σημαντικώτατη απόδειξη επί τούτο που καταγγέλλω. Θεωρείστε το ως μία επιπρόσθετη μαρτύρια για το (κατά)μαύρο χάλι που επικρατεί στον εν Ελλάδι και Κύπρω νεοΒατοπαιδισμό.
Στην ιεροΚανονική ενέργεια της ιεράς Αποτείχισις κατά του κακοδόξου Επισκόπου Σιδηροκάστρου κ. Μακαρίου δεν διενεργήθη μοναχά από τον παπα-Φώτιο Τζούρα, αλλά όπως γράφεται δεξιά και αριστερά από διάφορα ιστολόγια, και αποδεικνύεται αυτό ΚΑΙ με τις υπογραφές στο εν λόγω κείμενο περί της αποτειχίσεως του καλού κληρικού, ότι διενεργείται η ιερά Αποτείχιση και από τον ιεροψάλτη, και από τον επίτροπο, αλλά και «από τον θεολόγο της ενορίας» του παπαΦώτη.
Το όνομα του θεολόγου είναι ο κύριος Βασίλης Μαυρίδης.
Ο θεολόγος κ. Βασίλης είναι ο γνωστός σε όλους μας στη πόλη της Λεμεσού ο «Βασίλης ο καλαμαράς». Μόνιμος κάτοικος της Κύπρου σχεδόν τριάντα χρόνια. Βέβαια κατάγεται ως γνωστόν από τις Σέρρες όπου συστηματικά πηγαινοέρχεται για να βλέπει τους γονείς και συγγενείς του. Είναι πρώην πνευματικό παιδί της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, αλλά και πολυχρόνιος μισθωτός υπάλληλος ιεροκήρυκας και κατηχητής της ιεράς μητροπόλεως Λεμεσού.
Το πλέον σημαντικώτατο στην εν λόγω υπόθεση είναι ότι ο αξιότιμος θεολόγος Βασίλης είναι ακόμη εν ενεργεία ιεροκήρυκας, και αυλικός θεολόγος της μητροπολιτικής αυλής του Σεβασμιωτάτου κ. Αθανασίου.
Συνεπώς, γιατί προβάλλεται το κάπως αυθαίρετον, ότι ο θεολόγος Βασίλης Μαυρίδης είναι ο «θεολόγος της ενορίας» του ιερώς Αποτειχισθέντα π. Φωτίου από τις Σέρρες;
Μπορεί ο παπα-Φώτιος να είναι συγχωριανός του, φίλος του, συγγενής του, πρώην πνευματικός του κ.ο.κ. Ουδέν το μεμπτόν επ' αυτού.
Ο θεολόγος Βασίλης ο καλαμαράς, όμως, είτε είναι μισθωτός και θεσμικός θεολόγος, ως ιεροκήρυξ της ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, είτε είναι ο θεολόγος και ιεροκήρυξ της Μητροπόλεως Σιδηροκάστρου. Ποιο από τα δύο συμβαίνει; Διότι και τα δύο είναι κάπως λογικά αδύνατο. Το τελευταίον δύναται αν θέλει να μας το επιβεβαιώσει ή διαψεύσει άνετα η εν λόγω μητρόπολις όπου και καταγγέλεται πλέον και επίσημα ο αιρετίζων μητροπολίτης της.
Υπάρχει στο δυναμικό της ως ιεροκήρυκας θεολόγος ο κ. Βασίλης Μαυρίδης; Ναι ή ού;
Η Εκκλησιολογική αναφορά του ιεροκήρυκος και θεολόγου Βασίλη Μαυρίδη, είναι ή δεν είναι, η ιερά Μητρόπολη Λεμεσού; Είναι ή δεν είναι καλός αυλικός και υποτακτικός του Σεβασμιώτατου «Ακτιστοφωτιστού» των Λεμεσιανών;
Είναι ή δεν είναι μισθοφόρος του νεοΒατοπαιδισμού;
Είναι ή δεν είναι άνθρωπος του Χωρεπισκόπου Αμαθούντος κ. Νικολάου;
Τότε, για ποίον ακριβώς λόγον, κανονικός θεολόγος και εκλεκτός ιεροκήρυκας της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, ξεσήκωσε ένα κληρικό από την ελλαδική Μητρόπολη Σιδηροκάστρου ώστε να εφαρμόσει την Ιερά Αποτείχιση;
Ή αν θέλετε, γιατί ο θεολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου, ο λίαν αγαπητός Βασίλειος Μαυρίδης, υπογράφει συναινεί και συνεργεί με την αποτείχιση του παπα-Φώτιου, κληρικού της Μητροπόλεως Σιδηροκάστρου;
Θα μου πείτε, αναμφίβολα, ότι ο Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου κ. Μακάριος και ο Μητροπολίτης Σερρών κ. Θεολόγος είναι υπέρμαχοι και αποδέχονται, απόλυτα, τις αιρετικές αποφάσεις της Ληστρικής Συνόδου της Κρήτης, συνεπώς πρόκειται, για ψευδεπισκόπους, λυκοποιμένες και αιρετίζοντες Μητροπολίτες. «Σόου γουώτ» καθώς λέγεται αγγλιστί.
Συμφωνούμε λοιπόν απόλυτα!
Δεν γνωρίζω όμως με ποιά λογική και με ποιά Εκκλησιολογική επιχειρηματολογία, ένας εν ενεργεία ιεροκήρυκας και θεολόγος της Ιεράς Μητροπόλεως της Λεμεσού, συναινεί, συμμετέχει, συνεργάζεται, συνυπογράφει και ως ηθικός (συν)αυτουργός, συμμαχεί, υπέρ και μετά της αποτειχίσεως κατά τινός μητροπολίτου της Ελλαδικής Εκκλησίας όπου δεν είναι η άμεση Ανωτέρα Εκκλησιαστική Αρχή του;
Έχει την ευλογία του Μητροπολίτη μας; Προφανώς όχι!
Η Ανωτέρα Εκκλησιαστική Αρχή του ιεροκήρυκος θεολόγου Βασίλη, ήτο και είναι χρόνια ολόκληρα η Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού, τουτέστιν η Εκκλησία της Κύπρου.
Αν έπρεπε ο φίλτατος Βασίλης, να διενεργήσει, ιερά Αποτείχιση, θα έπρεπε Εκκλησιολογικά να την διενεργήσει κατά του Μητροπολίτου Λεμεσού όπου επέτρεψε να κατηχηθεί ποιμαντικώς το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Τοπικής μας Εκκλησίας από την Αρχιεπισκοπική Εγκύκλιο υπέρ των αποφάσεων της Ληστρικής Συνόδου. Είναι έτσι ή δεν είναι έτσι;
Ή αν θέλετε, να διενεργήσει ρωμαλέα ιερά Αποτείχιση όταν ο «Γέροντας του Ακτιστοφωτισμού», συκοφάντησε δημόσια και από τηλεοράσεως, παραμονές Θεοφανείων (2017), τους ορθοδόξους αντιΟικουμενιστές και εγκωμίασε, ψευδώς, τον αιρετικώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη ως καθόλα ορθόδοξο και επόμενο των θεηγόρων Πατέρων. Περί όλων αυτών τι διενήργησε ο πολύτιμος ιεροκήρυξ της Λεμεσού σε δημόσια κηρύγματά του;
Αλλά προφανώς, μερικοί, φανατικοί οπαδοί του αγίου Λεμεσού, από ζήλον άνευ επιγνώσεως αποδεικνύονται ως ομολογητές του «γλυκού νερού».
Μάλιστα, για όλα αυτά που σας αποκαλύπτω με ιδιαίτερη δυσφορία και έμπονη θλίψη, προσπάθησα να επικοινωνήσω μέσω κοινών γνωστών μας με τον συνάδελφο θεολόγο και λίαν καρδιακό φίλο μου κύριο Βασίλη Μαυρίδη για να ενημερωθώ από τον ίδιο προσωπικά για την όλη υπόθεση αλλά δυστυχώς αυτό δεν κατέστη δυνατό, διότι, ο ίδιος αρνήθηκε κατηγορηματικά (για άγνωστο λόγο προς εμένα) τον αδελφικό διάλογο και την φιλική επικοινωνία μαζί μου.
Του έδωσα την καλή ευκαιρία να εισακουστεί και η δική του άποψη για να την καταγράψω δημοσιογραφικά και αντικειμενικά, και αρνήθηκε ο καλός συνάδελφος και πρώην φίλος, κάθε φιλική ή συναδελφική συνεργασία, διότι προφανώς, ίσως είναι βαθειά ενοχλημένος διότι διενεργώ συστηματική αυστηρή κριτική, γραπτώς και προφορικώς, δημόσια και ιδιωτικά, κατά του Μητροπολίτου μας κ. Αθανασίου.
Μάλιστα, έχω πληροφορηθεί συν τοις άλλοις, καιρό τώρα, ότι ο εν λόγω θεολόγος της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, διενεργεί κατηχητικές συνάξεις, σε κάποιο παρακλάδι του εθνικιστικού κόμματος ΕΛΑΜ, και εξ όσων καλώς πληροφορούμαι, κατηχεί(;) και διδάσκει(!), συστηματικά, την αίρεση του Εθνοφυλετισμού. Αρνήθηκε φαίνεται τον διάλογο μαζί μου, διότι υποψιάσθηκε μάλλον, εικασίες κάνω, ότι θα τον ερωτούσα και περί τούτου, αν πράγματι αληθεύουν αυτές οι θλιβερές πληροφορίες που λαμβάνω συστηματικά από διάφορους αξιότιμους και φιλότιμους πληροφοριοδότες.
Το κερασάκι των πληροφοριών μου, τινάς αψευδούς πηγής εκ τινών αυλικών του Λεμεσού, είναι ότι ο ίδιος θεολόγος και ιεροκήρυκας της Μητροπόλεώς μας, κατηχεί και διδάσκει, προφορικώς, το πλήρωμα της Εκκλησίας, την κακόδοξη και «Ζηλωτική» θεωρία περί των «Ακύρων Μυστήριων» όπου τα διενεργούν δήθεν οι Αρχιοικουμενιστές.
Στην γραπτή διακήρυξη της ιεράς Αποτειχίσεως του παπα-Φωτίου και των συν αυτώ συνυπογραψάντων και συμμετεσχόντων υφίστατο όντως η ρητή και γραπτή αναφορά ότι δεν υφίστατο τέτοιο κακόδοξο και φαιδρό φρόνημα.
[Δείτε εδώ: ΠΑΥΣΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΑΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Προς: Μητροπολίτην Σιδηροκάστρου κ. Μακάριον,http://opaidagogos.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_18.html#more]

Μία όμως παράγραφο πιο πάνω εξ αυτής, διατυπώνεται αναντίρρητα, το θρησκευτικό παραλήρημα, η μεγίστη σχισματικοαιρετική «Ζηλωτική» στάσις και τάσις και υφίστατο έμμεσα η αιρετική θεωρία περί των «Ακύρων Μυστηρίων». Πρόκειται για εκείνη την παράγραφο όπου οι «Ζηλωτές» αλλοιώνουσι και διαστρέφωσι μεθοδικά τον Β΄ ιερό Κανόνα της εν Αντιοχεία αγίας Τοπικής Συνόδου περί του «μη κοινωνείν τοις ακοινωνήτοις». Οι εν λόγω ακοινώνητοι του ιερού Κανόνος, είναι οι τω όντι τελεσίδικα καταδεδικασμένοι καθαιρεμένοι και αφορισμένοι εν Συνόδω, και όχι οι αιρετικοί Αρχιοικουμενιστές όπου ακόμη να δικασθώσι ή καταδικασθώσι για τα εκκλησιαστικά τους εγκλήματα.
Δηλαδή, φίλτατε θεολόγε Βασίλειε, ο Μητροπολίτης μας κύριος Αθανάσιος επειδή μνημονεύει και κοινωνεί με τον αιρετίζοντα οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπο Κύπρου κ. Χρυσόστομο, όπου ο τελευταίος μνημονεύει και κοινωνεί με τον αιρεσιάρχη του «Ορθοδόξου» Οικουμενισμού τον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίον, ιερουργεί ο πρώτος, άκυρα (;!) Μυστήρια, διότι, συγκοινωνεί (!!) και συλλειτουργεί (!!!) ενίοτε με κακοδόξους Επισκόπους; Σοβαρολογείς αδελφέ;
Αυτά κατηχείς και διδάσκεις θεολόγε Βασίλειε; Που ακριβώς τα στηρίζεις αδελφέ μου; Μήπως πρόκειται περί αιρετικής πλάνης Βασίλη μου; Εννοείς και κατανοείς, ότι διασύρεις την Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού και το θεσμικό εκκλησιαστικό σου διακόνημα-αξίωμα ως ιεροκήρυξ; Και ο Λεμεσού γιατί άραγε τον ανέχεται να διδάσκει τέτοιες διαβολικές ετεροδιδασκαλίες;
Και εσύ καρδιακέ μου φίλε Βασίλη, μεταλαμβάνεις ή συμμετέχεις, ή συγκοινωνείς από τέτοια «άκυρα» Μυστήρια, και μάλιστα συνεχίζεις να κηρύττεις και να κατηχείς τον λόγο περί του Λόγου του Θεού, εντός τέτοιων «ακύρων» Μυστήριων;
Γιατί τέτοια μεγίστη αντίφασις, πράξεως και θεωρίας;
Ο Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος, προσέλαβε τις προάλλες στην αυλή του, ως Άρχοντα Πρωτοψάλτη της Καθολικής τον ετερόθρησκο και φανατικό Νεοπαγανιστή, θεολόγο και διδάσκαλο της Βυζαντινής Μουσικής, κ. Λεύκιο Δημοσθένους. Έπειτα τον απέλυσε. Ο ίδιος ο Μητροπολίτης μας, έχει στην αυλή του τον θεολόγο ιεροψάλτη και διδάσκαλο της Βυζαντινής Μουσικής κ. Χριστοφόρο Καλοζώη όπου κατηγορεί συστηματικά τον Μητροπολίτη μας, ότι ο Μητροπολίτης μας διενεργεί, αντικανονικές χειροτονίες, δηλ. ότι χειροτονεί αναξίους Λαϊκούς με ισχυρά κωλύματα ιερωσύνης, και μεταδίδει ο Λεμεσού παράνομα το Μυστήριο της Ιερωσύνης.
Τι άλλο να πεί κανείς για τους αυλοκόλακες-νυκτοκόρακες;
Τώρα προστίθεται και αυτό το παράδοξο με τον εκλεκτό θεολόγο κ. Βασίλη Μαυρίδη, και έπεται ο Βα(λ)τοπεδινός κατηφόρος της φατριάς του Ιωσηφισμού…!
ΠΗΓΗ: 

Ιστολόγιον «ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΟΝ», https://theanthropologia.wordpress.com/

5 comments:

  1. ΣΧΟΛΙΟ 1

    Προς κύριο Νούνη:

    Δεν είναι λογικό να στηρίζεστε σε μια υπογραφή και να ακολουθούν 3-4 σελίδες με συνειρμούς, δημόσια, με ειλικρινά ανούσιες υποθέσεις.

    Φυσικά και δεν ήταν ο θεολόγος (ο οποίος θεολόγος είναι πράγματι από την περιοχή), η αιτία της διακοπής της μνημόνευσης του π.Φωτίου.

    Όλο το διαδίκτυο βοά για το τι έγινε στην Κρήτη. Και άτομα εκτός εκκλησίας, λίγο πολύ αντιλήφθηκαν ότι έγινε κάποια προδοσία.
    Δεν περίμενε τον θεολόγο που εργάζεται στην Κύπρο για να τον διαφωτίσει.

    Όλοι ξέρουμε αν το "Πιστεύω" ομολογεί "ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ .... ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ", ή πολλές "εκκλησίες" (που αποδέχθηκαν πατριάρχες και δεσποτάδες στην Κρήτη, ανάμεσα τους και ο Μακάριος Σιδηροκάστρου)

    Απλά όταν ο θεολόγος πληροφορήθηκε την πρόθεση του π.Φωτίου, ζήτησε και ο ίδιος να την συνυπογράψει.
    Ακριβώς το ίδιο έγινε και με τον επίτροπο και τον ψάλτη του.

    Αν ο θεολόγος επιθυμεί να δημοσιοποιήσει σκέψεις ή αποφάσεις, ηλικίαν έχει, όποτε το κρίνει σκόπιμο, θα το κάνει. Μην αγχώνεστε και μην μπλέκετε ένα σωρό εκκλησιαστικά πρόσωπα χωρίς λόγο. Ούτε ο Λεμεσσού, ούτε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, ούτε κανείς άλλος ανακατεύθηκε στην συγκεκριμένη διακοπή μνημόνευσης. Αν αναζητείτε εκκλησιαστικά κουτσομπολιά, σκοπιμότητες κλπ, μάταια τα ψάχνετε στον απλό, ευλαβή και ταπεινό π.Φώτιο. Αν τον γνωρίσετε, θα καταλάβετε.

    ReplyDelete
  2. ΣΧΟΛΙΟ 2
    Μάλιστα, έχω πληροφορηθεί συν τοις άλλοις, καιρό τώρα, ότι ο εν λόγω θεολόγος της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, διενεργεί κατηχητικές συνάξεις, σε κάποιο παρακλάδι του εθνικιστικού κόμματος ΕΛΑΜ, και εξ όσων καλώς πληροφορούμαι, κατηχεί(;) και διδάσκει(!), συστηματικά, την αίρεση του Εθνοφυλετισμού.

    κ.Νούνη, αν είστε ΑΣΧΕΤΟΣ με μερικά θέματα, ΜΗΝ τοποθετήστε, εκτίθεστε.

    Το ΕΑΚ (Εθνικιστικό Απελευθερωτικό Κίνημα) δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το ΕΛΑΜ. Πολύ περισσότερο δεν είναι παρακλάδι του. Μην γράφετε ανοησίες.

    Επίσης ισχυρίζεστε ότι "εξ όσων καλώς πληροφορούμαι" "διενεργεί κατηχητικές συνάξεις" στο κίνημα αυτό.
    Πείτε μας, πότε τις διενεργεί;
    Ποια ημέρα και ποια ώρα της εβδομάδος.
    Φυσικά ΔΕΝ διενεργεί (που και να διενεργούσε πολύ καλά θα έκανε, σιγά μην χρειάζεται την άδεια σου για να κάνει κατηχητικές συνάξεις). Είστε ελεεινός συκοφάντης λοιπόν.
    Πήγε και έκανε μία ομιλία, με θέμα "Ορθοδοξία και ελληνισμός" στο ΕΑΚ. Και μπράβο του και προς τιμή του.

    Ποιαν "αίρεση του Εθνοφυλετισμού" αρρρωστημένε;
    Που την βλέπεις την αίρεση του Εθνοφυλετισμού;
    Οι ομοφυλόφιλοι παρελάζουν ανενόχλητοι, οι δεσποτάδες υποδέχονται τον Πάπα, οι τούρκοι απειλούν και εσύ αναζητείς "εθνοφυλετιστές" να τους κατηγορήσεις.
    Με το σκεπτικό σου, ένα σωρό εθνομάρτυρες και ιερομάρτυρες που σφαγιάστηκαν επί Τουρκοκρατίας, από τους βούλγαρους κομιτατζήδες, από τους Τούρκους εισβολείς το 1974, είναι αιρετικοί. Σύνελθε. Έλεος.

    ReplyDelete
  3. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ «ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ» ΤΑΣΕΙΣ

    Προς Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
    Γιατί δεν είναι λογικό; Θα προσδιορίσετε εσείς το τι ακριβώς είναι λογικό και τι όχι; Υφίστατο η υπογραφή φαρδιά πλατιά του συναδέλφου θεολόγου κ. Βασίλη Μαυρίδη μέσα στο έγγραφο; Ναι ή ού; Συνεπώς από τη στιγμή που υφίστατο δεν αντιλαμβανόμαι το λόγo που προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα;
    Να σας επισημάνω ότι, και δίκαιο να έχετε, και να μη βρίσκετε κάποια λογική, υφίστατο ζήτημα σε Εκκλησιολογικό επίπεδο.
    Αυτή είναι η θεο-λογική του κειμένου μου. Βέβαια για να γίνει αντιληπτό αυτό... χρειάζεται παιδεία και εννοώ θεολογική παιδεία και όχι αναπαραγωγή σχισματικοαιρετικών θεωριών εν είδη παπαγαλίζειν.
    Ή μήπως είναι θεο-λογικό, να ομολογείται γραπτώς, από τους συνυπογράψαντες το έγγραφο, ότι δεν υιοθετούν την σχισματικοαιρετική Θεωρία περί των ακύρων Μυστήριων ενώ στο ίδιο ακριβώς να την εισαγάγουν με έμμεσο ή άμεσο τρόπο;
    Από τη στιγμή που εν ενεργεία θεολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου υπογράφει την εν λόγω ιερά Αποτείχιση, εμπλέκεται, είτε δύνασθε να το αντιληφθείτε είτε όχι, και ο Μητροπολίτης Λεμεσού και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου.
    Συνεπώς, αφού είναι ενεργός θεολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου γιατί εξαπλουστεύετε το ζήτημα ως γενόμενο δήθεν «χωρίς λόγο»;
    Και οι πλάνες που κηρύττει ο φίλτατος θεολόγος Βασίλης; Και αυτή η κατηγορία μας γέγονε άνευ λόγου και αιτίας;
    Επίσης, μάθετε τέλος πάντων, όταν κρίνετε κάποιο κείμενο, να παραπέμπετε με κάθε δυνατή σαφήνεια και ακρίβεια. Και ας κρίνουν οι αναγνώστες σας τι είναι λογικό και τι όχι. Περι κουτσομπολιών κ.ο.κ. θού Κύριε φυλακήν το στόματί μου.
    Και αφού ο θεολόγος μας, έχει ηλικίαν, γιάτί κρύβεται, ώστε να δώσει δημοσιογραφικές εξηγήσεις; Και γιατί αναλαμβάνετε εσείς τον άχαρο ρόλο του συνηγόρου του; Για να ωραιοποιείτε την πραγματικότητα; Ή διότι υποτιμάτε την νοημοσύνη των αναγνωστών σας;
    26 Ιουνίου 2017
    Του Παναγιώτη Π. Νούνη

    ReplyDelete
  4. ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΣΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΛΑΜ) ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ; ΘΑ ΕΙΜΟΥΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΟΤΙ ΕΠΗΓΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΕΠΙΣΗΜΑ. ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΗΓΕ.

    ΕΙΜΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΟΙ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ» ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.

    ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΤΥΠΟΥ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑΜ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟΥ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΤΑΣΗ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΙΖΟΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ.

    ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΕ ΟΛΑ.

    ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΔΙΟΤΙ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ΔΕΝ ΣΚΑΜΠΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ.

    1.ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ, ΣΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΤΑΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΘΕΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΟΠΟΥ ΔΙΕΝΗΡΓΗΣΕ ΑΝΤΙ-ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ «ΑΝΙΕΡΗ» ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΝΩ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΚΗΡΥΞ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ.
    2. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΜΟΝΙΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ; ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΟΧΙ ΛΟΓΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΑΠΛΟΪΚΑ, ΑΛΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ.

    3. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΦΙΣΤΑΝΤΟ ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΕΝ ΤΟΙΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΙΣ ΟΡΟΙΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΙΕΡΟΥΡΓΟΥΝ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ;

    4. ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΔΗΜΟΝΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΙΔΗ.

    ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΑΚΟΥΓΩ ΒΕΡΕΣΙΕ.




    ReplyDelete
  5. Δημοσίευσα τα σχόλια σου, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, κατά ακροτάτη επιείκεια, διότι δεν είναι δεοντολογικά ορθό να απαντά σε θεολογικές κατηγορίες, στη θέση του θεολόγου ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως Λεμεσού, ένας ιστολόγος της Θεσσαλονίκης.

    Αφού έχει ηλικία και θεολογική κατάρτιση ο κ. Βασίλης Μαυρίδης γιατί δεν απαντά με παρρησία και ευθύτητα να ξεκαθαρίσει το ζητήμα έντιμα και ωραία και βάζει τρίτους;

    Γιατί δεν αποστέλλει ηλεκτρονική επιστολή στο ιστολόγιο “Απολογητικά” ώστε να ξεκαθαρίσει την θέση του και να δώσει απολογία στις φοβερές κατηγορίες που του προσάπτει;

    Και γιατί δεν μου κοινοποιεί και σ’ εμένα την απάντηση που έδωσε στα “Απολογητικά”, αφού αναδημοσίευσα το άρθρο του κ. Νούνη;

    Εφεξής δεν θα επιτρέψω κανένα διάλογο τρίτων στο ιστολόγιό μου. Ο κ. Μαυρίδης, ως θεολόγος, είναι σε θέση να δίνει απαντήσεις για τον εαυτό του.

    Δεν νομίζεις, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, ότι εκτός από τον κ. Μαυρίδη πρέπει και η Μητρόπολη Λεμεσού να τοποθετηθεί για τις σοβαρές κατηγορίες του ιστολογίου “Απολογητικά”;

    Το ζήτημα είναι θεολογικό και εκκλησιολογικό.

    Αντί να παριστάνει τον ομολογητή του γλυκού νερού στη Μητρόπολη Σιδηροκάστρου οφείλει να δείξει ομολογιακή παρρησία για τις οικουμενιστικές θέσεις που διατύπωσε δημόσια ο Πανιερώτατος Λεμεσού στη Γερμανία αλλά και για όσα εξοργιστικά και απαράδεκτα δήλωσε για τις συμπροσευχές του Παναγιώτατου με αιρετικούς από την τηλεόραση στην Κύπρο.

    Προπαντός, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, θέλουμε να μάθουμε για ποιο λόγο η ομολογιακή συνείδηση του κ. Μαυρίδη δεν εξανέστη όταν ο Πανιερώτατος Λεμεσού έδωσε εντολή να διαβαστεί στους ναούς της Μητροπόλεως του η εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου για τη Σύνοδο της Κρήτης η οποία είναι κατά πολύ χειρότερη από το μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος “Προς το λαό”;

    Εύκολο είναι να παριστάνει τον Ομολογητή του γλυκού νερού στη Μητρόπολη Σιδηροκάστρου. Γιατί δεν αρχίζει την ομολογία του από τη Μητρόπολη Λεμεσού στην οποία υπάγεται και στενός συνεργάτης της οποίας τυγχάνει;


    Συνεπώς αναμένουμε τις απαντήσεις του εν ενεργεία Ιεροκήρυκος της Μητρόπολης Λεμεσού κ. Βασίλη Μαυρίδη αλλά και του Πανιερώτατου Μητροπολίτη Λεμεσού και όχι την παρέμβαση ενός ιστολόγου από τη Θεσσαλονίκη.

    Σε παρακαλώ, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, να μην απαντήσεις στο ιστολόγιό μου όπως σε προκαλεί να κάνεις το ιστολόγιο “Απολογητικά”. Την απάντηση πρέπει να τη δώσει στο ιστολόγιο “Απολογητικά” και όχι στο δικό μου ή στο δικό σου ο κ. Μαυρίδης και ο Πανιερώτατος Λεμεσού.

    ReplyDelete