Sunday, June 25, 2017

Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΙΣ ΝΕΟΦΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ (Γ΄ Μέρος)


Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΙΣ ΝΕΟΦΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ

(Γ΄ Μέρος)


Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, Θεολόγου
=====

Ως κατακλείδα, επιθυμώ να ξαναπαραθέσω με κάθε λεξιλογικήν ακρίβεια τα υπό κρίση κακόδοξα λεχθέντα του εν λόγω κληρικού, και θα τα παραθέτω συστηματικά, ώσπου να απολογηθεί και να τα ανασκευάσει, γραπτώς και προφορικώς, τις κάτωθεν κακόδοξες αποκλίσεις του.

Πρόκειται όμως, π. Βασίλειε, συγχωρέστε με για το αμέσως επόμενο, για χοντροειδέστατη όμως, και μείζονα αιρετική πλάνη και κακοδοξία ολκής, να διδάσκετε, εσείς ένας βαθειά κατηρτισμένος θεολόγος και παραδοσιακός πνευματικός της Εκκλησίας μας, κατά λέξιν, ότι: 
«δεν τον ονόμασε η Εκκλησία, η Οικουμενική Σύνοδος, αιρετικό τον Άρειο. Αίρεση, είναι, αυτό που έλεγε πρίν ο Άρειος. Ούτε τον καθήρεσε ούτε τον ονόμασε Αιρετικόν. … Όχι ποτέ! Όσο ζούσε. (…) Δεν μπορείς να απευθύνεις την ετικέττα του αιρετικού σε όποιονδήποτε Κληρικό έστω και αν αυτός ο Κληρικός λέει διάφορα απ΄αυτά που έχουνε καταδικασθεί από την Εκκλησία. Θα ΄ρθεί η Εκκλησία και θα πεί αυτός είναι αιρετικός και θα τον καθαιρέσει…». (Δείτε τα εν λόγω απομαγνητοφωνημένα γραφθέντα και λεχθέντα του Βολουδάκη μετά τον 15ο λεπτόν, εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=UbR9xw-UMmQ&t=863s ).

Από τις πιο πάνω Βολουδάκειες εξυπνοβλακείες, κακοδοξίες και ασυναρτήσιες προκύπτωσι, νομίζω εύλογα και λογικά, τα εξής ερωτήματα:
  1. Ποιος εν τέλει ονόμασε, ως αιρετικό, τον Άρειο αφού σύμφωνα με τα όσα καινοφανή πράγματα μας διδάσκει ο Βολουδάκης, ούτε η Εκκλησία αλλά ούτε και η Οικουμενική Σύνοδος (ενόσω ζούσε) τον ονόμασε ως αιρετικόν;
  2. Τον ονόμασε αιρετικόν κάποια φανατική και φονταμενταλιστική ομάδα ιερώς Αποτειχισμένων;
  3. Τον ονόμασαν, ως αιρετικό, οι εξωγήινοι Αρειανοί; 
  4. Αυτό που ο Άρειος έλεγε πρίν, ήτο αίρεση, σύμφωνα με τον Βολουδάκη. Αυτό όμως που έλεγε, μετά από το πρίν, τι ήταν π. Βασίλειε;
  5. Ορθοδοξία, ή, Κακοδοξία;
  6. Γιατί φανερούται η τόσο αντιΠαραδοσιακή και μη ορθόδοξη απολυτότητα και ο νοσηρός δογματισμός στις κακόδοξες απόψεις σας;
  7. Εκείνα τα εις διπλούν «ούτε» τι μέρος του λόγου είναι;
  8. Πρόκειται άραγε, για δικές μας συκοφαντίες ή μήπως για δικές σας συκοφαντίες και αλλοιώσεις κατά της Πατερικής Θεολογίας;
  9. Εκείνο το απόλυτο και δογματικό «ποτέ», δηλ. την μανική αποφατική υπεράσπιστη του Αρείου για το ακαταδίκαστον και ακατηγόρητον, που ακριβώς να το εντάξουμε παππουλή μου;
  10. Στις καλοδοξίες σας ή, στις κακοδοξίες σας;
  11. Γιατί μεταβάλλατε τον εαυτό σας σε «Απολογητή του Αρείου»; Ή γιατί εντάξατε τον εαυτό σας σε κακόδοξο «Απολογητή των Γνωσιμάχων» και «απολογητή των Κανονομάχων» πρεσβυτέρων της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών;
  12. Μήπως για να συγκαλύψετε τις δικές σας κακοδοξίες σας και για να μη διανοηθεί κανένας Κληρικός ή Λαϊκός να σας καταγγέλνει και κατηγορήσει; Γιατί κατέχετε κανένα αρχιεπισκοπικό αλάθητο και τινά απόλυτον αυθεντία;
  13. Είστε υπέρ άνω κριτικής παππούλη μου;
  14. Είστε υπεράνω της Ορθοδοξίας και διαστρέφετε την Πίστη μας;
  15. Είστε υπεράνω των ιερών Κανόνων;
  16. Αν και έχετε δίκαιον, δεν πρέπει να συμφωνούμε με τις ετικέττες, αλλά θα συμφωνείτε, ότι θα πρέπει να καταγγέλουμε και να διαμαρτυρώμεθα κάπως όταν Κληρικοί διαστρέφωσι και αλλοιώνουσι την ιερά Παράδοσή μας. 
  17. Συνεπώς δεν είναι ζήτημα ετικεττών, αλλά θεολογικό ζήτημα, αλήθειας και ψεύδους, ορθοδοξίας και κακοδοξίας.
  18. Το ιερό Ευαγγέλιο μας διδάσκει, ακόμη και άγγελος εξ ουρανού να έρθει για να μας διδάξει, αντίθετα εξ όσων παραλάβαμε να είναι ΑΝΑΘΕΜΑ. Ο απόστολος Παύλος μας προτείνει «να ετικεττοποιήσουμε» κακήν κακώς τον κακόδοξο και πονηρό Άγγελο με ανάθεμα! Ενώ εσείς, τι ακριβώς μας διδάσκετε; Προφανώς και εδώ τα αντίθετα διότι θεωρείτε κακοδόξως, τους απλούς πιστούς και τους θεολόγους, ως μη Εκκλησία.
  19. Διδάσκετε, ότι το Βασίλειον Ιεράτευμα, Κλήρος, Μοναχισμός και Λαϊκοί, δεν μπορούν να αποκαλέσουν, ως αιρετικό, εκείνο τον κληρικό που αποδεικτικά κακοδοξεί και αιρετίζει; Από πού τα βρήκατε αυτά;
  20. Σοβαρολογείτε πατερούλη μου; Και πώς επ΄ακριβώς, θα προφυλαθεί, το Χριστεπώνυμον πλήρωμα, αν δεν κατανομασθεί (και εν τέλει δεν κουκουλωθεί το δημόσιο αμάρτημα της κακοδοξίας καθώς εσείς μας προτείνετε με διαβολική θρασύτητα) η πράξις και τάσις των κακοδόξων πρεσβυτέρων ή επισκόπων;
  21. Και εν τέλει, εις την συνείδηση του παπαΒασίλη ποια είναι η Εκκλησία; Η Ιεραρχία και έπειτα οι πρεσβύτεροι; Προφανώς ναι, και έτσι αποδεικνύεται μια ακόμη κακοδοξία του, η κακοδοξία του Κληρικαλισμού και Επισκοπομονισμού, εις βάρος του Λαϊκού στοιχείου της Εκκλησίας, όπου καλλιεργείται υπ΄αυτού εξ άκρας αδιακρισίας.
Σκόπιμα έχουμε αφήσει εκτός κριτικής ύλης, τα όσα κακόδοξα εξίσου διεκήρυξε κατά της ιεράς Αποτειχίσεως και κατά των ιερώς Αποτειχισμένων Πρωτοπρεσβυτέρων. Μία ακόμη επιπρόσθετη και τρανή απόδειξη για τον τυφώνα των πολλαπλών κακοδοξιών που εκπορεύονται από τον σεβάσμιο Κληρικό των Πευκακίων. 

Ας ελπίσουμε, ότι τελικά, θα στοιχηθεί και θα συμπαραταχθεί, απλανώς και ορθοδόξως, ως επόμενος των αγίων Πατέρων και όχι ως εφανερώθην μέχρι στιγμής ως επόμενος των κακοδόξων πρεσβυτέρων.

ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_77.html 

2 comments:

  1. Στο 21'.30" ο πατερας Βασιλειος λεγει τα εξης εξωφρενικα :
    "....ποιος ειμαι εγω που θα πω οτι ο ταδε επισκοπος ειναι αιρετικος; ειμαι εκκλησια;" !!!!!!
    Μα πατερα μου συγχωρεσατε με , αλλα νομιζω οτι δεν χρειαζεται καποιος ναχει καποια ιδιοτητα για να πει οτι ο ταδε επισκοπος ειναι αιρετικος, οταν μπροστα στα ματια μας ο ιδιος βγαινει και υποστηριζει ανηκουστους μεχρι τωρα σε μας νεωτερισμους, "παρε'ι'ζει" με καρδηναλιους και παπες προσφωνοντας τους ενιοτε και....αγιωτατους κλπ κλπ. Οποτε, τι λετε; Εγω ο ερμος αποσβολωμενος χριστιανος, τον χαρακτηριζω αιρετικο, η' ο ιδιος το ξεφωνιζει ;;;;
    Ελεος!!!!!
    Και αυτες οι αντιδρασεις που δεν σας ειναι αρεστες, δεν γινονται "λογω της αφροσυνης που επικρατει στην εποχη μας" -οπως λετε προς το τελος της ομιλιας σας- , αλλα λογω της αγανακτησης που αρχιζει και ξεχειλιζει,και λογω της βαρβαρης υποτιμησης της νοημοσυνης μας.....και ρωτουμε:
    Ματια δεν εχουμε εμεις πατερα; αυτια δεν εχουμε; πιστη δεν εχουμε;;
    Γιατι μας προσβαλλετε καταμουτρα πατερα;;
    ΚΡΙΜΑ!!!!
    Υ.γ. Απ ολους τους ακροατες του π. Βασιλειου, γιατι κανενας δεν αισθανθηκε την θλιψη της υποτιμησης του, και να την εκφρασει;; "η σιωπη των αμνων"; Και παλι κριμα!!!

    ReplyDelete
  2. https://m.facebook.com/groups/116417405207100?view=permalink&id=795793133936187
    Κι εδω εμεις θα κρινουμε τον....σεβ/τατο σαν αιρετικο???
    Τι λετε π. Βασιλειε???

    ReplyDelete