Saturday, March 31, 2012

ΟΤΑΝ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΣΦΙΚΤΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ



ΟΤΑΝ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΣΦΙΚΤΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==============


Σε ένα από τα ιστολόγια που ελέγχει ο σατανικός και σοβαρά παρανοικός Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης μου υποβλήθηκε το ερώτημα αν είμαι ...μασώνος!!!.


Παλαιότερα σε ένα άλλο από τα ιστολόγια, που ελέγχει ο ίδιος πεζοδρομιακός κληρικός, διατυπώθηκε η άποψη ότι είμαι πράκτορας της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών!!!


Τι να πεί κανείς;


Οι Αμερικανοί σ’ αυτές τις περιπτώσεις συνηθίζουν να λένε: “Stupidity is invincible!”


Η απάντησή μου στο ερώτημα είναι η εξής:


Η υποβολή του ερωτήματος κάνει σαφές το μέγεθος της παράνοιας του ερωτούντος.



Ο ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΒΑΔΡΑΧΑΝΗΣ

______


Ορισμένοι ίσως διερωτούνται ή και σκανδαλίζονται επειδή κάνω συχνά αναφορά στον σοβαρά παρανοικό και σατανικό Αρχιμανδρίτη Μελέτιο Βαδραχάνη. Τώρα μετά την υποβολή του ερωτήματος ελπίζω να αντιλαμβάνονται τον λόγο.


Ως εκ τούτου συνιστώ υικώς στον π. Βαδραχάνη να επισκεφθεί επειγόντως ψυχίατρο για να του παράσχει την κατάλληλη υποστήριξη. Ο κ. Μπαλογιάννης, ο π. Στυλιανός Καρπαθίου και πολλοί άλλοι διακεκριμένοι ψυχίατροι μπορούν να τον βοηθήσουν αν βεβαίως ακολουθήσει πιστά την κατάλληλη αγωγή που θα του υποδείξουν.


Οίκοθεν νοείται ότι ο εν λόγω Αρχιμανδρίτης (τουτέστιν ο Μελέτιος Βαδραχάνης), οφείλει να κρεμάσει ΑΜΕΣΩΣ το πετραχήλι - όχι μόνον για το πεζοδρομιακό του ήθος -, αλλά και επειδή η ψυχοπάθεια - και μάλιστα η τόσον σοβαρή ψυχοπάθεια - συνιστά κώλυμα ιερωσύνης.


Ταύτα περί ...Μασωνίας και περί του παρανοικού κληρικού!!!



ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΠΛΑΝΗ

_________


Στο ίδιο δημοσίευμα (ΟΧΙ ο παρανοικός κληρικός, αλλά κάποιος άλλος κρυβόμενος επιμελώς πίσω από το ψευδώνυμο Κ.Π.) διατυπώνει απροκάλυπτα ορυμαγδό (επαναλαμβάνω ορυμαγδό) αιρέσεων και προσπαθεί, χωρίς ίχνος φόβου Θεού, αρμενίζοντας μέσα σε ένα πέλαγος θεολογικής ασυναρτησίας, να θεμελιώσει χωρίς καμία θεολογική κατοχύρωση τον απαισιότατο Παποκαισαρισμό, καρπό της Βατικάνειας θεολογίας.


Ούτε λίγο ούτε πολύ ο εν λόγω κύριος (ή ίσως κληρικός. Ποιος ξέρει αφού έχει την ανεντιμότητα να κρύβεται πίσω από την ανωνυμία;) ισχυρίζεται μεταξύ πολλών άλλων (επαναλαμβάνω μεταξύ πολλών άλλων) απίστευτων κακοδοξιών, ότι η επιδίωξη και ανάληψη του αξιώματος του βουλευτή από κληρικό δεν εμπίπτει (άκουσον! άκουσον!) στις απαγορεύσεις των Ιερών Κανόνων!!!


Τέτοια αθεολόγητη, αλλά και εωσφορικά αυθαίρετη ερμηνεία των Κανόνων, που αντιστρατεύεται απροκάλυπτα την Κανονική Παράδοση της Εκκλησίας, ούτε πρωτοετής φοιτητής της Θεολογικής Σχολής δεν θα αποτολμούσε να διατυπώσει.



ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΒΑΤΙΚΑΝΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ

___________


Αλλωστε ο Κ.Π. δεν παραθέτει ΚΑΝΕΝΑ επιχείρημα στη σωρεία των επιχειρημάτων από την Ιερά Παράδοση και την Αγία Γραφή που υποδείξαμε στο σεβαστό μας Γέροντα Βασίλειο Βολουδάκη για τις κακοδοξίες που διατυπώνει.


Σε ένα περιορίζεται!


Να πει ότι η παράδοση των Αγίων της Εκκλησίας και των Ιερών Κανόνων δεν ισχύει σήμερα (“Φρίξον ήλιε! Στέναξον γη! Δόξα τη μακροθυμία σου Κύριε”), επειδή ο ίδιος αποφάσισε ότι η κρισιμότητα των καιρών απαιτεί καταστρατήγηση της παράδοσης των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων και της ζωής και της διδασκαλίας των Αγίων της Εκκλησίας!!!


Μιλήσαμε για Βατικάνεια διδασκαλία! Και όντως υπάρχει στον Παποκαισαρισμό!


Αλλά κατόπιν της απίστευτης αυτής κακοδοξίας ότι η Ι. Παράδοση της Εκκλησίας δεν ισχύει σήμερα διότι ούτως έδοξεν τω Κ.Π. δεν υπάρχει αμφοβολία ότι η ψυχή του Λούθηρου από τα βάθη της κόλασης αναγαλλιάζει με ανεκλάλητη χαρά.


Ντροπή σου Κ.Π.! Ντροπή σου!


Εξ ου ίσως και δεν τολμά να υπογράψει το απίστευτης απαιδευσίας και προτεσταντικού φρονήματος σχόλιό του.



ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ;

_____________


Η απάντησή μου στις όντως κακόδοξες θέσεις του Κ.Π. είναι η ακόλουθη:


Τολμάς να υπογράψεις αυτές τις κακοδοξίες και να τις στείλεις στην Συνοδική Επιτροπή για νοκομοκανονικά και δογματικά θέματα για να αξιολογήσει τις θέσεις σου;


Δέχεται την πρόκληση ο Κ.Π.;


Αν δέχεται την πρόκληση ας τολμήσει να υπογράψει το αιρετικό κείμενο και να το στείλει στη Σύνοδο για αξιολόγηση!


Εννοείται φυσικά ότι στο μεταξύ δεν θα μείνω αργός περιμένοντας τον Κ.Π. αν θα αποφασίσει ή όχι να στείλει τις θέσεις του για αξιολόγηση στη Σύνοδο. Καθηκόντως θα πετσοκόβω με την μάχαιρα του πνεύματος τις κακοδοξίες που διατύπωσε. Με χριστιανική φυσικά πάντοτε ανεξικακία.



"ΘΑ ΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΟΥ"

___________


Οφείλω όμως να απαντήσω και ένα άλλο σημείο της αναφοράς στο πρόσωπό μου.


Θα “διαμφισβητήσουμε την ορθοδοξία του” (εννοεί τη δική μου) λέγει κάποιος σχολιαστής στο ίδιο ιστολόγιο.


Απαντώ:


Αν εις οτιδήποτε η πίστη μου χωλαίνει εγώ πρώτος και καλύτερος θέλω να το μάθω, επειδή δεν έχω και δεν θέλω να έχω καμιά προσωπική πεποίθηση.


Αποδέχομαι ΜΟΝΟΝ ότι πρεσβεύει η Εκκλησία.


Αν λοιπόν ανεπιγνώστως υπέπεσα σε κάποιο ολίσθημα περί την πίστη, όχι μόνον θα διορθώσω αμέσως το τυχόν ολίσθημα, αλλά και θα είμαι εσαεί ευγνώμων σε όποιον μου το υποδείξει.


Αναμένω λοιπόν!


Νομίζω ότι οι επώνυμες εξηγήσεις που έδωσα είναι σαφείς. Αν όχι εδώ είμαστε να τα πούμε.


ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ

___________


Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου, Εκκλησία και θρησκευτικές κοινότητες στην Κύπρο, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου / Υπηρεσία ανάπτυξης προγραμμάτων, Λευκωσία 2011, σσ. 201.


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====================


Το βιβλίο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τα Θρησκευτικά της Α΄ Γυμνασίου διακρίνεται πάνω από κάθε τι άλλο για προχειρότητα.


Ενώ παρέχεται μια σελίδα με τον κατάλογο των ονομάτων των υπευθύνων της έκδοσης φαίνεται ότι τελικά οι πραγματικοί συντάκτες του βιβλίου δεν αναφέρονται πουθενά.


Το βιβλίο εντάσσεται στο πνεύμα της πολυπολιτισμικότητας και έρχεται να αντικαταστήσει το υφιστάμενο βιβλίο των θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου για την Παλαιά Διαθήκη λες και η Παλαιά Διαθήκη δεν είναι πηγή της πίστης μας με την οποία πρέπει να εξοικειωθούν τα παιδιά μας.!!!


Το βιβλίο εκτός από μνημείο προχειρότητας συνιστά προσπάθεια διδασκαλίας της Ιστορίας της Εκκλησίας της Κύπρου σαν ένα ξεχωριστό μέγεθος από την εν γένει Εκκλησιαστική Ιστορία και καταλήγει στο “ψητό” που ενδιαφέρει τους πολυπολιτισμικούς! Αναφορά στην Αρμενική κοινότητα, στη Λατινική κοινότητα, στη Μαρωνιτική κοινότητα, στη Μουσουλμανική κοινότητα.!


Οχι η Εκκλησία της Κύπρου ως μέλος της οικογένειας των Ορθοδόξων Εκκλησιών ενδιαφέρει πρώτιστα, αλλά ως θρησκευτική παρουσία της Ελληνικής κοινότητας!


Τι να πει κανείς;


Τούτο μόνον για λόγους αληθείας και δικαιοσύνης.


Το βιβλίο είναι δομημένο πάνω σε λανθασμένη βάση. Ουδεμία περί αυτού αμφιβολία.


Δεν συγκρίνεται όμως ως προς τον πολυπολιτισμικό και θρησκειολογικό χαρακτήρα ούτε εξ αποστάσεως με τα Προγράμματα Σπουδών του Νέου Λυκείου που προωθούνται στην Ελλάδα.


Το ακόμη πιο σημαντικό.


Από ότι αντιλαμβάνομαι εξαιτίας της αντίδρασης της Εκκλησίας και της εκπαιδευτικής κοινότητας το βιβλίο αυτό με απόφαση του υπουργού παιδείας της Κύπρου έχει ήδη αποσυρθεί.


Ιδου στάδιον δόξης λαμπρόν για τους εν Ελλάδι παράγοντες εκκλησιαστικούς και εκπαιδευτικούς.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ


ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

================


Για πρώτη φορά στα 13 χρόνια της Αρχιεπισκοπίας του Σεβ. Αρχιεπισκόπου Δημητρίου συνήλθε παναμερικανικής εμβέλειας σύσκεψη.


Στόχος της ο προγραμματισμός και η υλοποίηση αποστολής βοήθειας προς τον δεινώς δοκιμαζόμενο Ελληνικό λαό.


Ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτριος προσήλθε στη σύσκεψη με συγκεκριμένες προτάσεις βοήθειας σε πολλούς τομείς.


Ανακοίνωσε ότι έθεσε το όλο πρόγραμμα κάτω από την επίβλεψη του Θεοφιλέστατου Πρωτοσύγκελου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Φασιανής κ. Αντώνιου.


Γνωστοποίησε ότι το ταμείο βοήθειας για τον δοκιμαζόμενο Ελληνισμό έχει ήδη στο ενεργητικό του 200,000 δολάρια και ότι βρίσκεται σε συνεννόηση με την Εκκλησία της Ελλάδος για να διοχετευτεί αξιόπιστα κάθε βοήθεια.


Παράλληλα ο Σεβασμιότατος έδειξε ότι είναι ανοιχτός σε κάθε καλή ιδέα που κατατέθηκε από τους παράγοντες της Ομογένειας, την οποία και θα προσπαθήσει να υλοποιήσει με τη συνδρομή όλων.


Ας προσέξουμε προπαντός τον υπεύθυνο τρόπο που εργάζεται ο Σεβασμιότατος, ο οποίος θα πάει επί τόπου για να διαπιστώσει τι είδους έργο επιτελείται στο φιλανθρωπικό τομέα της Εκκλησίας της Ελλάδος για να δώσει την πρώτη δόση της προσφοράς της Εκκλησίας της Αμερικής ώστε η αρωγή που προσφέρεται να διοχετεύεται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.


Χαιρετίζουμε την παρουσία των Γενικών Πρόξενων Ελλάδας και Κύπρου στη σύσκεψη που δείχνει ότι σύσσωμοι οι Ελληνες μετέχουν στην προσπάθεια.


Παραθέτουμε στη συνέχεια αποσπάσματα της Ανακοίνωσης της Ιεράς Αρχιεπισκοπής που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.


*****


Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ

_________


Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα στην έδρα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής στο Μανχάταν υπό την προεδρία του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Δημητρίου, συνεδρίαση 17 ηγετών και εκπροσώπων ομογενειακών Ελληνοαμερικανικών οργανισμών, ομοσπονδιών και ενώσεων με σκοπό την αλληλοενημέρωση και τον συντονισμό των ενεργειών και προσπαθειών για οικονομική αλληλεγγύη και στήριξη προς τον δοκιμαζόμενο Ελληνικό λαό.


Στη συνεδρίαση που διήρκεσε δύο περίπου ώρες συμμετέσχον επίσης ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδος στη Νέα Υόρκη κ. Γιώργος Ηλιόπουλος, η Γενική Πρόξενος της Κύπρου κ. Κούλα Σοφιανού.

Η συνεδρίαση είχε διαπιστωτικό και συντονιστικό χαρακτήρα. Με δεδομένη την δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζουν συνάνθρωποί μας στη γενέτειρα και την διάθεση της Ομογένειας να συμπαρασταθεί και να βοηθήσει, έγινε σύντομη αναφορά σε μέχρι σήμερα σχετικές ενέργειες και συζητήθηκαν τρόποι για την καλύτερη και συντονισμένη δράση της Αρχιεπισκοπής και των ομογενειακών οργανώσεων ώστε να μεγιστοποιηθεί η προσφορά των προσπαθειών με ουσιαστικά αποτελέσματα.

Ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τις ενέργειες της Αρχιεπισκοπής και το «Ταμείο Αρωγής για τον Ελληνικό Λαό» το οποίο, όπως είπε, είχε συγκεντρώσει μέχρι εκείνης της στιγμής το ποσό των 200 χιλιάδων δολαρίων από συνεισφορές των ενοριών, προσφορές μέσω του διαδικτύου και απ’ ευθείας εμβασμάτων προς το Ταμείο και τόνισε ότι η προσπάθεια και συλλογή χρημάτων συνεχίζεται.

Ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος τόνισε ότι ένα μεγάλο έργο ανακούφισης αυτών που έχουν ανάγκη γίνεται αυτή την περίοδο, από την Εκκλησία της Ελλάδος και απαρίθμησε τους διάφορους τομείς δράσεως όπως τα καθημερινά συσσίτια, την προσφορά ένδυσης και στέγης και την πρόσφατη αναγγελία για την δημιουργία κοινωνικών φαρμακείων, σημειώνοντας ότι η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής έχει σκοπό να κατευθύνει το κύριο μέρος της βοήθειας μέσω της Ελλαδικής Εκκλησίας προς τους τομείς αυτούς.

Επίσης ανακοίνωσε προς τους συμμετέχοντες στη συνεδρίαση ότι είχε ήδη τηλεφωνική συνομιλία για το όλο θέμα συμπαραστάσεως με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και ότι κατόπιν συνεννοήσεως μαζί του θα τον επισκεφθεί συντόμως στην Αθήνα.

Κατά την επίσκεψή του ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για τα προγράμματα βοηθείας των δεινοπαθούντων, τα οποία λειτουργούν στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών, στις Μητροπόλεις της Ελλάδος και στις κατά τόπους ενορίες της Εκκλησίας της Ελλάδος, και θα επιδώσει στον Μακαριώτατο εκ μέρους της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής την πρώτη δόση από τα χρήματα που εξακολουθούν να συλλέγονται στο «Ταμείο Αρωγής για τον Ελληνικό Λαό», προκειμένου να χρησιμοποιηθούν στα συγκεκριμένα προγράμματα βοηθείας της Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Ο Σεβασμιώτατος είπε ακόμη ότι ανετέθη στον Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Φασιανής κ. Αντώνιο, Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής, η ευθύνη του συντονισμού της προσπάθειας αυτής και στο εξής, οι ομογενειακοί φορείς μπορούν να απευθύνονται σ’ αυτόν για τις εξελίξεις στις διάφορες προσπάθειες και το συντονισμό των ενεργειών.

Κατά την δίωρη συνεδρίαση πήραν το λόγο όλοι οι εκπρόσωποι των οργανισμών και οργανώσεων που παρευρίσκονταν και παρουσίασαν τις πρωτοβουλίες που ήδη έχουν αναλάβει ή που προτίθενται να πραγματοποιήσουν.


Παρουσιάστηκαν πολλές απόψεις και νέες ιδέες όχι μόνο στον άμεσο και ειδικό τομέα που αφορά στην αλληλεγγύη προς τον δοκιμαζόμενο Ελληνικό λαό, αλλά και σε σχέση με μια σειρά άλλων σχετικών θεμάτων όπως η μεταναστευτική πολιτική, η προσφορά εργασίας στην Ελλάδα και εδώ, το θέμα της βίζας για νέους επιστήμονες και η προσωρινή εργασία, ο τουρισμός, οι επενδύσεις, η χρηματοδότηση μικρών επιχειρήσεων, η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, κ.α.


Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ακούσθηκαν τα στοιχεία που παρουσίασαν οι φορείς που ήδη έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες, και μάλιστα έχουν επισκεφθεί την Ελλάδα για διανομή τροφίμων, ρουχισμού και έχουν ήδη αποστείλει χρήματα σε φιλανθρωπικούς φορείς στην Ελλάδα.

Όλοι οι ομιλητές εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την πρωτοβουλία της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής να συγκαλέσει την κοινή συνεδρίαση των ομογενειακών φορέων τονίζοντας ότι ο κοινός προγραμματισμός, ο συντονισμός ενεργειών και η αλληλοενημέρωση είναι καθοριστικής σημασίας. Εκφράσθηκε η προθυμία όλων να συνεργαστούν με πνεύμα ενότητος και με την Ιερά Αρχιεπισκοπή ως το συντονιστικό όργανο για την προσπάθεια.


ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ "ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ" ΤΟΥ ΔΙΑΥΛΕΙΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ



ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ "ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ" ΤΟΥ ΔΙΑΥΛΕΙΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=======

Διαβάζουμε στον Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων “ΑΜΗΝ” σε ρεπορτάζ του κ. Νίκου Παπαχρήστου:

“Στην εκδήλωση τιμής και μνήμης του Μητροπολίτου Αδριανουπόλεως κυρού Δαμασκηνού (Παπανδρέου) στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών παρευρέθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.

Ο κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής Αθηνών κ. Μάριος Μπέγζος ξεκίνησε την εκδήλωση με την προσφώνηση του.

Το σημαντικότερο σκέλος της εκδήλωσης οι ομιλίες από τους: Επίσκοπο Διαυλείας Γαβριήλ με θέμα τον “Βίο και το έργο του Μητροπολίτου Δαμασκηνού”, Επίσκοπο Αβύδου Κύριλλο με θέμα: “Ο Μητροπολίτης Δαμασκηνός στην Διακονία του Οικουμενικού Πατριαρχείου”.

Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βλάσιος Φειδάς με θέμα “Η συμβολή του Μητροπολίτου Δαμασκηνού στους Οικουμενικούς Διαλόγους”.

Στην εκδήλωση συνόδευσαν τον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας, ο Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου Επίσκοπος Διαυλείας Γαβριήλ και ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών Αρχιμ. Μάξιμος Παπαγιάννης.”

Μέρα με τη μέρα αποκαλύπτεται πόσο πραγματικά επικίνδυνος είναι ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Διαυλείας κ. Γαβριήλ.

Μπορεί να έχει αγγελικό όνομα, αλλά μόνον αγγελική δεν είναι η παρουσία του στην Εκκλησία.

Μόνιμος θαμώνας των κέντρων και των παράκεντρων της πολιτικής και της εκκλησιαστικής εξουσίας και συνειδητός οικουμενιστής που πέρασε τη ζωή του ταξιδεύοντας από τη μια συνεδρία του Παγκοσμίου Συμβουλίου “Εκκλησιών” (γράφει αιρέσεων) στην άλλη.

Τώρα ο Θεοφιλέστατος αποδεικνύεται και θαυμαστής του αείμνηστου Μητροπολίτη Αδριανουπόλεως Δαμασκηνού - αρχιοικουμενιστή πελωρίων διαστάσεων - και πρωταγωνιστή της υπογραφής της αιρετικής για την Ορθοδοξία συμφωνίας του Σαμπεζύ.

Μακάρι ο Θεός να διαψεύσει τους φόβους μου, αλλά φοβούμαι ότι ο Θεοφιλέστατος Διαυλείας εξελίσσεται - με εντυπωσιακό ρυθμό - σε οικουμενιστή πρώτου μεγέθους.

Οσο για τους ομιλητές και τους άλλους παρευρεθέντες στην εκδήλωση δεν χρειάζονται σχόλια.

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄, Κοσμήτορας Μάριος Μπέγζος, Καθηγητής Βλ. Φειδάς - πρωτοπαλίκαρο του αείμνηστου Δαμασκηνού στις οικουμενιστικές ασχημίες στο Σαμπεζύ, κτλ.

Απορία.

Είναι επιτρεπτόν να τιμούνται κληρικοί όπως τον μακαριστό Χριστόδουλο και τον αείμνηστο Αδριανουπόλεως Δαμασκηνό;

Δεν συνειδητοποιούν ότι αυτοί που σπεύδουν να εγκωμιάσουν αυτής της κοπής ιεράρχες με την έκδοση αναμνηστικών τόμων, με ομιλίες και άλλα εγκώμια, εκθέτουν τον εαυτό τους με αυτή την αμετροέπεια για κραυγαλέα αποτυχημένους ιεράρχες που το μόνο “κατόρθωμα” της ζωής τους είναι ότι διέπρεψαν στον Οικουμενισμό;

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΕΣ, Κ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΚΥΠΡΙΟΝ ΠΑΤΕΡΙΚΟΝ ΤΟΥ ΑΘΩΝΟΣ


ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ

___________


Κώστα Παπαγεωργίου, Κύπριον Πατερικόν του Αθωνος, Κύπρος 2011, σσ. 223.


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==================


Ακόμη ένα βιβλίο για τον αγιασμένο Αθωνα, όπου χτυπά τόσο δυνατά και καθαρά η καρδιά της Ορθοδοξίας.


Ο κ. Κώστας Παπαγεωργίου εξέδωσε βιβλίο με τη βιογραφία και πλούσιο φωτογραφικό υλικό για πολλούς μοναχούς που κατάγονται από την Κύπρο που ασκήτευσαν στον Αθωνα.


Το έργο προλογίζει ο γνωστός λόγιος Αγιορείτης Μοναχός Μωυσής, ο οποίος και μιλά για το βιβλίο, αλλά και για τις σχέσεις του ιδίου με την Κύπρο και τις σχέσεις του Αγίου Ορους με την Κύπρο.


Το βιβλίο περιέχει πολλά άγνωστα στοιχεία - τουλάχιστον στους πλείστους από μας - και χαιρετίζουμε όλα όσα θετικά καταγράφονται.


Δεν μπορούμε όμως να αφήσουμε απαρατήρητη τη συμπερίληψη στον κατάλογο των Κυπρίων που μόνασαν στο Αγιον Ορος, όσων υπήρξαν σχισματικοί, δηλαδή δεν είχαν “κοινωνία” με την κανονική εκκλησιαστική τους αρχή ή έστω με τις κυρίαρχες μονές που εγκαταβίωναν.


Αν ο καλός συγγραφέας ένιωθε ότι έπρεπε να συμπεριλάβει τους εκ Κύπρου σχισματικούς του Αθωνα για λόγους ιστορικής έρευνας, θα έπρεπε τουλάχιστον να καταστήσει σαφές ότι καταδικάζει το σχισματικό τους φρόνημα.


Προσοχή ποιους προβάλλουμε για να μη δίνουμε στους πιστούς λανθασμένα πρότυπα.

Ο ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ


Ο ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

===============


Ο π. Δημήτριος Κορδάρης είναι ένας σεμνός και ευλαβής κληρικός που διακονεί την κοινότητα του Αγίου Γεωργίου στον 53ον δρόμο στο Μανχάταν.


Η Εκκλησία έχει μια υποβλητική σεμνότητα παρόλον ότι ουσιαστικά είναι όροφος κατοικίας στο Μανχάταν.


Μοιάζει με εκκλησία ρυθμού βασιλικής και έχει πολύ ωραίο σκαλιστό άμβωνα και τέμπλο και είναι με το δικό της τρόπο κατάγραφη εκκλησία με εικόνες (τοιχογραφίες και φορητές).


Ευτυχώς δεν έχει φράγκικη χορωδία αλλά ψάλτες Βυζαντινής μουσικής. Ούτε συμμετέχουν γυναίκες στην ψαλμωδία, όπως σε άλλες κοινότητες, ούτε που τους δίνουν την ευκαιρία να απαγγέλλουν μέρος του Απόδειπνου όπως σε άλλες εκκλησίες, που δεν σέβονται την παράδοση και βάζουν γυναίκες να απαγγείλουν το “Ασπιλε”, ενώ υπάρχουν ψάλτες.


Η προσέγγιση του π. Δημητρίου είναι πολύ ανοιχτή σε κάθε επισκέπτη, αλλά δεν γίνεται ποτέ φορτικός και ενοχλητικός.


Πρόθυμος να δεχτεί όποιον περνά από την περιοχή και μπαίνει στην εκκλησία να ανάψει ένα κεράκι ή ξένος που θέλει να μάθει για την πίστη μας.


Σε όλους συμπεριφέρεται, ζεστά, ευγενικά, πηγαία και με σεβασμό.


Πολύ κατανυχτικές οι ακολουθίες που τελούνται στο ναό.


Ας το έχουν υπόψη τους οι χριστιανοί που εργάζονται στο Μανχάταν και δεν είναι εύκολο να πάνε στους ναούς των δικών τους κοινοτήτων τη Μ. Εβδομάδα.


Αλλά και όσοι κατοικούν στην Αστόρια και δεν αισθάνονται άνετα με την κοσμοσυρροή στις Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας, που παρατηρείται αυτές τις άγιες μέρες στις δικές τους εκκλησίες, ας γνωρίζουν ότι η κοινότητα του Αγίου Γεωργίου στο Μανχάταν είναι ιδανικός ναός για να ζήσουν με κατάνυξη τη Μεγάλη Εβδομάδα.

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΕΣ, ΑΡΧΙΜ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΩΣΤΩΦ, ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ


ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ

__________


Αρχιμ. Ιωάννου Κωστώφ, "Μικρή Κλίμακα", Δεν υπάρχει ασανσέρ για τον Ουρανό. Μόνον σκάλες, Περί πνευματικού αγώνος 3, Εκδ. Αγ. Ιωάννης Δαμασκηνός, σσ. 352.


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=================


Ακόμη ένα έργο για την πνευματική ζωή του ευλαβούς κληρικού π. Ιωάννη Κωστώφ.


Δεν είναι τυχαίο ότι ονομάζει το βιβλίο του "Μικρή Κλίμακα”, αφού ο καλός συγγραφέας εμπνέεται από την “Κλίμακα” του Αγίου Ιωάννη του Σιναίτη του επικληθέντος “Ιωάννη της Κλίμακος”.


Το έργο του π. Ιωάννη Κωστώφ δεν έχει "σκαλοπάτια" όπως το έργο του Αγίου Ιωάννη του Σιναίτη, τα οποία να οδηγούν βαθμηδόν από τις αρετές για τους αρχάριους στις αρετές που αφορούν τους πιο προχωρημένους.


Εχει επίσης είκοσι αντί τριάντα ξεχωριστά κεφάλαια - πνευματικά σκαλοπάτια που έχει η "Κλίμαξ".


Ο π. Ιωάννης Κωστώφ παραθέτει είκοσι αρετές βασισμένες πάντοτε στη θεολογία του Αγίου Ιωάννη της Κλίμακος, του οποίου εμπλουτίζει την θεολογία με την εμπειρία άλλων Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας.


Ψυχωφέλιμο ανάγνωσμα.


ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΣ - ΕΞΥΨΩΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΑΜΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΣ -
ΕΞΥΨΩΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΑΜΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ

Του κ. Πολυνείκη Θεοδωρόπουλου
============

Τέλη Αυγούστου 1983, πρωϊνή ώρα στο χωριό της καταγωγής μας.
Ο π. Επιφάνιος μου προτείνει να επισκεφθούμε το κοιμητήριο του χωριού μας για να τελέσει – όπως άλλωστε το συνήθιζε – τρισάγιο στους τάφους όλων των εκεί κεκοιμημένων - και όχι μόνο - των συγγενών μας.
Στο κοιμητήριο, εκείνη την ώρα, υπήρχε στο βάθος μόνο ένα, νέο σχετικά, ζευγάρι που φρόντιζε ένα από τα μνήματα, προφανώς, συγγενικού του προσώπου.
Ο π. Επιφάνιος έβαλε το πετραχήλι του και άρχισε το τρισάγιο, μνημονεύοντας τα ονόματα των κεκοιμημένων που ήταν γραμμένα στις μαρμάρινες πλάκες των τάφων.
Σε λίγη ώρα πλησιάσαμε και το μνήμα όπου βρισκόταν το εν λόγω ζευγάρι. Ο άνδρας δεν μου θύμιζε γνωστό πρόσωπο, ενώ η γυναίκα καταγόταν από το χωριό μας, αλλά μετά το γάμο της εγκατεστάθη στο χωριό του συζύγου της.
Με πολύ σεβασμό ο κύριος λέει στον π. Επιφάνιο, που διέκοψε την επιμνημόσυνη δέηση που τελούσε: ‘‘Πάτερ, θα μνημονεύσετε και τον πεθερό μου;’’ ο ιερέας χαμηλόφωνα του απάντησε: ‘‘Αυτό εννοείται, κύριέ μου’’. Σε λίγο τελείωσε το τρισάγιο των κεκοιμημένων κι ετοιμαστήκαμε να αναχωρήσουμε.
Στην έξοδο του κοιμητηρίου μας πλησίασε ο ανωτέρω κύριος και κρατώντας χρήματα στα χέρια του απευθύνθηκε στον π. Επιφάνιο λέγοντάς του: ‘‘Πάτερ μου, με όλο μας το σεβασμό, αυτό είναι για σας’’.
Παρακολουθώντας τη σκηνή, ενδόμυχα μου «γεννήθηκε» το εξής ερώτημα: ‘‘Να δω, αδελφέ μου, τι θ’απαντήσεις τώρα;’’. Ο π. Επιφάνιος ψύχραιμα και με πολλή ευγένεια του απάντησε: ‘‘Παιδί μου, δεν θα πάρω τα χρήματα που μου προσφέρεις, διότι εγώ είμαι άγαμος κληρικός και δεν έχω υποχρεώσεις, όπως σύζυγο, τέκνα κτλ., που έχουν οι έγγαμοι κληρικοί’’ και συνέχισε.

‘‘Έχετε παιδιά;’’
Εκείνος απάντησε: ‘‘Έχω, πάτερ δύο’’.

‘‘Να σας ζήσουν’’, ανταπάντησε ο π. Επιφάνιος, προσθέτοντας, ‘‘Συνεπώς γνωρίζετε πολύ καλά τι έξοδα απαιτούνται για τη συντήρηση της οικογενείας. Θέλω ακόμη να σας πληροφορήσω ότι οι περισσότεροι έγγαμοι κληρικοί, που σας ανέφερα προ ολίγου, είναι όχι πολύτεκνοι, αλλά και υπερπολύτεκνοι, οπότε καταλαβαίνετε τι ανάγκες έχουν για τα έξοδα των οικογενειών τους’’.
Ο κύριος επανήλθε προσφέροντας πάλι τα χρήματα που κρατούσε κι είπε: ‘‘Πάτερ, σας παρακαλώ δεχθείτε τα’’.
Ο π. Επιφάνιος τον άγγιξε ελαφρά στον ώμο, λέγοντάς του: «Δεν είπαμε, εγώ είμαι ‘‘κοσμοκαλόγερος’’, δεν έχω ιδιαίτερες ανάγκες και τα έξοδά μου τα έχω περιορίσει στο ελάχιστο. Εάν είχα οικογένεια, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά».
Ακολούθως χαιρετήσαμε το ζευγάρι κι επιβιβαστήκαμε στο αυτοκίνητό μου για αναχώρηση. Λόγω της ζέστης του καλοκαιριού, τα παράθυρα του αυτοκινήτου ήσαν ανοικτά κι έτσι μπορέσαμε ν’ακούσουμε τα τελευταία λόγια που είπε ο άνδρας, απευθυνόμενος στη σύζυγό του: ‘‘Στο είπα, γυναίκα, είναι αλλοιώτικος παπάς αυτός’’.

*****

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΥΓΛΩΤΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ κ. ΠΟΛΥΝΕΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ ΟΣΙΑΚΗΣ ΒΙΟΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
=========
Η αναφορά του κ. Πολυνείκη, κατά σάρκαν αδελφού του αείμνηστου οσίας βιοτής Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, είναι αποκαλυπτική του ήθους του αείμνηστου Γέροντα από δυο τουλάχιστον σκοπιές.
Καταρχήν μαρτυρεί την παροιμιώδη αφιλοχρηματία του. Οχι μόνον δε πήρε ποτέ κανενός είδους μισθό για τη διακονία του στην Εκκλησία, αλλά βοηθούσε ποικιλότροπα κάθε ανάγκη που παρουσιαζόταν.
Παράλληλα μια έγνοια είχε πάντοτε. Να μη σκανδαλίσει κανέναν αδελφό του. Ετσι, αντί να περιοριστεί να μην πάρει χρήματα από την ιεροπραξία, φρόντισε να δικαιολογήσει τους έγγαμους συλλειτουργούς του που παίρνουν χρήματα επειδή είναι οικογενειάρχες και μάλιστα πολύτεκνοι ή και υπερπολύτεκνοι οικογενειάρχες.
Αυτός ήταν ο Αγιος αυτός αλησμόνητος κληρικός.!
Οχι μόνον πολεμούσε τον δαίμονα της φιλοχρηματίας με τη ζωή και το παράδειγμά του, αλλά και τους αδελφούς του φρόνιζε να προστατεύει από τον σκανδαλισμό.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Πολυνείκη Θεοδωρόπουλο, αδελφό του μακαριστού Αγίου Γέροντα, ο οποίος φέρνει στην επιφάνεια γεγονότα από τη ζωή του μακαριστού Γέροντα που φρονηματίζουν, διδάσκουν και εμπνέουν.

Π.Μ.Τ.

Friday, March 30, 2012

ΟΙ "ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ" ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ


ΟΙ “ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ” ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Αντί να θυμώσω - όπως πολλοί άλλοι ιστολόγοι και σχολιογράφοι - με τα καμώματα των “Βασιλόφρονων” Αγουριδικών Καθηγητών της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης, βρήκα την παρέμβασή τους ιδιαίτερα διασκεδαστική και αποκαλυπτική.

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΟΙ ΑΓΟΥΡΙΔΙΚΟΙ “ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ”
_________

Διασκεδαστική μεν επειδή φυσικό ήταν να αντιδράσουν, αφού η Ημερίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς τη δική τους θεολογία ουσιαστικά έβαλε στο στόχαστρο.

Το θεολογικό επίπεδο της επιστολής που έστειλαν στην Εκκλησία της Ελλάδος είναι κυριολεκτικά αξιοθρήνητο. Αντί θεολογικής απάντησης στα επιχειρήματα κατά της “μεταπατερικής” θεολογίας, καταφεύγουν στην νομιμοτητα της καθαίρεσης του Σεβ. Αρτέμιου και στα αναθέματα κατά του Πάπα Βενέδικτου.!!!

Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΤΙΘΕΜΕΘΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ
_______

Ακόμη πιο διασκεδαστικό είναι το γεγονός ότι, αντί να δώσουν απάντηση στη “μεταπατερική” θεολογία και να απολογηθούν για όσα τους καταμαρτύρησαν, προτίμησαν να καταφύγουν - όπως ακριβώς και ο Παναγιότατος και τα “παπαγαλάκια” του - στη συκοφαντία ότι δήθεν οι παραδοσιακοί πιστοί αντιτίθενται στο διάλογο με τους άθεους, τους αλλόθρησκους και τους αιρετικούς.

Φυσικό είναι! Και τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν εδώ που τα λέμε; Να απαντήσουν με θεολογικά επιχειρήματα στην καταπελτώδη ανάλυση του κ. Τσελεγγίδη; Ούτε στον ύπνο τους δεν έχουν τα θεολογικά κότσια. Αφού λοιπόν αυτό δεν μπορούσαν να το κάνουν κατέφυγαν στη συκοφαντία.

Από μια άποψη αυτό μας ικανοποιεί. Αν είχαν επιχειρήματα θα τα χρησιμοποιούσαν οι Οικουμενιστές. Ακριβώς για να καλύψουν την φανερή τους ένδεια κατέφυγαν στην συκοφαντία.


ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
_________

Για μια ακόμη φορά τους ξαναλέμε! Οι διάλογοι της Εκκλησίας με όλους (άθεους, αιρετικούς, αλλόθρησκους) είναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ καθήκον της Ορθοδοξίας.

Νοουμένου φυσικά ότι θα τηρούνται δύο προυποθέσεις:

1.) Θα πηγαίνουμε στους διαλόγους για να κηρύξουμε Χριστόν τον ΜΟΝΟΝ αληθινό Θεό και την Ορθόδοξη Εκκλησία τη ΜΟΝΗ αληθινή Εκκλησία, και,

2.) Δεν θα καταπατούνται ασύστολα οι Ιεροί Κανόνες που απαγορεύουν ρητά και κατηγορηματικά τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους.

Ο κ. ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ “ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΩΝ” ΘΕΟΛΟΓΩΝ
______

Οπως εξήγησα πολλές φορές είναι αστείο να θεωρούμε ότι ο Αγιος Δημητριάδος ή ο κ. Παντελής Καλαιτζίδης έχουν το θεολογικό ανάστημα να ηγηθούν ή να εκφράσουν τη “μεταπατερική” θεολογία.

Το χαστούκι κατά της “μεταπατερικής” θεολογίας προσγειώθηκε στις παρειές του πραγματικού ένοχου: Του κ. Πέτρου Βασιλειάδη και των “βασιλόφρονων” της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης.

Ετσι - με αυτή τους της ενέργεια - δεν μας διασκεδάζουν μόνον επειδή φυγομαχούν και καταφεύγουν στη συκοφαντία, αλλά και επειδή κάνουν τα αποκαλυπτήρια του “Βασιλόφρονος” τους φρονήματος. Οπως έγραψα δεκάδες φορές οι Οικουμενιστές είναι όλοι κι όλοι μερικές δεκάδες Πανορθοδόξως. Τώρα έχουμε τα ονοματάκια τους - εκτός από δύο ή τρία - επίσημα καταχωρημένα με την επιστολή που υπέγραψαν.

ΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΦΡΟΝΗΜΑ...
__________

Ενας τελευταίος λόγος για την συκοφαντία ότι δήθεν έχουμε αντίρρηση για τη διεξαγωγή διαλόγων με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους.

Αν στο διάλογο με τους Παπικούς πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο π. Θεόδωρος Ζήσης αντί του Σεβ. Περγάμου, αν στο διάλογο με τους Μονοφυσίτες εκπρόσωπος ήταν ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου αντί του αοίδιμου Αδριανουπόλεως Δαμασκηνού, αν στο διάλογο με τους Λουθηρανούς υπεύθυνος ήταν ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αντί και πάλιν του αοίδιμου Αδριανουπόλεως και αν στο διάλογο με τους Προτεστάντες ήταν ο κ. Τσελεγγίδης αντί του π. Γεώργιου Τσέτση, θα υπήρχε έστω και ένας που θα είχε αντίρρηση να διεξάγονται διάλογοι;

Ασφαλέστατα όχι.

Τώρα όμως που την Ορθοδοξία εκπροσωπούν ο προαγωγός της “διευρυμένης” Εκκλησίας με πρωτοπαλίκαρο τον εκπρόσωπο της “διηρημένης” Εκκλησίας - στους οποίους μάλιστα αποδίδονται δημόσια εύσημα για το “ορθόδοξο” τους φρόνημα από τον ίδιο τον Οικουμενικό Πατριάρχη - βάσει ποιας λογικής ή θεολογικής συνέπειας ή ποιου ορθοδόξου φρονήματος θα ήταν ποτέ δυνατόν να επικροτήσουμε την πορεία των διαλόγων;